abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104020736
quote:
Stel dat het wel lukt?
Ja stel eens. Dan weet ik bv dat een of andere duitser of norweger ofzo ooit eens buiten de deur geneukt heeft.

En dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 6 november 2011 @ 02:19:09 #52
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104020845
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 02:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja stel eens. Dan weet ik bv dat een of andere duitser of norweger ofzo ooit eens buiten de deur geneukt heeft.

En dan?
Misschien ben je wel van adel vosss en moeten we anders omgaan met die kutposts van je. :* .

En dat Danny bijv. U tegen je moet zeggen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104020916
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 02:19 schreef Staal het volgende:

[..]

Misschien ben je wel van adel vosss en moeten we anders omgaan met die kutposts van je. :* .

En dat Danny bijv. U tegen je moet zeggen.
Dat laatste zou dan wel weer tof zijn. Jullie hoeven dat dan allemaal niet, maar danny als enige wel _O- :')

Ik heb trouwens wel adel in de familie zitten. Aangetrouwd dat wel, maar toch. :+
vosss is de naam,
pi_104020943
Kunnen we dat nu niet alvast afspreken van dat u en alles?

Dat lijkt me wel wat namelijk.

En dat ik dan bij Jort kom om even te vertellen aan het plebs hoe het nou eigenlijk heurt.

~:)
vosss is de naam,
pi_104020965
Ierse ouders en heb zelf Iers paspoort maar zou nooit Amsterdam achter me kunnen laten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_104020999
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ierse ouders en heb zelf Iers paspoort maar zou nooit Amsterdam achter me kunnen laten
Spreek je ook iers zoals soms in die films? Met dat accent en alles?

Of is het gewoon steenkolen engels zoals de rest van Nederland? :)
vosss is de naam,
pi_104021044
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik vermoed ergens tussen Nederland en Frankrijk.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_104021082
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Spreek je ook iers zoals soms in die films? Met dat accent en alles?

Of is het gewoon steenkolen engels zoals de rest van Nederland? :)
jep met een accent spreek ik het
pi_104021102
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

jep met een accent spreek ik het
Ow dat is wel cool.

Dan vind ik het helemaal niet erg dat je voor Feyenoord bent :)
vosss is de naam,
pi_104021117
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow dat is wel cool.

Dan vind ik het helemaal niet erg dat je voor Feyenoord bent :)
Ajax
pi_104021129
Nederland duh
pi_104021152
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 02:39 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ajax
Ow sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was man. Vrolijk kerstfeest ~:)
vosss is de naam,
pi_104021171
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was man. Vrolijk kerstfeest ~:)
:')
pi_104021727
-verkeerd begrepen-
pi_104050598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef 1lluminati het volgende:
In tegenstelling tot de meerderheid begreep ik de zweverigheid wel, puur omdat ik er zelf al een tijdje over na zit te denken, en het is geworden: het Verenigd Koninkrijk. Half jaar in Londen gewoond en dat is mijn thuis. Ik was trots op Nederland, maar dit gevoel is al een tijdje vergaan.
Dit. Ik ben er eigenlijk best veel mee bezig om Nieuw - Zeeland (of eigenlijk de Maori cultuur) te ontdekken zegmaar. Heb sinds Facebook ook opeens contact met mijn familie en dat heb ik daarvoor nooit gehad, wou ik wel altijd heel erg graag als kind zijnde, heb me me leven lang afgevraagd wie ze zijn.

*O* Nieuw - Zeeland *O*
pi_104053134
Altijd een beetje sad tbh, net zoals de turken in Nederland die zich meer "turks" voelen maar in het thuisland als nederlands worden gezien. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 6 november 2011 @ 22:13:45 #67
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104054940
quote:
16s.gif Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dit. Ik ben er eigenlijk best veel mee bezig om Nieuw - Zeeland (of eigenlijk de Maori cultuur) te ontdekken zegmaar. Heb sinds Facebook ook opeens contact met mijn familie en dat heb ik daarvoor nooit gehad, wou ik wel altijd heel erg graag als kind zijnde, heb me me leven lang afgevraagd wie ze zijn.

*O* Nieuw - Zeeland *O*
Ben je geadopteerd?

Ik ben de laatste jaren ook wat minder trots op (een deel van) Nederland. Maar het blijft toch mijn thuis.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 22:25:40 #68
34726 Fratz
Max
pi_104055633
Half nederlans, half indonesisch. Zie er echt hollands uit, alleen als ik in Indonesië ben ziet iedereen het direct. Maar voel me gewoon Nederlands hoor! Zou daar ook echt niet kunnen wonen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_104056814
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef 1lluminati het volgende:
In tegenstelling tot de meerderheid begreep ik de zweverigheid wel, puur omdat ik er zelf al een tijdje over na zit te denken, en het is geworden: het Verenigd Koninkrijk. Half jaar in Londen gewoond en dat is mijn thuis. Ik was trots op Nederland, maar dit gevoel is al een tijdje vergaan.
Grappig, ik ben juist in Engeland geboren. Woon hier nu een jaar of tien. Grootouders zijn Wellsh en dat vind ik een erg mooie cultuur met rijke geschiedenis. De taal vind ik ook prachtig, maar toch heb ik nu een enorm sterke binding met Nederland. Ik voel me nu ook meer Nederlander dan Brit, ik ben supporter van een Nederlandse club en het Nederlands elftal. Alleen sommige dingen van de Britse cultuur heb ik nog wel altijd erg sterk, kledingstijl bijvoorbeeld.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104058485
Mijn roots liggen in Syrië.
Zou heel graag veel meer willen weten over mijn voor-voor-voorouders, maar dat is lastig.
  maandag 7 november 2011 @ 00:25:04 #71
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104061318
Ben half Amerikaans maar ben hier geboren. Alhoewel ik dat deel van mijn familie fantatisch vind en ze enorm mis zal ik nooit langer dan een jaar daar gaan wonen, ik vind het er gewoon niets. Heb er wel vrij veel gereisd en een groot deel van het land gezien [lang nog niet alles] maar het is echt niets voor mij, ik voel me ook niet echt Amerikaans.

Moet zeggen dat ik me toch ook neit echt per se mega Nederlands voel, al ben ik dat natuurlijk wel. Heb behalve Amsterdam ook niet zo gek veel met Nederland eigenlijk.

Ben nog druk op zoek naar waar ik me wel helemaal thuis voel, Oostenrijk staat momenteel boven aan mijn lijst, het enige dat daar mist is zee in de buurt, maar ik voel me er wel heel thuis.
an urge to help mankind overcomes me
pi_104064777
Ik ben van duitse komaf, heb ook een duitse achternaam. Ben er niet vaak geweest, maar ik zou er best kunnen wonen.
Van Ierland of landen met een dik pak sneeuw wordt ik echter zielsgelukkig en voel ik het verlangen om te blijven.
pi_104065304
Duitsland en Nederland
Met een houtenbeen ben je langer onderweg
pi_104067317
Kwart Italiaans :)
pi_104069392
Half indo!
Conscience do cost.
pi_104105514
Syrië en Libanon, maar in Amsterdam opgegroeid.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_104115526
Thailand, geadopteerd, opgegroeid in A'dam.
pi_104117750
Opgegroeid in Limburg, maar mijn roots liggen in Amerika. N*gger!!

:')
pi_104118400
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ben je geadopteerd?

Ik ben de laatste jaren ook wat minder trots op (een deel van) Nederland. Maar het blijft toch mijn thuis.
Nee, mijn vader zat in de scheepaart en ging heel de wereld rond. In Nieuw - Zeeland leerde hij mijn moeder kennen, nam haar mee hierheen. Toen zwanger van mij was zijn ze daar weer een jaar naartoe gegaan en toen terug hierheen geemigreerd. Inmiddels gescheiden wel moeder woont in Zweden.

Zelf ben ik vooral opgegroeid met Thaien en Thaise cultuur thuis vanaf mijn 8ste jaar, maar behalve dat ik het Buddhisme en eten erg interessant vind heb ik er niet heel veel mee, al ga ik er wel graag op vakantie natuurlijk.
pi_104120709
Sommige overgrootouders + grootouders + ouders uit Suriname
Daarvoor ergens uit India/Pakistan/Perzië.

Zelf geboren en getogen in Nederland. En ik ben erg verbonden met mijn roots. Ik ga graag terug naar Suriname. Het fijne is dat je iedereen gewoon verstaat, of ze nou Nederlands of Surinaams spreken.
Met India heb ik zelf niets. Ik ben er nooit geweest en denk ook niet dat ik daar ooit zal gaan. Het enige wat we van India mee hebben gekregen zijn de films en muziek.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:18:29 #81
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104145526
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef La_Vita het volgende:
Noorwegen of Zweden _O_
Bizar mooie natuur, lekker veel ruimte en prima samenlevingen (ok Zweden dan :') )
Zulks een faal. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_104150287
Moeder is Nederlandse, vader is geboren in Suriname. Vaders moeder is Chinese (Hakka), vaders vader was gemengd Europees/West-Afrikaans. Oma's ouders zijn vanuit China naar Suriname gekomen, opa's familie was er al een tijd. Van welk land in West-Afrika m'n voorouders komen is (nog) niet helemaal duidelijk, er zijn een paar landen waar destijds slaven vandaan gehaald zijn. Wat betreft het Europese deel van m'n vaders kant: mijn familienaam is Duits, lang geleden naar Koerland (nu deel van Letland) gegaan, vanuit daar naar Suriname, eigenaars van een aantal plantages daar. En alles lekker vermengd.

Ik ben in Nederland geboren maar voel me Surinamer. Voel me in Suriname ook prima thuis, al weet ik dat ik daar als Nederlander wordt gezien, maar toch. Hier heb ik het ook goed verder.

[ Bericht 7% gewijzigd door krioro op 09-11-2011 02:40:30 ]
full stops and exclamation marks
  woensdag 9 november 2011 @ 11:54:37 #83
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_104156084
Nederland geboren en getogen maar draag zowel de Nederlandse als de Duitse Nationaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')