Ik wel. Geef mij maar een horrorfilm waar de lichaamsdelen in het rond vliegen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer trouwens dat er in dit topic geen mede liefhebber van Horrorfilms zit. Dat is het genre waarover ik het langst kan praten.
http://www.imdb.com/title/tt0779982/quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, de titel had iets met "sheep"
Lambs en ja want dat is een van de bekendste films ooit.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
SILENCE OF THE LAMB!
Zoiets? Kan dat?
Dat kan zeker.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
SILENCE OF THE LAMB!
Zoiets? Kan dat?
Er zit duidelijk vooruitgang inquote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Ik word nog eens goed in mensen tekenen
. Er valt nog veel te verbeteren, maar toch zijn het duidelijk mensen en geen aliens
.
Ik ga binnenkort 7,5 uur met de trein, om daarna nog een uur door de sneeuw te mogen ploeteren mét bagage. Zin inquote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je na je treinreis van 5,5 uur nog eens met je steenkoude voeten en volle bepakking een half uur in de sneeuw naar huis "mag" lopen
Sweden here she comes?quote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 7,5 uur met de trein, om daarna nog een uur door de sneeuw te mogen ploeteren mét bagage. Zin in
En daarvoor hadden ze een goed opgeleid iemand nodig enzo?quote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor de rest kan jij mijn werk ook wel overnemen, je zou alleen wat slechter moeten gaan spellen om op te lijnen met het niveau van de mensen om me heen.
Succesquote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zit duidelijk vooruitgang inOefening baart kunst
![]()
En nu ga ik echt de mist in
Dat kan ja, maar dat is geen horror.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
SILENCE OF THE LAMB!
Zoiets? Kan dat?
Oké, maar dan is het wel geplanned.quote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 7,5 uur met de trein, om daarna nog een uur door de sneeuw te mogen ploeteren mét bagage. Zin in
Ja, vanavond even boekenquote:
Leuke Pi hè?quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, maar dan is het wel geplanned. [ afbeelding ]
Ik kreeg een antwoord, een standaard antwoord, op mijn sollicitatie met 'u' in plaats van 'uw'. Dat deed wel even pijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
En daarvoor hadden ze een goed opgeleid iemand nodig enzo?
WO met twee jaar relevante werkervaring geloof ik ja.quote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
En daarvoor hadden ze een goed opgeleid iemand nodig enzo?
Dus je gaat ons gewoon in de steek laten?quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, vanavond even boeken
Moet eerst nog verzinnen hoe ik het nou met m'n terugreis ga doen. Veel moeilijke keuze's
Maar 3,5 weekquote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat ons gewoon in de steek laten?
Ik heb er maar een stuk van gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |