Thanksquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
http://www.asofterworld.com/
Je moet er van houden, maar er zitten erg leuke tussen.
dubbele fail: kinderzitje op zo een fietsquote:
In de VS zie je nauwelijks van die stadsfietsen die wij hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dubbele fail: kinderzitje op zo een fiets
Ik vond het ook al raar, ik kon hem gewoon zien.quote:
Hier niet.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar plaatje van die eerdere post is nog steeds een kruisje...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hier niet.
Jij hebt hem blijkbaar op de originele site bekeken, waardoor hij nog in je cache staat.
Heay die heb ik gemaaktquote:
Haha ik kende de grap al, maar ik ging echt stuk om die kerel en zijn lachjequote:
quote:
Komt bekend voor hequote:
Ja vaag ooit eens eerder gezien.quote:
Ja, echt. Op den duur kwijlt ie ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ik kende de grap al, maar ik ging echt stuk om die kerel en zijn lachje
Ik zie m niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry dat ie van 9gag isMaar moest echt hard lachen.
Niet grappig, dolan niveauquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie m niet.
Zo wel:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het plaatje gepost wat de ander wilde posten hoor.quote:
Thanks! Zat op iPad dus lukte niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie m niet.
Zo wel:
[ afbeelding ]
quote:
Ik vergeef jequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb alleen het plaatje gepost wat de ander wilde posten hoor.
Herpie Derpiequote:
Inderdaad. Waar is Dolan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nou het peil mag wel wat omhoog!
Ik lach me kapot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:00 schreef davako het volgende:
Wat een klappen krijgen sommige deelnemers.
Misschien heeft Remlof je hierheen verwezen in je gesloten topic, maar ik ben er vrij zeker van dat deze spam uberhaupt niet gewenst is hier.quote:
Het is precies dezelfdequote:Op zondag 27 november 2011 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vond die van -J-D- grappiger
ontregte klagt
Ik kan gewoon niet stoppen met het kijken van alle andere samenvattingen. Het engelse commentaar erbij is ook echt te prachtigquote:
Eensquote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Die Dolan memes zijn dus echt niet grappig
quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Zijn er meerdere?quote:Op zondag 27 november 2011 11:45 schreef Romanus het volgende:
Dat filmpje van de zwarte crossquote:
Maak het alsjeblieft af.quote:
Die onderste lijkt me uit Afrika te komen en niet Brazilie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |