Ik dacht altijd dat hij blank wasquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef krioro het volgende:
Van dWc had ik eerst nooit verwacht dat ie zo lang zou zijn, met sneisi en jampaneisi-bloed.
Dat wist ik dan weer wel meteen. Su-radar.quote:
Black from the waist down, white from the wallet up.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan wel een wigger met die username
quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef krioro het volgende:
Van dWc had ik eerst nooit verwacht dat ie zo lang zou zijn, met sneisi en jampaneisi-bloed.
Dat komt o.a. hier tot uitingquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er is maar 1 lengte die echt telt tho
quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef krioro het volgende:
Black from the waist down, white from the wallet up.
Hahaquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over m'n lengte trouwens, toen ik 20 was ging ik m'n ID opnieuw fixen (om de 5 jaar toch), en toen stond er dus 1m85 op die oude. Ik was dus al 1m85 toen ik 15 was.
Godver ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat je inderdaad wel Egyptisch lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Maluku represent jwz enzulksThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ben 25% Nederlands, Surinaams, Braziliaans en Portugees. (vandaar ook minimensquote:
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Haha dat had ik niet achter je gezocht tbh :0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwekt tijdens een gangbang?quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben 25% Nederlands, Surinaams, Braziliaans en Portugees. (vandaar ook minimens)
Ouders zijn allebei halfbloed
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.haha ben je familie van pharao'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Waarvan akte @ de OP ofcourse.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Klinkt wel als een goede mix voor een mooie vrouw.
Ik heb die Toetanchamon lippen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat je inderdaad wel Egyptisch lijkt
Oh en Maluku represent jwz enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ziet weinig, maar kan me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvan akte @ de OP ofcourse.
Je weet niet wat je (hebt) (ge)mistquote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ziet weinig, maar kan me wel iets bij voorstellen.
[..]
Godver ik moest lachen.
En over mijn origine, Egyptisch.Enta Masri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet niet wat je (hebt) (ge)mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |