Dit.quote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laat ze maar, ze zijn onwetend.
En datquote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het moet eens afgelopen zijn met al die denigranten. Geert heeft gelijk!
ik had nog een foto en volgens mij heb jij die gemaakt, hij gaf me een zoen op me wangquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het moet eens afgelopen zijn met al die denigranten. Geert heeft gelijk!
P0rnquote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken?
Magnoliaquote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken?
Ik geloof zookquote:
Magnolia is wel een goed idee, maar die heb ik niet. En die laatste ook niet, hoewel ik zeker open sta voor animatie.quote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
MagnoliaEn als je openstaat voor animatie: Princess Mononoke.
Ik denk dat ToT met liefde het vrotten van je overneemt als je het zat bentquote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
Mja zit nu ff een beetje te vrotten.
De 5 uur zitten er bijna op nu
quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat ToT met liefde het vrotten van je overneemt als je het zat bent
The Fountainquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Magnolia is wel een goed idee, maar die heb ik niet. En die laatste ook niet, hoewel ik zeker open sta voor animatie.
Zal ik the Fountain pakken?
Yupquote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Doet de FP ook raar bij jullie als je een berichtje wilt openen ?
Vanilla Skyquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Magnolia is wel een goed idee, maar die heb ik niet. En die laatste ook niet, hoewel ik zeker open sta voor animatie.
Zal ik the Fountain pakken?
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Doet de FP ook raar bij jullie als je een berichtje wilt openen ?
Ik heb hem te lang geleden een keer gezien, dus ik denk dat dat hem wordtquote:Op maandag 21 november 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The Fountain. Die moet ik ook weer eens kijken (al tientallen keren gezien
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik vind het zo'n prachtige samenkomst van beeld, muziek, verhaal en acteerspelquote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hem te lang geleden een keer gezien, dus ik denk dat dat hem wordt.
Ik ben sowieso fan van werk van Aronofski, dus ik weet zeker dat ik 'm nu ook weer ga waarderenquote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n prachtige samenkomst van beeld, muziek, verhaal en acteerspel.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef robdriessen het volgende:
HOE LANG GAAT DIT SJALALALALA NOG DOOOOOOOR ?Hé rob hoe gaat het met je fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ja Aronofski is een van mijn favoriete filmmakersquote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso fan van werk van Aronofski, dus ik weet zeker dat ik 'm nu ook weer ga waarderen.
Ik ben ook een enorme fan van zijn werk, vooral Pi en Black Swan zijn fantastischquote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Aronofski is een van mijn favoriete filmmakers. En Clint Mansell een van mijn favoriete filmmuziekcomponisten.
quote:
Mijn ouwe is gejat, mijn nieuwe nog niet verdiend, helemaal niet na afgelopen weekend (whiskyfestival)quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé rob hoe gaat het met je fiets?
lolquote:Op maandag 21 november 2011 16:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn ouwe is gejat, mijn nieuwe nog niet verdiend, helemaal niet na afgelopen weekend (whiskyfestival)
Ik viel de hele tijd in slaap op mijn werk dus ik ben maar wat eerder naar huis gegaan.quote:
Allee maar Magnolia van gezien, maarquote:Op maandag 21 november 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar mijn favoriete regisseur is toch wel P.T Anderson. Die heeft echt alleen maar meesterwerken gemaakt
Die link, van powned, oplettende!quote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Maar Naat wat was nou dat libidoverlagende waar je het over had?
Omdat ik een echte FOK!er ben en dus alleen aan mezelf denk.quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan lopen fokken als je vriendin nog niet klaar is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |