Leve de echte fokkers.quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat ik een echte FOK!er ben en dus alleen aan mezelf denk.
U wilt een ban?quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die link, van powned, oplettende!
Ik ben geen echte FOK!ker.quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat ik een echte FOK!er ben en dus alleen aan mezelf denk.
Dit staat gewoon op een nieuwssite van de NPO en het is kunst, dus ik weet niet wat er mis mee is...quote:
Jij gaat Boogie Nights en There Will Be Blood ook zeker waarderenquote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allee maar Magnolia van gezien, maar.
Ik houd ook ontzettend van het werk van Tarsem, maar dat is misschien wel voornamelijk op het visuele aspect gebaseerd (The Cell en The Fall).
Yes, internationaal whiskyfestival. Elk jaar in November. 45 euro, 4 uur de tijd, honderden whiskies om te proberen. Mijn lever doet nog steeds pijn.quote:
Teringquote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yes, internationaal whiskyfestival. Elk jaar in November. 45 euro, 4 uur de tijd, honderden whiskies om te proberen. Mijn lever doet nog steeds pijn.
die ene heeft wel goede tietenquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die link, van powned, oplettende!
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/11/top_die_kop_183.html
Nee, maar ik ben ook niet meer echt op dieet. Dat is afgebouwd en ben nu bezig met 'gewichtsbeheersing' tot en met einde van het jaar. Dus uit de band springen mag, als je daarna maar een aantal dagen weer heel braaf bent tot de schade er af is. En als we ondertussen kunnen blijven afvallen des te beter. Maar nu dus even geen shakes en soepjes.quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TeringMag dat wel van je dieet?
The Cell, daar heb ik 3 dagen slecht van geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij gaat Boogie Nights en There Will Be Blood ook zeker waarderen.
Tarsem ken ik alleen van The Cell, maar die vond ik niet heel goed. Geef mij dan maar Von TrierOf Danny Boyle
![]()
Ik onthoud de muziekcomponisten nooitquote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Aronofski is een van mijn favoriete filmmakers. En Clint Mansell een van mijn favoriete filmmuziekcomponisten.
Oh God, dat paard in plakjes!quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The Cell, daar heb ik 3 dagen slecht van geslapen
There will be blood is meesterlijkquote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij gaat Boogie Nights en There Will Be Blood ook zeker waarderen.
Tarsem ken ik alleen van The Cell, maar die vond ik niet heel goed. Geef mij dan maar Von TrierOf Danny Boyle
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh God, dat paard in plakjes!
Trailer ziet er heel interessant uitquote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je The Fall niet gezien? Ik denk dat als je Pans Labyrinth waardeert, dat je deze ook wel kan waarderen. + beste/schattigste meisje ooit.
Von Trier en Boyle zijn ook.
Clint Mansell heeft The Fountain gedaan en Black Swan en Pi (beetje Aronofsky's vaste krachtquote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik onthoud de muziekcomponisten nooit. Ik ken alleen Hans Zimmer als briljant musicus
.
En de beeldenquote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trailer ziet er heel interessant uit. Doet me een klein beetje denken aan Big Bish, maar dan in een andere setting.
Ja, ik herken meestal wel de muziek die iemand maakt, maar ik onthoud de namen gewoon nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Clint Mansell heeft The Fountain gedaan en Black Swan en Pi (beetje Aronofsky's vaste kracht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |