2011 meegemaakt, beste festival evah. Kan er ook gewoon alles doen, als een dolle staan smoken bij alle concerten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee leven. Wil er al 3 jaar heen, maar m'n vrienden kunnen dat niet waarderen
Ja man, speelde alles van Jimi tot Guns&Roses, zeker de moeite waard.quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wait wut? The Roots waren er? Ik ga mee.
Nee, sorryquote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef aight1 het volgende:
Heeft er iemand toevallig veel verstand van het Ancien Régime in Frankrijk in de 18e eeuw?
Ik ben down.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, speelde alles van Jimi tot Guns&Roses, zeker de moeite waard.
Had eigenlijks nog FooFighters willen zien
Die heb je dan allang een gegruuuuitquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben down.Dan kan ik gelijk je baard + snor lenen.
Hahahaha ik lag echt krom.quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou een Pollock op haar gezicht maken.
Nee mang, hij wilt niet doorzetten op mijn wangen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die heb je dan allang een gegruuuuit
En deze snapte ik echt niet.quote:
Groei een Farao sikquote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, hij wilt niet doorzetten op mijn wangen.
Ik snap 'em nietquote:
Die kan ik wel zetten ja.quote:
Godverdommequote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef Gridlok het volgende:
Jackson Pollock is een schilder en maakt dingen zoals dit.
[ afbeelding ]
Dus ik ga er vanuit dat hij bedoelde " Jizz on face "
Oh like thatquote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef Gridlok het volgende:
Jackson Pollock is een schilder en maakte dingen zoals dit.
[ afbeelding ]
Dus ik ga er vanuit dat hij bedoelde " Jizz on face "
Ik eerst ook niet, tot ik Pollock googledequote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En deze snapte ik echt niet.
Whehe die vent maakt wazige shit, niet te zuinigquote:Op maandag 21 november 2011 22:29 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil originele werken van Ralph Steadman, dan kan ik als een vrolijk man sterven.
Zijn tatquote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, en dan kan ik als een gelukkig vrouw sterven
Haha ja, heeft alles gedaan voor Hunter S Thompson zijn boeken. ( Fear & Loathing )quote:Op maandag 21 november 2011 22:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe die vent maakt wazige shit, niet te zuinig
Lijkt beetje op Sjoco.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit, en dan kan ik als een gelukkig vrouw sterven
Ik zag deze gif en dat was het eerste wat ik wilde typen.quote:
Kort haar en bruin, twee druppels water mang.quote:
Belgen Vlamingen he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef aight1 het volgende:
2 Kleine vraagjes: over schuren & aanspreken
Dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |