quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je moet zoenenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
Hallo welkom bij radio49quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik luister vandaag voor het eerstEen beetje aparte smaak dat wel
COWBOY COWBOY RIDING IN A RODEO
Mja dit was nog jaren '00.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is daar aaaaaw aan?quote:
Joequote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Komt hij aan met een pakje, zit er niets in, zegt ie: Ja, ik heb liever dat je niets aan hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Eens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen wanneer mijn vriend thuis komt met een setje waar hij opgewonden van raakt als ik het aan heb.
Dat je een koetsjie koetsjie jongetje bentquote:Op maandag 21 november 2011 18:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is daar aaaaaw aan?
Is dat een stille hint? Of leest hij niet mee?quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
Leg uit.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerJij bent 17, wat weet jij überhaupt nou
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |