Meet de onderwijdtequote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap werkelijkwaar geen kut van die bh maten.
En anders?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Gelieve met je fikken van wobbi afblijven. Bij voorbaat dank.
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongenquote:
Neequote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
De letter is de tetgrootte
Het cijfer is de omvang, incl rug dus
Snappen jullie het, jongens?
Succes jongens!quote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je echt de juiste beha kopen, dan kan je het best in een lingeriewinkel je maat laten opmeten.
Jaquote:
Waar ze dus vaak enkel de onderwijdte meten, en de rest gokken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Melting het volgende:
! Deze tabel is een richtlijn. Wil je echt de juiste beha kopen, dan kan je het best in een lingeriewinkel je maat laten opmeten.
Wie zegt dat ik voor haar ook niet lief en leuk ben?quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongen
Als ik B draag heb ik meteen telefoon- en portemonneezakken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JaSerieus, like.. 80
Humpf. Gelukkig kan ik wel echt gewoon een B aan, dat is wel dope.
tenzij je naar een goede lingeriewinkel gaatquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar ze dus vaak enkel de onderwijdte meten, en de rest gokken.
I hasquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan kom ik met een stok achter je aan. Nijntje verdient een lieve leuke jongen
Ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voor haar ook niet lief en leuk ben?
Nouja, als je om vraagt zullen ze het ook wel gewoon doen denk ik. Maar veel vrouwen vinden t ook ongemakkelijk enzo blijkbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenzij je naar een goede lingeriewinkel gaat
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik B draag heb ik meteen telefoon- en portemonneezakken.
Wat zeg je dat mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.
Helaas wel...quote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal vast niet voor elk merk opgaan, ze hebben vast allemaal een verschillend idee over curvature en dergelijke.
Als een BH te groot is, issie te grootquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
toen ik 23 kilo was afgevallen heb ik het wel opnieuw oplaten metenquote:Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, als je om vraagt zullen ze het ook wel gewoon doen denk ik. Maar veel vrouwen vinden t ook ongemakkelijk enzo blijkbaar.
De top 10 tips om een leuke jongen te versieren is net zo erg als lezen over het zogenaamde kind van Rene van der Gijp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |