Heb ik verteldquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft ze een Gooische R ja? Hoe weet je dat.
[..]
Nu nak je mij ipv hem geloof ik![]()
.
Ja, tenzij nieuwe pics speciaal voor je Fernandes-broedersquote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
Ja ik pak jullie allebei eigenlijk. U mad?
Helemaal niks mis met zo'n accentquote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik praat ook als een platte Amsterdammer. M'n moeder is geboren in een of ander dorp en die zegt het ook vaak genoeg tegen me
Dat zeggen Brabo's echt vaakquote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij praat ik eigenlijk best goed ABN voor een Brabander.
Ja maar je hebt veel dorpjes hier, daar praten ze echt heel platquote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zeggen Brabo's echt vaak![]()
Vind het wel een schattig accent
Neem voor mij wat Super Lemon Haze mee uit A'dam.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok. Ik ben het zat ik ga nu naar de coffeeshop.
Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind dat iedereen even iets op moet nemen.
Al heb ik geen microfoonMaar mijn stem hebben jullie al gehoord
Ik sta al in FOK! Singstarquote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Ben je nu daar? Of in de straat waar je familie hebt oid?quote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef o.us het volgende:
Ik schrok wel even. Er is een demonstratie gaande in mijn straat in Casablanca(in heel het land zijn die er trouwens tegen de hervormingen)
quote:
Allebei gemistquote:Op maandag 21 november 2011 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat loesoe filmpje van d'r schreeuwend op de fiets toch?![]()
Nee, zag het hier. En dit was blijkbaar in de straat waar wij een appartement hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben je nu daar? Of in de straat waar je familie hebt oid?
Pic die ooit in je fobo stond. Ik heb een goed geheugen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, welke pic?Maar klopt inderdaad, als ik vertel dat een een klein deel Aziatisch ben zeggen mensen heel vaak "oh, ja, nu zie ik 't!" enzo
. Vooral als ik skaffa ben heb ik echt chinky eyes
.
Ik ook, plat Tilburgs is LELIJK, no ka.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij praat ik eigenlijk best goed ABN voor een Brabander.
OK OK, later. Maar dan moet ik ook eerst uitvinden hoe ik dat doe.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Juminelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |