Ik lees de Tina toch niet?quote:
quote:
Om ze te hebben niet. Bron van onzekerheid ook nog eens.quote:Op maandag 21 november 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor jongens wel. Als je ten minste een tietenman bent. Tietjes
Ik zou niet eens willenquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
De helft van de mannen kan nog geen lingerie kopen voor hun vrouw/vriendin, ook al weten ze haar maat.
Kleding moet je zelf kopen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
De helft van de mannen kan nog geen lingerie kopen voor hun vrouw/vriendin, ook al weten ze haar maat.
Dat zou ik niet durvenquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhwquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou niet een willen
Jij bent 15 wat weet jij van lingerie?quote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is heeeel andersquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenMaar ik zou ook niet willen dat mijn vriendin ineens boxers gaat kopen
Genoeg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent 15 wat weet jij van lingerie?
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopenquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopen
Is ook moeilijk. Ik heb wel eens een poging gedaan wat leuke lingerie te kopen online, dat kon meteen weer allemaal terug en nam me voor het nooit meer te doen. Later toch gezwicht voor een leuk setje, en die zit juist helemaal perfectquote:Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Ik, vanaf 11:30quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Rooster aangepast!
Wie draait ernu?
Ach joh, niemand krijgt het toch te zien.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
That reminds me! Eindelijk weer mooi ondergoed kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |