quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je moet zoenenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
Hallo welkom bij radio49quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik luister vandaag voor het eerstEen beetje aparte smaak dat wel
COWBOY COWBOY RIDING IN A RODEO
Mja dit was nog jaren '00.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is daar aaaaaw aan?quote:
Joequote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Komt hij aan met een pakje, zit er niets in, zegt ie: Ja, ik heb liever dat je niets aan hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bentquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is daar aaaaaw aan?
Is dat een stille hint? Of leest hij niet mee?quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Leg uit.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
quote:
Dodelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bent.
Ben ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bent.
dunnow if troll or just stupidquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Mannen nemen relaties serieuzer en hebben meer waardering voor de vrouw dan andersom.
Ook humor kan ik waarderenquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt hij aan met een pakje, zit er niets in, zegt ie: Ja, ik heb liever dat je niets aan hebt.
Voor zover ik weet leest ie niet meequote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een stille hint? Of leest hij niet mee?
Ik lees meequote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet leest ie niet mee.
Jawel, zo ingewikkeld is het ook alweer niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, heb je onthouden hoe je moet zoenen?
Ik kan vanaf kwart voor 9 maar zal nog wel eerst alles moeten installeren nog nooit gedraaidquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.Jij ziet ook niks van anderen, dus wat doe je stoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, ga iemand anders bitchen.
zie zo je DMquote:Anonimity is a bliss
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.quote:
Nou Faye ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij ziet ook niks van anderen, dus wat doe je stoer?Serieus, ga iemand anders bitchen.
[..]
zie zo je DM
Meneer heeft de wijsheid in pacht, hij heeft vast veel ervaring.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.
De man wordt geil van de vrouw.
De vrouw wordt geil van het voorspel.
Ik ben een vrouw, help.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wanneer een man en vrouw seks hebben en de vrouw moet opgegeild worden moet de man eerst allemaal kusjes uitdelen en likken en zulks en weet ik wat nog. Een man hoeft alleen de vrouw naakte te zien.
Jij weet ook echt alles he, grote jongenquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRNquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, zo ingewikkeld is het ook alweer niet.
Om Faye te quoteren "Naat kon het ook, dus jij vast ook wel"
Ik quote iemand die er verstand van heeftquote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Meneer heeft de wijsheid in pacht, hij heeft vast veel ervaring.
Oh wacht....
Dan heb ik de hint begrepenquote:
ik zie de burn niet?quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRN
Je kunt wel merken dat jij veel seks hebtquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |