Moet iemand anders even doen, ik zit op mijn foon.quote:
Oh ja dat had ik gehoordquote:
Oh ja ook. En die bungeejump, kreeften en loesoe wc video'squote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat loesoe filmpje van d'r schreeuwend op de fiets toch?![]()
Ben je Tilburger ja? Daar zit ik op school, vind 't maar niks die stad eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook, plat Tilburgs is LELIJK, no ka.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet iemand anders even doen, ik zit op mijn foon.
Here it is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www37.zippyshare.com/v/37622771/file.html
Geen kabeltjequote:
Thanks Jumi.... en jouw filmpje?quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Here it is.
[..]
Geen kabeltjeIk zal binnenkort dat bestandje wel gaan zoeken.
Zie PM.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanks Jumi.... en jouw filmpje?
Wel druk maar ziet er verder rustig uit.quote:Op maandag 21 november 2011 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, zag het hier. En dit was blijkbaar in de straat waar wij een appartement hebben
Mijn ma meteen de buren gebeld en shit is heel. Gelukkig.
En train ze als je dit nog leest maar zal wel niet dus dan welkom terug. Yep, en ik vind het ook niet heel bijzonder tof hier of zo.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben je Tilburger ja? Daar zit ik op school, vind 't maar niks die stad eigenlijk.
Maak je nu je stem daar expres extra zwaar of klink je altijd zo?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www37.zippyshare.com/v/37622771/file.html
Witte Weduwe atm.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Superlekker Jack Herertje rollen![]()
En sjocogrizzly zeg dat wel, wtfZal wel z'n egyptische iets zijn
Hmm ja, ik heb standaard WW maar toen vroeg ik aan die koffiesjopman van welke je nou echt goed high word, hij gaf me deze en ik vind 'm eerlijk gezegd veeeel beter dan ww! Meer thc ookquote:
Als je echt naar de spreekwoordelijke kanker wil zou ik voor de haze gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb standaard WW maar toen vroeg ik aan die koffiesjopman van welke je nou echt goed high word, hij gaf me deze en ik vind 'm eerlijk gezegd veeeel beter dan ww! Meer thc ook
ja dat weet ik maar haze nja..Doe ik maar heul afentoe (afgelopen donderdag nog)quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je echt naar de spreekwoordelijke kanker wil zou ik voor de haze gaan.
Haha ja moet je niet te vaak doen, kut opstaan doordeweeks.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar haze nja..Doe ik maar heul afentoe (afgelopen donderdag nog)
quote:Op maandag 21 november 2011 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja moet je niet te vaak doen, kut opstaan doordeweeks.
Gisteren aan de crystal, zo af en toe een hasj knettah is goed te doen.
Perfecte smoke weer dit.
Niks chemisch voor mij, alleen snoepjes van moeder natuur.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Gebruik je alleen wiet of ook andere lekkere partysnoepjes?
Moet ik nogsteeds proberen. Vertel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks chemisch voor mij, alleen snoepjes van moeder natuur.
Truffels zijn pas leuk om te doen.
Truffels zijn dus ook psychedelische drugs; maar niet hallucinerend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik nogsteeds proberen. Vertel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |