Oh, John Williams ken ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo veel goede filmcomponisten. Hans Zimmer, Clint Mansell, Alexander Desplat, John Williams, Philip Glass..... en nog zo veel meer.
Waarquote:
Voor de rest kan jij mijn werk ook wel overnemen, je zou alleen wat slechter moeten gaan spellen om op te lijnen met het niveau van de mensen om me heen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's vervelend...
Jongedame trouwens.
hey, kop opquote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef stefanhaan het volgende:
Zucht kutbus gemist. Half uur wachten waardoor Ik de laatste bus om et kwartier mis en weer een half uur moet wachten.
Wat een kutdag.
Ik moest aan Finding Nemo denken maar die bedoel je vast niet.quote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke is dat ook alweer met die grote tank water in een kelder waar een meisje in zit. Iets met een schaap was dat toch?
Neeeeee, eerst mijn afgeronde opdracht bekijken in m'n foboquote:
Ik heb wel ergere dingen meegemaakt qua OV.quote:Op maandag 21 november 2011 17:10 schreef stefanhaan het volgende:
Zucht kutbus gemist. Half uur wachten waardoor Ik de laatste bus om et kwartier mis en weer een half uur moet wachten.
Wat een kutdag.
Maar dan hoef je niet met tering te spottenquote:
ach ja. Dat was maar mijn enigste vrije tijd van de dagquote:
The Cell.quote:Op maandag 21 november 2011 17:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke is dat ook alweer met die grote tank water in een kelder waar een meisje in zit. Iets met een schaap was dat toch?
Goed gelukt met dat portret van vader en dochterquote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeee, eerst mijn afgeronde opdracht bekijken in m'n fobo.
ben nu wel mijn enigste vrije uur vandaag kwijt en mijn tijd om te eten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen meegemaakt qua OV.
Ja hequote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed gelukt met dat portret van vader en dochter
Dat je na je treinreis van 5,5 uur nog eens met je steenkoude voeten en volle bepakking een half uur in de sneeuw naar huis "mag" lopenquote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen meegemaakt qua OV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |