Ja stel eens. Dan weet ik bv dat een of andere duitser of norweger ofzo ooit eens buiten de deur geneukt heeft.quote:Stel dat het wel lukt?
Misschien ben je wel van adel vosss en moeten we anders omgaan met die kutposts van je.quote:Op zondag 6 november 2011 02:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja stel eens. Dan weet ik bv dat een of andere duitser of norweger ofzo ooit eens buiten de deur geneukt heeft.
En dan?
Dat laatste zou dan wel weer tof zijn. Jullie hoeven dat dan allemaal niet, maar danny als enige welquote:Op zondag 6 november 2011 02:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien ben je wel van adel vosss en moeten we anders omgaan met die kutposts van je..
En dat Danny bijv. U tegen je moet zeggen.
Spreek je ook iers zoals soms in die films? Met dat accent en alles?quote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ierse ouders en heb zelf Iers paspoort maar zou nooit Amsterdam achter me kunnen laten
jep met een accent spreek ik hetquote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Spreek je ook iers zoals soms in die films? Met dat accent en alles?
Of is het gewoon steenkolen engels zoals de rest van Nederland?
Ow dat is wel cool.quote:Op zondag 6 november 2011 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jep met een accent spreek ik het
Ajaxquote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dat is wel cool.
Dan vind ik het helemaal niet erg dat je voor Feyenoord bent
Ow sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was man. Vrolijk kerstfeestquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was man. Vrolijk kerstfeest
Dit. Ik ben er eigenlijk best veel mee bezig om Nieuw - Zeeland (of eigenlijk de Maori cultuur) te ontdekken zegmaar. Heb sinds Facebook ook opeens contact met mijn familie en dat heb ik daarvoor nooit gehad, wou ik wel altijd heel erg graag als kind zijnde, heb me me leven lang afgevraagd wie ze zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef 1lluminati het volgende:
In tegenstelling tot de meerderheid begreep ik de zweverigheid wel, puur omdat ik er zelf al een tijdje over na zit te denken, en het is geworden: het Verenigd Koninkrijk. Half jaar in Londen gewoond en dat is mijn thuis. Ik was trots op Nederland, maar dit gevoel is al een tijdje vergaan.
Ben je geadopteerd?quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit. Ik ben er eigenlijk best veel mee bezig om Nieuw - Zeeland (of eigenlijk de Maori cultuur) te ontdekken zegmaar. Heb sinds Facebook ook opeens contact met mijn familie en dat heb ik daarvoor nooit gehad, wou ik wel altijd heel erg graag als kind zijnde, heb me me leven lang afgevraagd wie ze zijn.Nieuw - Zeeland
Grappig, ik ben juist in Engeland geboren. Woon hier nu een jaar of tien. Grootouders zijn Wellsh en dat vind ik een erg mooie cultuur met rijke geschiedenis. De taal vind ik ook prachtig, maar toch heb ik nu een enorm sterke binding met Nederland. Ik voel me nu ook meer Nederlander dan Brit, ik ben supporter van een Nederlandse club en het Nederlands elftal. Alleen sommige dingen van de Britse cultuur heb ik nog wel altijd erg sterk, kledingstijl bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef 1lluminati het volgende:
In tegenstelling tot de meerderheid begreep ik de zweverigheid wel, puur omdat ik er zelf al een tijdje over na zit te denken, en het is geworden: het Verenigd Koninkrijk. Half jaar in Londen gewoond en dat is mijn thuis. Ik was trots op Nederland, maar dit gevoel is al een tijdje vergaan.
Nee, mijn vader zat in de scheepaart en ging heel de wereld rond. In Nieuw - Zeeland leerde hij mijn moeder kennen, nam haar mee hierheen. Toen zwanger van mij was zijn ze daar weer een jaar naartoe gegaan en toen terug hierheen geemigreerd. Inmiddels gescheiden wel moeder woont in Zweden.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben je geadopteerd?
Ik ben de laatste jaren ook wat minder trots op (een deel van) Nederland. Maar het blijft toch mijn thuis.
Zulks een faal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef La_Vita het volgende:
Noorwegen of Zweden![]()
Bizar mooie natuur, lekker veel ruimte en prima samenlevingen (ok Zweden dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |