quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een mix tussen deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel toch wel mee?
Neequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neeniet meer in mijn maat. Ik zoek zo een foto maar je had ze in plaid (grijs) en in het zwart.
Deze:Ah die hebben wij nog geloof ik! Welke maat heb je? Of heb je al nagevraagd of er helemaal geen filiaal in Nederland is die ze nog heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik je wel gelijk geven over de saaie schoenen, maar wel goed voor de basics, zoals ik dus een basic enkellaarsje wildeZe leken in de winkel alleen wel veel hoger dan 9 cm
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was een mix tussen deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel toch wel mee?
Ja had het gevraagd en volgens haar niet, als het er online niet meer was...quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah die hebben wij nog geloof ik! Welke maat heb je? Of heb je al nagevraagd of er helemaal geen filiaal in Nederland is die ze nog heeft?
Wat schattig.quote:
Ah, thanks, ik zal het in overweging nemen! Baka bana kan ook wel, dat kan overal en altijd.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neeniet meer in mijn maat. Ik zoek zo een foto maar je had ze in plaid (grijs) en in het zwart.
Deze:Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik je wel gelijk geven over de saaie schoenen, maar wel goed voor de basics, zoals ik dus een basic enkellaarsje wildeZe leken in de winkel alleen wel veel hoger dan 9 cm
![]()
Vroeger had je Tims zonder die zachte rand boven, die wil ik maar maken ze nu niet meer of zo.full stops and exclamation marks
Vind ik altijd wel met Timberlands. Ook wel aan de persoon op zich.quote:Op maandag 21 november 2011 17:30 schreef o.us het volgende:
Maar ligt dan weer dan outfit die je draagt.
Hm, ik denk het inderdaad ook niet nee. Kleine maatjes zijn sowieso al meteen uitverkochtquote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja had het gevraagd en volgens haar niet, als het er online niet meer was...
Maat 37(en dan de zwarte
)
47, come at me bro.quote:
Ja, grote schoenen toch?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over grote voeten
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?
Ik heb altijd problemen daar mee. Zie ik mijn maat niet maar één 45, probeer ik hem te passen. Lukt het godverdomme niet, en dan ga ik scheldenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat die schoenmaten moeilijk te krijgen zijn?
Ik wil mezelf niet teveel op den borst kloppen.quote:
Mwah, valt mee. Ik ben 1.72 m, maar toch kleine voetjesquote:Op maandag 21 november 2011 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Kleine schoenmaten hier.Volgensmij zijn Juminelle, JackieBrown en Phantomesse ook echt petit
quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Ik ben 1m88, heb maat 46 en weeg 100kg.
Waarom.
Zo, hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Bij mij juist omgekeerde gezeik. Ik heb 40. Dan is er echt kei vaak alleen 39 of 38
Ik ben 1.76quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo, hoe lang ben je dan?
Ik ben echt een dwergje, 1.62 en maat 37 schoenen ja![]()
Je zou m'n oren eens moeten zien, inimini
1.93, maat 47, 93 kilo.quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Waarom.
Scheelt niet veel dus. Maar dat vind ik mooiquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
Waarom.
Ain't nothing wrong with this.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.93, maat 47, 93 kilo.
Bring it.
Ik vind het ook altijd zo lullig om met vriendinnen te lopen die kleiner zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Scheelt niet veel dus. Maar dat vind ik mooi
Oh en lange mannenx1000
Zelfverzekerdheid schoot een beetje omhoog door deze post.quote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Ain't nothing wrong with this.
Dat vind ik op zich niet zo erg. Met mannen heb ik dit wel. Ik draag vaak high heels, en dan wil ik geen reus lijken naast de man(nen) waarmee ik loopquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo lullig om met vriendinnen te lopen die kleiner zijn![]()
maar dan bedoel ik 10 a 15 cm kleiner
Damn, en een laag vetpercentage? Hoe ripped ben jij wel niet?quote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef krioro het volgende:
Ik ben 1.80m, ideale gewicht tussen de 90 en 100 (BEEFCAKE!), maat 42.5. En ik heb grote oren.
Ik draag dan wel nooit high heels maar idd voor mij moet t toch wel minstens 1.85 zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo erg. Met mannen heb ik dit wel. Ik draag vaak high heels, en dan wil ik geen reus lijken naast de man(nen) waarmee ik loop
Damnquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.93, maat 47, 93 kilo.
Bring it.
Het is niet enkel spier helaas.quote:
ja best welquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw jij bent supertje dun? Ik weeg meer dan jij
Hahaquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is niet enkel spier helaas.Vetpercentage omlaag brengen is een work in progress.
Serieus? Mijn figuur lijkt volgens mij best wel op dat van jou, maar ik weeg 61 kgquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw jij bent supertje dun? Ik weeg meer dan jij
Zoiets zou ik toch nooit halen, te weinig drive daarvoorquote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef o.us het volgende:
Krioro's body is mijn voorbeeld. Ben wel goed op weg moet ik eerlijk zeggen.
Altijd laag vetpercentage ja. Maar 93 was mijn topgewicht hoor, ben op die foto/nu wat lichter. 100 Lijkt me gewoon leuk om eens te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Damn, en een laag vetpercentage? Hoe ripped ben jij wel niet?
Neuh, 1.80m dus als jij heels rockt ben je langer dan ik.quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Krioro heeft het perfecte lichaam volgens mij. Die douchefoto
Met jouw lengte word je dan ook wel een beest.quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef o.us het volgende:
Krioro's body is mijn voorbeeld. Ben wel goed op weg moet ik eerlijk zeggen.
22quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee joh! We hebben juist omhoog krikkers nodig.
Welke leeftijd heeft u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |