SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 21-11-2011 17:19:06 ]
Precies, ik werk nu bijna helemaal zelfstandig, zelf werktijden indelen en zo, heerlijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Interessant wel, zo'n functie kan inderdaad behoorlijk zwaar zijn, moet je echt tegen kunnen ja. Ben ik liever eigen baas, hoef ik tegenover bijna niemand verantwoording af te leggen, behalve mezelf.
quote:[..]
Hehe, zo achter die chicks staan en uitleggen hoe ze oefeningen goed moeten doen, massage erbij, ik heb je door!
Ja als ik het in de schoot geworpen krijg wil ik ook wel een miljard op de bankquote:[..]
Daar heb ik in niet al te nuchtere staat wel vaker over nagedacht, maar als ik bijvoorbeeld ineens 10 miljoen op m'n rekening had zou ik echt wel hét leven leiden. Geen stress met school en werk in ieder geval, da's al 75% van alle zorgen. Doen wat je leuk vindt, kopen wat je leuk vindt, eten wat je je maar kan veroorloven.. En dan niet dat alles op hoeft ofzo, wel met mate natuurlijk. Als ik dood ben moet ik nog de helft over hebben
. Ik zie geen 1 nadeel?
![]()
Alleen die kant met vrienden die op je centen willen teren enzo hoor je wel 's, the closest few eten natuurlijk met me mee, de rest krijgt maar lekker de tyfus en houdoe.
Oh, op die manierquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef krioro het volgende:
Ja als ik het in de schoot geworpen krijg wil ik ook wel een miljard op de bank. Minder zorgen als je geld genoeg hebt is natuurlijk lekker. Die afweging is het net, tussen geld en wat je ervoor over hebt. Ik houd van m'n vrijheid en kan goed leven, ideaal voor mij zo
.
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamersquote:
volgens mij is Ron Jeremy ook niet erg jong trouwens, maar da's gewoon een gevoelquote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dacht al welk nadeel dan?! Zo'n balans streef ik ook wel naar binnen een jaar of 10
.
[..]
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamers.
Ohja, maar dat komt door die ouwe vent naar wie hij zich vernoemt denk/hoop ikquote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
volgens mij is Ron Jeremy ook niet erg jong trouwens, maar da's gewoon een gevoel![]()
En die is hier ook niet zo vaak.
En bedankt hè, de gemiddelde leeftijd is meteen 38quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef yvonne het volgende:
Leuke foto's
Zo dit krikt meteen de gemiddelde leeftijd omhoog
Waarom niet?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, maar dat komt door die ouwe vent naar wie hij zich vernoemt denk/hoop ik.
[..]
En bedankt hè, de gemiddelde leeftijd is meteen 38.
vader fernandes ofcoursequote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dacht al welk nadeel dan?! Zo'n balans streef ik ook wel naar binnen een jaar of 10
.
[..]
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamers.
Ik zou die titel met trots dagen, zoals je in de OP andere dingen met trots draagtquote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij ben met deze bijnaam.
Werk zequote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef Phantomesse het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijne avond en mits ik niet meer on komt voor vannacht een fijne nachtrust.
Phantomesse gaat zakenlui verblijden met haar glimlach, service en door de fjezze koks bereidde culinaire hoogstandjes.
Invito. Maar het is wel tof, want m'n collega's zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n bazin kan m'n smaak qua schoenen alleen niet waarderen, maar Invito schoenen zijn
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Invito. Maar het is wel tof, want m'n collega's zijnAl is het wel doodsaai als er niets te doen is. Ik op m'n tweede werkdag:
Neejoh! Heb daar pas zulke leuke enkellaarsjes gezien maar te lang gewacht en nu zijn ze nergens meer in mijn maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n bazin kan m'n smaak qua schoenen alleen niet waarderen, maar Invito schoenen zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik op m'n tweede werkdag:Le coq sportif gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bazenmerknaam
.
Werk ze P.quote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef Phantomesse het volgende:
Mensen, ik wens jullie een fijne avond en mits ik niet meer on komt voor vannacht een fijne nachtrust.
Phantomesse gaat zakenlui verblijden met haar glimlach, service en door de fjezze koks bereidde culinaire hoogstandjes.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou die titel met trots dagen, zoals je in de OP andere dingen met trots draagt.
Ook wel een goede bijnaam.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Le coq sportif gespot. Bazenmerknaam
.
Beste foto van de opquote:Op maandag 21 november 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou die titel met trots dagen, zoals je in de OP andere dingen met trots draagt.
Er zijn wel uitzonderingen, maar over het algemeen zijn de schoenen saaaai. Ben nu wel benieuwd welke je bedoelt eigenlijk. Zijn ze ook niet meer online te krijgen?quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neejoh! Heb daar pas zulke leuke enkellaarsjes gezien maar te lang gewacht en nu zijn ze nergens meer in mijn maat.![]()
Neequote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen, maar over het algemeen zijn de schoenen saaaai. Ben nu wel benieuwd welke je bedoelt eigenlijk. Zijn ze ook niet meer online te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik je wel gelijk geven over de saaie schoenen, maar wel goed voor de basics, zoals ik dus een basic enkellaarsje wildeZe leken in de winkel alleen wel veel hoger dan 9 cm
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef o.us het volgende:
Heel droog en simpel.Timberlands zijn voor negers joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee man. Timberlandsquote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Timberlands zijn voor negers joh!
Ik ben getint, en Henk en Ingrid zien mij toch al als neger aan.quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Timberlands zijn voor negers joh!
Je hapt wel lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben getint, en Henk en Ingrid zien mij toch al als neger aan.
Je hebt tegenwoordig ook Timberlands in sneakervorm zag ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neeee man. Timberlands![]()
![]()
![]()
Ik wil nog een paar erbij, maar geen geld momenteel
Goma wiri/bita wiri?quote:Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef krioro het volgende:
Zeg, wat voor groente zou je bij telo en bakkeljauw kunnen eten?
quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef o.us het volgende:
Heel droog en simpel.Longcat is longSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Staat in de OP, heb 'm ook even verkleind, is chiller als je op je pocky bezoekt
.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook Timberlands in sneakervorm zag ikDat moet ik echt halen.
http://lmgtfy.com/?q=Sneaker+Timberlandsquote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]Foto?
Te lui om zelf te googlen enzo
Ik weet, is beter ookquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goma wiri/bita wiri?
[..]
Longcat is long. Staat in de OP, heb 'm ook even verkleind, is chiller als je op je pocky bezoekt
.
Ik zag 't in de Timerlandswinkel in de Koopgoot hier vandaag. Ik ga er morgen voor langs voor de naam van die type!quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]Foto?
Te lui om zelf te googlen enzo
Afschuwelijke dingenquote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toch niet dit soort?
[ afbeelding ]
Ongeveer die rockte ik 2 winters geleden al, mijne waren natuurlijk mooier.
Supra heeft zo'n rare vorm altijdquote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef o.us het volgende:
Dit in de bruin zou perfect zijn.
[ afbeelding ]
Irl valt het best mee. Vind ik dan.quote:Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Supra heeft zo'n rare vorm altijd
quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een mix tussen deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel toch wel mee?
Neequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neeniet meer in mijn maat. Ik zoek zo een foto maar je had ze in plaid (grijs) en in het zwart.
Deze:Ah die hebben wij nog geloof ik! Welke maat heb je? Of heb je al nagevraagd of er helemaal geen filiaal in Nederland is die ze nog heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik je wel gelijk geven over de saaie schoenen, maar wel goed voor de basics, zoals ik dus een basic enkellaarsje wildeZe leken in de winkel alleen wel veel hoger dan 9 cm
quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een mix tussen deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel toch wel mee?
Ja had het gevraagd en volgens haar niet, als het er online niet meer was...quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah die hebben wij nog geloof ik! Welke maat heb je? Of heb je al nagevraagd of er helemaal geen filiaal in Nederland is die ze nog heeft?
Wat schattig.quote:
Ah, thanks, ik zal het in overweging nemen! Baka bana kan ook wel, dat kan overal en altijd.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neeniet meer in mijn maat. Ik zoek zo een foto maar je had ze in plaid (grijs) en in het zwart.
Deze:Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik je wel gelijk geven over de saaie schoenen, maar wel goed voor de basics, zoals ik dus een basic enkellaarsje wildeZe leken in de winkel alleen wel veel hoger dan 9 cm
![]()
Vroeger had je Tims zonder die zachte rand boven, die wil ik maar maken ze nu niet meer of zo.full stops and exclamation marks
Vind ik altijd wel met Timberlands. Ook wel aan de persoon op zich.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef o.us het volgende:
Maar ligt dan weer dan outfit die je draagt.
Hm, ik denk het inderdaad ook niet nee. Kleine maatjes zijn sowieso al meteen uitverkochtquote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja had het gevraagd en volgens haar niet, als het er online niet meer was...
Maat 37(en dan de zwarte
)
47, come at me bro.quote:
Ja, grote schoenen toch?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote voeten
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?
Ik heb altijd problemen daar mee. Zie ik mijn maat niet maar één 45, probeer ik hem te passen. Lukt het godverdomme niet, en dan ga ik scheldenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?
Ik wil mezelf niet teveel op den borst kloppen.quote:
Mwah, valt mee. Ik ben 1.72 m, maar toch kleine voetjesquote:Op maandag 21 november 2011 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Kleine schoenmaten hier.Volgensmij zijn Juminelle, JackieBrown en Phantomesse ook echt petit
quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Ik ben 1m88, heb maat 46 en weeg 100kg.
Waarom.
Zo, hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Bij mij juist omgekeerde gezeik. Ik heb 40. Dan is er echt kei vaak alleen 39 of 38
Ik ben 1.76quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo, hoe lang ben je dan?
Ik ben echt een dwergje, 1.62 en maat 37 schoenen ja![]()
Je zou m'n oren eens moeten zien, inimini
1.93, maat 47, 93 kilo.quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Waarom.
Scheelt niet veel dus. Maar dat vind ik mooiquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Waarom.
Ain't nothing wrong with this.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.93, maat 47, 93 kilo.
Bring it.
Ik vind het ook altijd zo lullig om met vriendinnen te lopen die kleiner zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Scheelt niet veel dus. Maar dat vind ik mooi
Oh en lange mannenx1000
Zelfverzekerdheid schoot een beetje omhoog door deze post.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Ain't nothing wrong with this.
Dat vind ik op zich niet zo erg. Met mannen heb ik dit wel. Ik draag vaak high heels, en dan wil ik geen reus lijken naast de man(nen) waarmee ik loopquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo lullig om met vriendinnen te lopen die kleiner zijn![]()
maar dan bedoel ik 10 a 15 cm kleiner
Damn, en een laag vetpercentage? Hoe ripped ben jij wel niet?quote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef krioro het volgende:
Ik ben 1.80m, ideale gewicht tussen de 90 en 100 (BEEFCAKE!), maat 42.5. En ik heb grote oren.
Ik draag dan wel nooit high heels maar idd voor mij moet t toch wel minstens 1.85 zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo erg. Met mannen heb ik dit wel. Ik draag vaak high heels, en dan wil ik geen reus lijken naast de man(nen) waarmee ik loop
Damnquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.93, maat 47, 93 kilo.
Bring it.
Het is niet enkel spier helaas.quote:
ja best welquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw jij bent supertje dun? Ik weeg meer dan jij
Hahaquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is niet enkel spier helaas.Vetpercentage omlaag brengen is een work in progress.
Serieus? Mijn figuur lijkt volgens mij best wel op dat van jou, maar ik weeg 61 kgquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw jij bent supertje dun? Ik weeg meer dan jij
Zoiets zou ik toch nooit halen, te weinig drive daarvoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef o.us het volgende:
Krioro's body is mijn voorbeeld. Ben wel goed op weg moet ik eerlijk zeggen.
Altijd laag vetpercentage ja. Maar 93 was mijn topgewicht hoor, ben op die foto/nu wat lichter. 100 Lijkt me gewoon leuk om eens te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Damn, en een laag vetpercentage? Hoe ripped ben jij wel niet?
Neuh, 1.80m dus als jij heels rockt ben je langer dan ik.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Krioro heeft het perfecte lichaam volgens mij. Die douchefoto
Met jouw lengte word je dan ook wel een beest.quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef o.us het volgende:
Krioro's body is mijn voorbeeld. Ben wel goed op weg moet ik eerlijk zeggen.
22quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee joh! We hebben juist omhoog krikkers nodig.
Welke leeftijd heeft u?
Dat zeggen ze ook op de sportschool. Ben ook van plan om na een jaartje trainen op MMA of thaiboksen te gaan. Heb een proefles gehad en je wordt er echt een bikkel doorquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Altijd laag vetpercentage ja. Maar 93 was mijn topgewicht hoor, ben op die foto/nu wat lichter. 100 Lijkt me gewoon leuk om eens te doen.
[..]
Neuh, 1.80m dus als jij heels rockt ben je langer dan ik.
[..]
Met jouw lengte word je dan ook wel een beest.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]lullig dat je jonger bent dan ik.
Mag ik meedoenquote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Krioro, ik ga bij je in de leer. Leer mij de weg van discipline.
+1.quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Krioro, ik ga bij je in de leer. Leer mij de weg van discipline.
Van thaiboksen merk je niet heel veel denk ik. Of je moet daarnaast ook krachttraining blijven doen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook op de sportschool. Ben ook van plan om na een jaartje trainen op MMA of thaiboksen te gaan. Heb een proefles gehad en je wordt er echt een bikkel door.
Jouw lengtequote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maat 47. 100 Kilo
. Damn y'all!
Ik heb maat 45 (sinds pas!), ben 1m91 en weeg 86 kilo.
Als we ooit gaan meeten zijn we allemaal ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maat 47. 100 Kilo
. Damn y'all!
Blame Moroccan foodquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
Wat een lange allochtonen allemaal joh
1.90+ersquote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maat 47. 100 Kilo
. Damn y'all!
Ik ken allemaal kleine Marokkanen juistquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er is maar 1 lengte die echt telt tho
Awhhhhhhh yeahhhquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn moeder gooit allemaal kruiden in het eten waarvan zij de namen niet kent, misschien ligt het daaraanquote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ken allemaal kleine Marokkanen juist
Ik dacht altijd dat hij blank wasquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef krioro het volgende:
Van dWc had ik eerst nooit verwacht dat ie zo lang zou zijn, met sneisi en jampaneisi-bloed.
Dat wist ik dan weer wel meteen. Su-radar.quote:
Black from the waist down, white from the wallet up.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan wel een wigger met die username
quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef krioro het volgende:
Van dWc had ik eerst nooit verwacht dat ie zo lang zou zijn, met sneisi en jampaneisi-bloed.
Dat komt o.a. hier tot uitingquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef krioro het volgende:
Black from the waist down, white from the wallet up.
Hahaquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over m'n lengte trouwens, toen ik 20 was ging ik m'n ID opnieuw fixen (om de 5 jaar toch), en toen stond er dus 1m85 op die oude. Ik was dus al 1m85 toen ik 15 was.
Godver ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat je inderdaad wel Egyptisch lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Maluku represent jwz enzulksThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ben 25% Nederlands, Surinaams, Braziliaans en Portugees. (vandaar ook minimensquote:
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Haha dat had ik niet achter je gezocht tbh :0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwekt tijdens een gangbang?quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben 25% Nederlands, Surinaams, Braziliaans en Portugees. (vandaar ook minimens)
Ouders zijn allebei halfbloed
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.haha ben je familie van pharao'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Waarvan akte @ de OP ofcourse.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Klinkt wel als een goede mix voor een mooie vrouw.
Ik heb die Toetanchamon lippen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat je inderdaad wel Egyptisch lijkt
Oh en Maluku represent jwz enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ziet weinig, maar kan me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvan akte @ de OP ofcourse.
Je weet niet wat je (hebt) (ge)mistquote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ziet weinig, maar kan me wel iets bij voorstellen.
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Enta Masri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet niet wat je (hebt) (ge)mist.
En over mijn origine, Egyptisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uitgebreidere uitleg over mezelf:quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:58 schreef krioro het volgende:
Tevens denk ik dat Choco Egyptisch is.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:30 schreef krioro het volgende:
Moeder is Nederlandse, vader is geboren in Suriname. Vaders moeder is Chinese (Hakka), vaders vader was gemengd Europees/West-Afrikaans. Oma's ouders zijn vanuit China naar Suriname gekomen, opa's familie was er al een tijd. Van welk land in West-Afrika m'n voorouders komen is (nog) niet helemaal duidelijk, er zijn een paar landen waar destijds slaven vandaan gehaald zijn. Wat betreft het Europese deel van m'n vaders kant: mijn familienaam is Duits, lang geleden naar Koerland (nu deel van Letland) gegaan, vanuit daar naar Suriname, eigenaars van een aantal plantages daar. En alles lekker vermengd.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb die Toetanchamon lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn inderdaad wel sexy.
Door die foto in US.Ik wil het zienquote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoorquote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flinke geschiedenis.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En uitgebreidere uitleg over mezelf:
[..]
Dan hebben jullie mij nog niet gehoordquote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik spreek geen woord Arabisch o.us
Ik klink nog Hollandser dan menig inlander, vraag phantomesse maar.
Echt niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoorallemaal hype dit
quote:Op maandag 21 november 2011 18:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik klink nog Hollandser dan menig inlander, vraag phantomesse maar.
Brabants accent represent.quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef o.us het volgende:
Dan hebben jullie mij nog niet gehoord. Ik kan zo overkomen alsof ik Jan of Henk-Pieter heet.
Nee!quote:
Voor achten gaan dinerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Die tjoeriesquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef o.us het volgende:
Deze video komt uit een verre zwarte geschiedenis toen ik geen leven had en videotopics maakte in KLB.
Luister hier mijn stem.
Altijd leuk met sollicitatiegesprekken als ik op kom dagen onder een Nederlandse achternaam, toen zij mij eerder met mijn Arabische voornaam niet wou uitnodigen (heb geen typisch Marokkaans of Arabische achternaam. Lang leve de kolonisatiequote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Telefonisch ergens een afspraak maken en dan verwachten ze ene meneer *Hollandse achternaam* en dan kom ik opdagen.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef o.us het volgende:
Deze video komt uit een verre zwarte geschiedenis toen ik geen leven had en videotopics maakte in KLB.
Luister hier mijn stem.
"Daawwrr".quote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef o.us het volgende:
Luister hier mijn stem.
Ik kan de "r" niet uitspreken, dus soms denkt men dat ik als een kakker praat, woon ik ook echt in A'dam Oud-Zuidquote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik klink niet echt Rotterdams, terwijl hier wel ben geboren en getogen.
De Rotterdamse "r" kan ik wel maar doe het zelden. Komt zo tokkie-achtig over tegenover niet-Rotterdammersquote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan de "r" niet uitspreken, dus soms denkt men dat ik als een kakker praat, woon ik ook echt in A'dam Oud-Zuid.
En dan m'n tough guy image helemaal naar de filistijnen zeker?quote:
Mjah, zit er bij veel Su-people wel in toch? En bovendien waren mijn witte voorouders lief en hebben ze mijn zwarte voorouders netjes behandeld en getrouwd en de kinderen hun naam gegeven, wat wil je nog meer?quote:Gewaagde een-na-laatste zin wel uit dat stukje over je afkomst.
Zal ik jouw Gooische R dan ook nadoen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaaa DO IT krioro!! Een tekstje met het woordje schattig erin
Dat probleem heb ik ook man. Al klink ik niet bekakt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan de "r" niet uitspreken, dus soms denkt men dat ik als een kakker praat, woon ik ook echt in A'dam Oud-Zuid.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef krioro het volgende:
Zal ik jouw Gooische R dan ook nadoen?
Één van m'n goede vrienden (die ik ken via school) is een Brabander, ontzettend goede gastquote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef krioro het volgende:
En dan m'n tough guy image helemaal naar de filistijnen zeker?Misschien, ooit.
Whut, welke pic?quote:Ik zie overigens in jouw ogen (no homo) wel Asian hoor, ook al is het maar een klein deel!
Heeft ze een Gooische R ja? Hoe weet je datquote:Zal ik jouw Gooische R dan ook nadoen?
Nu nak je mij ipv hem geloof ikquote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ik kan de R tenminste uitspreken
Heb ik verteldquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft ze een Gooische R ja? Hoe weet je dat.
[..]
Nu nak je mij ipv hem geloof ik![]()
.
Ja, tenzij nieuwe pics speciaal voor je Fernandes-broedersquote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
Ja ik pak jullie allebei eigenlijk. U mad?
Helemaal niks mis met zo'n accentquote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik praat ook als een platte Amsterdammer. M'n moeder is geboren in een of ander dorp en die zegt het ook vaak genoeg tegen me
Dat zeggen Brabo's echt vaakquote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij praat ik eigenlijk best goed ABN voor een Brabander.
Ja maar je hebt veel dorpjes hier, daar praten ze echt heel platquote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeggen Brabo's echt vaak![]()
Vind het wel een schattig accent
Neem voor mij wat Super Lemon Haze mee uit A'dam.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok. Ik ben het zat ik ga nu naar de coffeeshop.
Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat iedereen even iets op moet nemen.
Al heb ik geen microfoonMaar mijn stem hebben jullie al gehoord
Ik sta al in FOK! Singstarquote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Ben je nu daar? Of in de straat waar je familie hebt oid?quote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef o.us het volgende:
Ik schrok wel even. Er is een demonstratie gaande in mijn straat in Casablanca(in heel het land zijn die er trouwens tegen de hervormingen)
quote:
Allebei gemistquote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat loesoe filmpje van d'r schreeuwend op de fiets toch?![]()
Nee, zag het hier. En dit was blijkbaar in de straat waar wij een appartement hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben je nu daar? Of in de straat waar je familie hebt oid?
Pic die ooit in je fobo stond. Ik heb een goed geheugen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, welke pic?Maar klopt inderdaad, als ik vertel dat een een klein deel Aziatisch ben zeggen mensen heel vaak "oh, ja, nu zie ik 't!" enzo
. Vooral als ik skaffa ben heb ik echt chinky eyes
.
Ik ook, plat Tilburgs is LELIJK, no ka.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij praat ik eigenlijk best goed ABN voor een Brabander.
OK OK, later. Maar dan moet ik ook eerst uitvinden hoe ik dat doe.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Moet iemand anders even doen, ik zit op mijn foon.quote:
Oh ja dat had ik gehoordquote:
Oh ja ook. En die bungeejump, kreeften en loesoe wc video'squote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat loesoe filmpje van d'r schreeuwend op de fiets toch?![]()
Ben je Tilburger ja? Daar zit ik op school, vind 't maar niks die stad eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook, plat Tilburgs is LELIJK, no ka.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet iemand anders even doen, ik zit op mijn foon.
Here it is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www37.zippyshare.com/v/37622771/file.html
Geen kabeltjequote:
Thanks Jumi.... en jouw filmpje?quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Here it is.
[..]
Geen kabeltjeIk zal binnenkort dat bestandje wel gaan zoeken.
Zie PM.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanks Jumi.... en jouw filmpje?
Wel druk maar ziet er verder rustig uit.quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, zag het hier. En dit was blijkbaar in de straat waar wij een appartement hebben
Mijn ma meteen de buren gebeld en shit is heel. Gelukkig.
Yep, en ik vind het ook niet heel bijzonder tof hier of zo.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben je Tilburger ja? Daar zit ik op school, vind 't maar niks die stad eigenlijk.
Maak je nu je stem daar expres extra zwaar of klink je altijd zo?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www37.zippyshare.com/v/37622771/file.html
Witte Weduwe atm.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Superlekker Jack Herertje rollen![]()
En sjocogrizzly zeg dat wel, wtfZal wel z'n egyptische iets zijn
Hmm ja, ik heb standaard WW maar toen vroeg ik aan die koffiesjopman van welke je nou echt goed high word, hij gaf me deze en ik vind 'm eerlijk gezegd veeeel beter dan ww! Meer thc ookquote:
Als je echt naar de spreekwoordelijke kanker wil zou ik voor de haze gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb standaard WW maar toen vroeg ik aan die koffiesjopman van welke je nou echt goed high word, hij gaf me deze en ik vind 'm eerlijk gezegd veeeel beter dan ww! Meer thc ook
ja dat weet ik maar haze nja..Doe ik maar heul afentoe (afgelopen donderdag nog)quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt naar de spreekwoordelijke kanker wil zou ik voor de haze gaan.
Haha ja moet je niet te vaak doen, kut opstaan doordeweeks.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar haze nja..Doe ik maar heul afentoe (afgelopen donderdag nog)
quote:Op maandag 21 november 2011 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja moet je niet te vaak doen, kut opstaan doordeweeks.
Gisteren aan de crystal, zo af en toe een hasj knettah is goed te doen.
Perfecte smoke weer dit.
Niks chemisch voor mij, alleen snoepjes van moeder natuur.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Gebruik je alleen wiet of ook andere lekkere partysnoepjes?
Moet ik nogsteeds proberen. Vertel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks chemisch voor mij, alleen snoepjes van moeder natuur.
Truffels zijn pas leuk om te doen.
Truffels zijn dus ook psychedelische drugs; maar niet hallucinerend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik nogsteeds proberen. Vertel?
Als je vriendje hebt doen met hem, je kan er heel poezelig van worden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Klinkt leuk allemaal. Ga 't snel proberen
Dat heb ik ook van wietquote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je vriendje hebt doen met hem, je kan er heel poezelig van worden.
IK MISTE EEN VROUW BIJ DIE TRIP.
Poezelig meisje, niks beter dan de warmte opzoeken van een metgezel tijdens een tripje.quote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook van wiet![]()
En van X. Alles waarschijnlijk?
Daar heb ik geen drugs voor nodigquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poezelig meisje, niks beter dan de warmte opzoeken van een metgezel tijdens een tripje.
Sjocobaer is single, go goquote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drugs voor nodig
Ja dus, ik wilde eerst het nummer - Oh oh oh wat kan ik laag, doen maar ik kwam daar net niet laag genoeg voor. Ik zette het echter een beetje voort toen ik deze opnam.quote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef krioro het volgende:
Maak je nu je stem daar expres extra zwaar of klink je altijd zo?
Ik heb een harem.quote:
quote:
Dat had ik dus ook dus ik ben maar naar de shoppa gelopenquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
Waarom krijg ik door jullie altijd zin om te smoken op momenten dat ik niets in huis heb?
Maar het is kouuuuudquote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook dus ik ben maar naar de shoppa gelopenMoet je ook doen
Heus waar.quote:
Nah brah, ik zit altijd vol liefde.quote:
Deze heb ik inderdaad gezet ja.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In elkaar vouwen voor nostalgische waarden.
Ik heb 1x wietmuffins gemaakt. Toen had ik ze in een zakje op tafel, ik ging douche. Hadden m'n katten ze allebei opgevretenquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
" Ik wil niet dat mijn hele oven naar wiet stinkt " Aldus mijn moeder.
Meestal met appel/kaneel, en als ik me echt zwah't voel chococake.
Haha die beesten gammel als een tientje?quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x wietmuffins gemaakt. Toen had ik ze in een zakje op tafel, ik ging douche. Hadden m'n katten ze allebei opgevreten![]()
Weet niet echt m'n kater ziet er altijd kankerstoned uit maar m'n poes d'r kop was ze wel heen en weer aan het wiebelen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die beesten gammel als een tientje?
quote:
Zegt de man die van m'n Pikachu een saté met kroepoek heeft gemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Nah brah, ik zit altijd vol liefde.
Haha awhhhh die beesten gingen helemaal bad.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet echt m'n kater ziet er altijd kankerstoned uit maar m'n poes d'r kop was ze wel heen en weer aan het wiebelen.Eerst was ik in paniek maar toen vond ik het eigenlijk wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik stem op Tomorrowland 2012 als locatie voor de volgende (hopelijk wel succesvollequote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Dikke trui + Warme Chocolademelk + Wachtende op de zomer voor dit:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n kat en m'n bed en m'n slaap. Trusten liefjesmorgen zal er wel een nieuw deel zijn, ben doodmoe
wait whatquote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de man die van m'n Pikachu een saté met kroepoek heeft gemaakt.
Tomorrowland 2012, daar ga ik ook heen maybequote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Dikke trui + Warme Chocolademelk + Wachtende op de zomer voor dit:
Trusten, dame.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n kat en m'n bed en m'n slaap. Trusten liefjesmorgen zal er wel een nieuw deel zijn, ben doodmoe
Ik ben down.quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem op Tomorrowland 2012 als locatie voor de volgende (hopelijk wel succesvolle) Fernandesmeet.
Tomorrowland!quote:
Daar kan ik ook mee leven. Wil er al 3 jaar heen, maar m'n vrienden kunnen dat niet waarderenquote:
2011 meegemaakt, beste festival evah. Kan er ook gewoon alles doen, als een dolle staan smoken bij alle concerten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee leven. Wil er al 3 jaar heen, maar m'n vrienden kunnen dat niet waarderen
Ja man, speelde alles van Jimi tot Guns&Roses, zeker de moeite waard.quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wait wut? The Roots waren er? Ik ga mee.
Nee, sorryquote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef aight1 het volgende:
Heeft er iemand toevallig veel verstand van het Ancien Régime in Frankrijk in de 18e eeuw?
Ik ben down.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, speelde alles van Jimi tot Guns&Roses, zeker de moeite waard.
Had eigenlijks nog FooFighters willen zien
Die heb je dan allang een gegruuuuitquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben down.Dan kan ik gelijk je baard + snor lenen.
Hahahaha ik lag echt krom.quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou een Pollock op haar gezicht maken.
Nee mang, hij wilt niet doorzetten op mijn wangen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die heb je dan allang een gegruuuuit
En deze snapte ik echt niet.quote:
Groei een Farao sikquote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, hij wilt niet doorzetten op mijn wangen.
Ik snap 'em nietquote:
Die kan ik wel zetten ja.quote:
Godverdommequote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef Gridlok het volgende:
Jackson Pollock is een schilder en maakt dingen zoals dit.
[ afbeelding ]
Dus ik ga er vanuit dat hij bedoelde " Jizz on face "
Oh like thatquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef Gridlok het volgende:
Jackson Pollock is een schilder en maakte dingen zoals dit.
[ afbeelding ]
Dus ik ga er vanuit dat hij bedoelde " Jizz on face "
Ik eerst ook niet, tot ik Pollock googledequote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En deze snapte ik echt niet.
Whehe die vent maakt wazige shit, niet te zuinigquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil originele werken van Ralph Steadman, dan kan ik als een vrolijk man sterven.
Zijn tatquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, en dan kan ik als een gelukkig vrouw sterven
Haha ja, heeft alles gedaan voor Hunter S Thompson zijn boeken. ( Fear & Loathing )quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe die vent maakt wazige shit, niet te zuinig
Lijkt beetje op Sjoco.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, en dan kan ik als een gelukkig vrouw sterven
Ik zag deze gif en dat was het eerste wat ik wilde typen.quote:
Kort haar en bruin, twee druppels water mang.quote:
Belgen Vlamingen he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef aight1 het volgende:
2 Kleine vraagjes: over schuren & aanspreken
Dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |