SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Nu weet ik wel dat haar moeder lingerieparty's gaf /tmiquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat haar moeder lingerieparty's gaf /tmi.
Even erg.quote:Op maandag 21 november 2011 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De Tina is duizend maal beter dan de Prive.
En wat nog meer?quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is die moeder lekker of heeft ze een vlot pittig kapsel?quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huntersquote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef SiIk het volgende:
Waarom worden topic zovaak dichtgegooid met 'hoi' of iets in die trant? Zou 'doei' niet meer van toepassing zijn?
Woondecoratieparty's omdat daar meer animo voor was dan lingerieparty's.quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En wat nog meer?
Wiens moeder?quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, een jaren 70 lookquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Is die moeder lekker of heeft ze een vlot pittig kapsel?
De moeder van een vriendin van mequote:
Oh ik zie het in het vorige topic.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De moeder van een vriendin van me.
Okequote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woondecoratieparty's omdat daar meer animo voor was dan lingerieparty's.
Ik las Marty.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik maak geen grap als ik zeg dat Martyrs lang niet voor iedereen weggelegd is.
doei is 4 letters.quote:Op maandag 21 november 2011 17:45 schreef SiIk het volgende:
Waarom worden topic zovaak dichtgegooid met 'hoi' of iets in die trant? Zou 'doei' niet meer van toepassing zijn?
Echt TMI gewoon, serieusquote:
Ik dacht ook aan Marty.quote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, er zijn nou eenmaal weinig woorden die op Nathanael lijken.
Welke cup maat?quote:
Godver mangquote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
70A [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Het Grote Fok! Maffia Spel #48 Sinterklaas is weer in het land!quote:Op maandag 21 november 2011 17:07 schreef Rave_NL het volgende:
Spoor meer lui aan dan, kom doe je best..
voor minder dan 30 kom'k niet uit m'n nest...
Okequote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
70A [ afbeelding ] [ afbeelding ].
nee.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het Grote Fok! Maffia Spel #48 Sinterklaas is weer in het land!
Ik snap het nietquote:
Ik nu ook niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap werkelijkwaar geen kut van die bh maten.
.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
de cijfertjes staan voor de omtrek, en de letters voor de cupquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Gelieve met je fikken van wobbi afblijven. Bij voorbaat dank.
Ik voel me nu heul dikquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Of je voelt je nu dik of iets of wat
?
Meet de onderwijdtequote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
En anders?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Gelieve met je fikken van wobbi afblijven. Bij voorbaat dank.
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongenquote:
Neequote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
De letter is de tetgrootte
Het cijfer is de omvang, incl rug dus
Snappen jullie het, jongens?
Succes jongens!quote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je echt de juiste beha kopen, dan kan je het best in een lingeriewinkel je maat laten opmeten.
Jaquote:
Waar ze dus vaak enkel de onderwijdte meten, en de rest gokken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Melting het volgende:
! Deze tabel is een richtlijn. Wil je echt de juiste beha kopen, dan kan je het best in een lingeriewinkel je maat laten opmeten.
Wie zegt dat ik voor haar ook niet lief en leuk ben?quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongen
Als ik B draag heb ik meteen telefoon- en portemonneezakken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JaSerieus, like.. 80
Humpf. Gelukkig kan ik wel echt gewoon een B aan, dat is wel dope.
tenzij je naar een goede lingeriewinkel gaatquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar ze dus vaak enkel de onderwijdte meten, en de rest gokken.
I hasquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongen
Ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voor haar ook niet lief en leuk ben?
Nouja, als je om vraagt zullen ze het ook wel gewoon doen denk ik. Maar veel vrouwen vinden t ook ongemakkelijk enzo blijkbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenzij je naar een goede lingeriewinkel gaat
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik B draag heb ik meteen telefoon- en portemonneezakken.
Wat zeg je dat mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.
Helaas wel...quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.
Als een BH te groot is, issie te grootquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
toen ik 23 kilo was afgevallen heb ik het wel opnieuw oplaten metenquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, als je om vraagt zullen ze het ook wel gewoon doen denk ik. Maar veel vrouwen vinden t ook ongemakkelijk enzo blijkbaar.
De top 10 tips om een leuke jongen te versieren is net zo erg als lezen over het zogenaamde kind van Rene van der Gijp.quote:
Tieten kunnen tenminste niet zomaar altijd stijf worden.quote:
Of een kut.quote:
Waar?quote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Modelborstbezitter gesignaleerd!
Dat zei je ook over mij #justsayingquote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik zeg dat dat dan niet klopt.
Watquote:
Link graagquote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De top 10 tips om een leuke jongen te versieren is net zo erg als lezen over het zogenaamde kind van Rene van der Gijp.
.
's avonds?quote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef SiIk het volgende:
Is er trouwens die mij nog even op het rooster kan gooien van 10 tot 11 gisteren?
Je mist mijn tieten?quote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mis ze wel hoor, even lekker aan mijn borstkas voelen is nou ook niet alles.
een wat?quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
Broertje is een queje [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Hihi grapje.
quote:
Oneens.quote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De top 10 tips om een leuke jongen te versieren is net zo erg als lezen over het zogenaamde kind van Rene van der Gijp.
Je weet nu wat que betekent en "je" ken je al langquote:
Ik ben geen watjequote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet nu wat que betekent en "je" ken je al lang.
wat is je dj naam ook alweerquote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef SiIk het volgende:
[..]Met een beetje mainstream muziekjes geloof ik. Of daar werd het tenminste voor uitgemaakt.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben geen watje
quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben geen watje
Silk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is je dj naam ook alweer
Ik had het over dat eerste.quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel oud.
[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
En dat zeg jij dan.quote:
Ik lees de Tina toch niet?quote:
quote:
Om ze te hebben niet. Bron van onzekerheid ook nog eens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor jongens wel. Als je ten minste een tietenman bent. Tietjes
Ik zou niet eens willenquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
De helft van de mannen kan nog geen lingerie kopen voor hun vrouw/vriendin, ook al weten ze haar maat.
Kleding moet je zelf kopen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
De helft van de mannen kan nog geen lingerie kopen voor hun vrouw/vriendin, ook al weten ze haar maat.
Dat zou ik niet durvenquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhwquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou niet een willen
Jij bent 15 wat weet jij van lingerie?quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is heeeel andersquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenMaar ik zou ook niet willen dat mijn vriendin ineens boxers gaat kopen
Genoeg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent 15 wat weet jij van lingerie?
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopen
Is ook moeilijk. Ik heb wel eens een poging gedaan wat leuke lingerie te kopen online, dat kon meteen weer allemaal terug en nam me voor het nooit meer te doen. Later toch gezwicht voor een leuk setje, en die zit juist helemaal perfectquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Ik, vanaf 11:30quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Rooster aangepast!
Wie draait ernu?
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je moet zoenenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
Hallo welkom bij radio49quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik luister vandaag voor het eerstEen beetje aparte smaak dat wel
COWBOY COWBOY RIDING IN A RODEO
Mja dit was nog jaren '00.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is daar aaaaaw aan?quote:
Joequote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Komt hij aan met een pakje, zit er niets in, zegt ie: Ja, ik heb liever dat je niets aan hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bentquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is daar aaaaaw aan?
Is dat een stille hint? Of leest hij niet mee?quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Leg uit.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
quote:
Dodelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bent.
Ben ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bent.
dunnow if troll or just stupidquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Mannen nemen relaties serieuzer en hebben meer waardering voor de vrouw dan andersom.
Ook humor kan ik waarderenquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt hij aan met een pakje, zit er niets in, zegt ie: Ja, ik heb liever dat je niets aan hebt.
Voor zover ik weet leest ie niet meequote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een stille hint? Of leest hij niet mee?
Ik lees meequote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet leest ie niet mee.
Jawel, zo ingewikkeld is het ook alweer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, heb je onthouden hoe je moet zoenen?
Ik kan vanaf kwart voor 9 maar zal nog wel eerst alles moeten installeren nog nooit gedraaidquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.Jij ziet ook niks van anderen, dus wat doe je stoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, ga iemand anders bitchen.
zie zo je DMquote:Anonimity is a bliss
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.quote:
Nou Faye ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij ziet ook niks van anderen, dus wat doe je stoer?Serieus, ga iemand anders bitchen.
[..]
zie zo je DM
Meneer heeft de wijsheid in pacht, hij heeft vast veel ervaring.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.
De man wordt geil van de vrouw.
De vrouw wordt geil van het voorspel.
Ik ben een vrouw, help.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.
Jij weet ook echt alles he, grote jongenquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRNquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, zo ingewikkeld is het ook alweer niet.
Om Faye te quoteren "Naat kon het ook, dus jij vast ook wel"
Ik quote iemand die er verstand van heeftquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Meneer heeft de wijsheid in pacht, hij heeft vast veel ervaring.
Oh wacht....
Dan heb ik de hint begrepenquote:
ik zie de burn niet?quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRN
Je kunt wel merken dat jij veel seks hebtquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stephie, ik had het gewoon wel moeten posten, dan had je burn kunnen zeggenquote:
Die ken ikquote:
Nee. Niet in het topic.quote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stephie, ik had het gewoon wel moeten posten, dan had je burn kunnen zeggen
Ik denk ik ook.quote:
Dat zou heel fijn zijn als je mijn vriend zou zijnquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan heb ik de hint begrepen
Het kan nog, ondanks alles.quote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Een lijn, we zitten er nog steeds op.
Zie haar genieten.quote:
Ik ben je vriendquote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn als je mijn vriend zou zijn.
Wat mis ik? Of heb ik dat al gehoord?quote:
tijdens de seks. Het gaat over seks.quote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik was in slaap gevallen, hiiihihihih.
Tijd om wakker te wordenquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben je vriend
Als ik hier waarheid ga lopen vertellen, worden de mensen ook niet blij. Gewoon, niet doen. Het is niet leuk voor de users, niet leuk voor jezelf (omdat ik er dan natuurlijk wel op reageer).quote:
Ik ben nooit tijdens de seks in slaap gevallen, wel soms er voor wakker gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tijdens de seks. Het gaat over seks.
Nee ben klaarwakkerquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
zal ik om half 7 even draaien? tot 20:00 uur?
Is coolquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
zal ik om half 7 even draaien? tot 20:00 uur?
"Mirne wordt eens wakker"quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit tijdens de seks in slaap gevallen, wel soms er voor wakker gemaakt.
Dat kind is heul niet oud.quote:
Ik voelde gewoon een leuter naar binnen schuivenquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mirne wordt eens wakker"
"Huh wat is er?"
"Neuken?"
Ging dat zo ja?
Nee, dan was ik op de bank in slaap gevallen, en tegen de tijd dat hij naar bed ging, maakte die me wakker om me mee naar boven te nemen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mirne wordt eens wakker"
"Huh wat is er?"
"Neuken?"
Ging dat zo ja?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon een leuter naar binnen schuiven. Prettig wakker worden, wel
.
Tong naar binnen douwen.quote:
Okequote:
Ik heb hier niks anders op te zeggen dan:quote:Op maandag 21 november 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat ga ik wel missen voorlopig. Seks.quote:Op maandag 21 november 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Vervolgens wat doen is ook van belang.quote:
Ze mot je niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oke waarom is het leuke meisje niet online ?
En ik maar denken een paar pro-tips te krijgenquote:
Je had zeker ook je ogen openquote:Op maandag 21 november 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervolgens wat doen is ook van belang.
En dat ging er dus de eerste keer fout.
quote:
De eerste keer was niet echt een ramp.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Ah ik moet Naat nageven, zoenen kan die wel. Heeft hij dan ook van mij geleerd, al zal hij stellig anders beweren. De afgelopen 7 maanden zijn poef weg.
Goede gokquote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had zeker ook je ogen open?
Dat vind ik echt een afknapper, maar stiekem kijk ik zelfs soms wel of de ander de ogen dicht heeftquote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey dat was punt twee wat niet goed ging.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon online, hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oke waarom is het leuke meisje niet online ?
De eerste keer zoenen is gewoon kutquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey dat was punt twee wat niet goed ging.
Nee, maar aan het eind kon je het wel echt beduidend beter. Al is de eerste zoen het speciaals. Het hele moment gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eerste keer was niet echt een ramp.
Hier niet heb je msn niet eensquote:
Geen probleem, genoeg troep in de collectiequote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zokunen, ik moet nog even mijn hond uitlaten
Dit ja. Exact.quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of ik goed kan zoenen, maar ik krijg nooit klachten. Sommige mannen falen er iig hard in.
Och, dat komt wel goedquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
En rare bewegingen maken met mijn armen en proberen te praten halverwege waren punt 3 en 4.
Maar voor de rest ging het aardig.
Dan denk je niet eens zo verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie nu echt dingen voor me![]()
Merel- die plots op heloef duikt en heloef gaat lopen spartelen als een halve gaar met de ogen open
En zijn ze dan niet buiten de mond geweest?quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Of zo iemand waarbij je na het zoenen je halve gezicht onder het kwijl zit.
Rare bewegingen met armen is... raarquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
En rare bewegingen maken met mijn armen en proberen te praten halverwege waren punt 3 en 4.
Maar voor de rest ging het aardig.
Wasmachinesquote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Of zo iemand waarbij je na het zoenen je halve gezicht onder het kwijl zit.
Ik heb geen idee waar die allemaal zijn geweest, volgens mij zuigen ze me hele gezicht op.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zijn ze dan niet buiten de mond geweest?
Ik heb nu in ieder geval een lijst met dingen die ik sowieso niet doe de volgende keer.quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, dat komt wel goed. Gelukkig kan je er zelf ook om lachen.
quote:
En wat doe je eigenlijk met je tong? draaien of meer van die "hapjes"quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu in ieder geval een lijst met dingen die ik sowieso niet doe de volgende keer.
Ik wist niet waar ik mijn armen moest laten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rare bewegingen met armen is... raar.
De rest is wel herkenbaar ja
quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]En iets wat ik nooit ga doen
Echt welquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jij staat zeker in mijn top 3quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel eens praten tijdens het zoenen, of iemand zoenen terwijl die nog zijn zin af wilde maken.
OM HAAR HEEN, DUHquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist niet waar ik mijn armen moest laten.
In der tieten knijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
op haar?quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hapjesquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wat doe je eigenlijk met je tong? draaien of meer van die "hapjes"
Ik ga namelijk lief en teder het gezicht af à la Amelie, maar dan is het halve gezicht wel onder het kwijl.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die allemaal zijn geweest, volgens mij zuigen ze me hele gezicht op.
WHAHAHAHAHAHASHAAHAHAAHquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Edit kan je jezelf zoenen?
Neequote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
kan je jezelf zoenen?
Hoe ga je een gezicht af dan? Met kleine kusjes of what?quote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga namelijk lief en teder het gezicht af à la Amelie, maar dan is het halve gezicht wel onder het kwijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |