Ik heb 1x wietmuffins gemaakt. Toen had ik ze in een zakje op tafel, ik ging douche. Hadden m'n katten ze allebei opgevretenquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
" Ik wil niet dat mijn hele oven naar wiet stinkt " Aldus mijn moeder.
Meestal met appel/kaneel, en als ik me echt zwah't voel chococake.
Haha die beesten gammel als een tientje?quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 1x wietmuffins gemaakt. Toen had ik ze in een zakje op tafel, ik ging douche. Hadden m'n katten ze allebei opgevreten![]()
Weet niet echt m'n kater ziet er altijd kankerstoned uit maar m'n poes d'r kop was ze wel heen en weer aan het wiebelen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die beesten gammel als een tientje?
quote:
Zegt de man die van m'n Pikachu een saté met kroepoek heeft gemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Nah brah, ik zit altijd vol liefde.
Haha awhhhh die beesten gingen helemaal bad.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet echt m'n kater ziet er altijd kankerstoned uit maar m'n poes d'r kop was ze wel heen en weer aan het wiebelen.Eerst was ik in paniek maar toen vond ik het eigenlijk wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik stem op Tomorrowland 2012 als locatie voor de volgende (hopelijk wel succesvollequote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Dikke trui + Warme Chocolademelk + Wachtende op de zomer voor dit:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n kat en m'n bed en m'n slaap. Trusten liefjesmorgen zal er wel een nieuw deel zijn, ben doodmoe
wait whatquote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de man die van m'n Pikachu een saté met kroepoek heeft gemaakt.
Tomorrowland 2012, daar ga ik ook heen maybequote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Dikke trui + Warme Chocolademelk + Wachtende op de zomer voor dit:
Trusten, dame.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n kat en m'n bed en m'n slaap. Trusten liefjesmorgen zal er wel een nieuw deel zijn, ben doodmoe
Ik ben down.quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem op Tomorrowland 2012 als locatie voor de volgende (hopelijk wel succesvolle) Fernandesmeet.
Tomorrowland!quote:
Daar kan ik ook mee leven. Wil er al 3 jaar heen, maar m'n vrienden kunnen dat niet waarderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |