Wasmachinesquote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Of zo iemand waarbij je na het zoenen je halve gezicht onder het kwijl zit.
Ik heb geen idee waar die allemaal zijn geweest, volgens mij zuigen ze me hele gezicht op.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zijn ze dan niet buiten de mond geweest?
Ik heb nu in ieder geval een lijst met dingen die ik sowieso niet doe de volgende keer.quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, dat komt wel goed. Gelukkig kan je er zelf ook om lachen.
quote:
En wat doe je eigenlijk met je tong? draaien of meer van die "hapjes"quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu in ieder geval een lijst met dingen die ik sowieso niet doe de volgende keer.
Ik wist niet waar ik mijn armen moest laten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rare bewegingen met armen is... raar.
De rest is wel herkenbaar ja
quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]En iets wat ik nooit ga doen
Echt welquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jij staat zeker in mijn top 3quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel eens praten tijdens het zoenen, of iemand zoenen terwijl die nog zijn zin af wilde maken.
OM HAAR HEEN, DUHquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist niet waar ik mijn armen moest laten.
In der tieten knijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
op haar?quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hapjesquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wat doe je eigenlijk met je tong? draaien of meer van die "hapjes"
Ik ga namelijk lief en teder het gezicht af à la Amelie, maar dan is het halve gezicht wel onder het kwijl.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die allemaal zijn geweest, volgens mij zuigen ze me hele gezicht op.
WHAHAHAHAHAHASHAAHAHAAHquote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Edit kan je jezelf zoenen?
Neequote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
kan je jezelf zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |