Stephie, ik had het gewoon wel moeten posten, dan had je burn kunnen zeggenquote:
Die ken ikquote:
Nee. Niet in het topic.quote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stephie, ik had het gewoon wel moeten posten, dan had je burn kunnen zeggen
Ik denk ik ook.quote:
Dat zou heel fijn zijn als je mijn vriend zou zijnquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan heb ik de hint begrepen
Het kan nog, ondanks alles.quote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Een lijn, we zitten er nog steeds op.
Zie haar genieten.quote:
Ik ben je vriendquote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn als je mijn vriend zou zijn.
Wat mis ik? Of heb ik dat al gehoord?quote:
tijdens de seks. Het gaat over seks.quote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik was in slaap gevallen, hiiihihihih.
Tijd om wakker te wordenquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben je vriend
Als ik hier waarheid ga lopen vertellen, worden de mensen ook niet blij. Gewoon, niet doen. Het is niet leuk voor de users, niet leuk voor jezelf (omdat ik er dan natuurlijk wel op reageer).quote:
Ik ben nooit tijdens de seks in slaap gevallen, wel soms er voor wakker gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tijdens de seks. Het gaat over seks.
Nee ben klaarwakkerquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
zal ik om half 7 even draaien? tot 20:00 uur?
Is coolquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
zal ik om half 7 even draaien? tot 20:00 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |