De eerste keer was niet echt een ramp.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Ah ik moet Naat nageven, zoenen kan die wel. Heeft hij dan ook van mij geleerd, al zal hij stellig anders beweren. De afgelopen 7 maanden zijn poef weg.
Goede gokquote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je had zeker ook je ogen open?
Dat vind ik echt een afknapper, maar stiekem kijk ik zelfs soms wel of de ander de ogen dicht heeftquote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey dat was punt twee wat niet goed ging.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon online, hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oke waarom is het leuke meisje niet online ?
De eerste keer zoenen is gewoon kutquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey dat was punt twee wat niet goed ging.
Nee, maar aan het eind kon je het wel echt beduidend beter. Al is de eerste zoen het speciaals. Het hele moment gewoon.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eerste keer was niet echt een ramp.
Hier niet heb je msn niet eensquote:
Geen probleem, genoeg troep in de collectiequote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zokunen, ik moet nog even mijn hond uitlaten
Dit ja. Exact.quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of ik goed kan zoenen, maar ik krijg nooit klachten. Sommige mannen falen er iig hard in.
Och, dat komt wel goedquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
En rare bewegingen maken met mijn armen en proberen te praten halverwege waren punt 3 en 4.
Maar voor de rest ging het aardig.
Dan denk je niet eens zo verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie nu echt dingen voor me![]()
Merel- die plots op heloef duikt en heloef gaat lopen spartelen als een halve gaar met de ogen open
En zijn ze dan niet buiten de mond geweest?quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Of zo iemand waarbij je na het zoenen je halve gezicht onder het kwijl zit.
Rare bewegingen met armen is... raarquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
En rare bewegingen maken met mijn armen en proberen te praten halverwege waren punt 3 en 4.
Maar voor de rest ging het aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |