forum.fok.bequote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef Wixed het volgende:
Zeg me als ik op het verkeerde forum zit![]()
Hahahahhaa omgquote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef aight1 het volgende:
Laat die arme meisjes toch gewoon met rust, niemand wordt vrolijk van een schurende Belg.
Allée manneke, dan zit ge op het verkeerde forum he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Wixed het volgende:
De tip van Dimens is zeker een goeie ><
En lol, we gaan nu niet moeilijk doen over Belg/Nederlander dingen want daar heb ik nou echt een hekel aan >.<
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon pikkie uit je broek hangen en zwaaien maar!
Amai.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Wixed het volgende:
En lol, we gaan nu niet moeilijk doen over Belg/Nederlander dingen want daar heb ik nou echt een hekel aan >.<
past daar nog meer in danquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ga naar de bibliotheek en spreek een meid met inhoud aan.
Problem solved.
Standaardquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat voor ts ook een goede tip is is om bij de sociale werkplaats te gaan schuren. daar loop je ook weinig risico om knappe meisjes tegen te komen dus dan is ook je 2 e vraag gelijk opgelost.
Wat ook wel eens helpt is door zachtjes tegen de billen te slaan of op haar buik wrijven en dan langzaam zo naar der borsten toe. Als ze toelaat, kun je der mee naar huis nemen en de grote zee bevaren.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Wixed het volgende:
Of gewoon gelijk broek uit in de discotheek, en dan kijken wat ze zegt!quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat ook wel eens helpt is door zachtjes tegen de billen te slaan of op haar buik wrijven en dan langzaam zo naar der borsten toe. Als ze toelaat, kun je der mee naar huis nemen en de grote zee bevaren.
Na nieuwjaar is nog een plaatsje in mijn agenda,, facturatie gebeurt nadien...quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, mijn tafel moet geschuurd worden, TS wanneer heb je tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |