abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103984508
Amsterdam... waar anders? grijns
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:33:33 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103984577
Heerlijk zweverige OP weer.

Hier gewoon Nederland. Geboren, getogen en voel me hier thuis.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:49:35 #28
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_103988957
Half Macedonisch, half nederlands.

Het heetgebakerde van de slavische volken zit er bij mij wel in, misschien daarom wel helemaal geen behoefte om er nog eens naar toe te gaan :p
pi_103991099
Ben Nederlands, maar zou later graag in Rusland willen wonen :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103991548
Geen idee waar mn roots liggen, mijn familie stamt af van een vondeling.
We vermoeden dat destijds iemand van stand een affaire gehad heeft met de keukenmeid of iets in die trend en dat kon toen natuurlijk echt nog niet.

Kind is ten vondeling gelegd bij een familie en die hebben elke maand van een onbekend iemand geld gekregen om voor het kind te zorgen. Hij had alleen een briefje bij zich met ik ben <naam>, zorg aub goed voor me.

Die vondeling was als ik het goed heb de opa van mijn opa. Of nog een verder terug de vader van de opa van mijn opa, dat weet ik zo 123 even niet meer.

Dus ik zou het je eerlijk waar niet kunnen zeggen waar mn roots liggen. We gokken Duitsland, maar het zou net zo goed Noorwegen kunnen zijn, die kant op liggen ook wat vage leads.

Misschien wel leuk om eens uit te (laten) zoeken.

Er zijn vast mensen die afstammen van die familie waar dat kind ten vondeling gelegd is en die er meer vanaf weten. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:17:29 #31
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103991831
Geboren in Amsterdam. Familie komt uit Turkije. Maar wat is dat nou voor zweverigheid in de OP :')? Mijn 'ziel' kriebelt niet of zo hoor, heb het prima naar mijn zin in Mokum :)
AFC AJAX
pi_103993486
Griekenland en Cyprus.
pi_103993525
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:03 schreef Phantomesse het volgende:
< Nieuw - Zeeland, -edit- en daar ben ik ook geboren trouwens. Zie net in de OP staan in NL of BE geboren. Ben hier opgegroeid :Y

[..]

_O_ Hawai _O_

Gaaf, m'n nicht woont in Nieuw - Zeeland, prachtig daar. :D
pi_103994006
Friesland ~:)
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:55:45 #35
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_103997080
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:15 schreef Moffol het volgende:

[..]

Gaaf, m'n nicht woont in Nieuw - Zeeland, prachtig daar. :D
Dat is dan best lang vliegen als je een keer uitgewoont wil worden :')
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:48:39 #36
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_103998517
Bij zo'n OP krijg ik een Man Bijt Hond gevoel. :').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_103998688
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:04 schreef vosss het volgende:
Geen idee waar mn roots liggen, mijn familie stamt af van een vondeling.
We vermoeden dat destijds iemand van stand een affaire gehad heeft met de keukenmeid of iets in die trend en dat kon toen natuurlijk echt nog niet.

Kind is ten vondeling gelegd bij een familie en die hebben elke maand van een onbekend iemand geld gekregen om voor het kind te zorgen. Hij had alleen een briefje bij zich met ik ben <naam>, zorg aub goed voor me.

Die vondeling was als ik het goed heb de opa van mijn opa. Of nog een verder terug de vader van de opa van mijn opa, dat weet ik zo 123 even niet meer.

Dus ik zou het je eerlijk waar niet kunnen zeggen waar mn roots liggen. We gokken Duitsland, maar het zou net zo goed Noorwegen kunnen zijn, die kant op liggen ook wat vage leads.

Misschien wel leuk om eens uit te (laten) zoeken.

Er zijn vast mensen die afstammen van die familie waar dat kind ten vondeling gelegd is en die er meer vanaf weten. :)
Wat loei-interessant!
Moet je echt gaan onderzoeken :Y
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:54:49 #38
350968 kedge
cicatrix manet
pi_104000472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Modjopower het volgende:
Indonesië
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_104000823
Nederlander uuteraard.

Maar ik zou er geen problemen mee hebben om aan de costa in Spanje te gaan wonen! :P
pi_104009312
In tegenstelling tot de meerderheid begreep ik de zweverigheid wel, puur omdat ik er zelf al een tijdje over na zit te denken, en het is geworden: het Verenigd Koninkrijk. Half jaar in Londen gewoond en dat is mijn thuis. Ik was trots op Nederland, maar dit gevoel is al een tijdje vergaan.
pi_104010224
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Blitzkrieger het volgende:

[..]

Dat is dan best lang vliegen als je een keer uitgewoont wil worden :')
_O-
pi_104010513
Mijn familie komt oorspronkelijk uit een deel van Duitsland wat nu echter bij België hoort maar we wonen al generaties in Nederland. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_104018968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:56 schreef Seventees het volgende:

[..]

Wat loei-interessant!
Moet je echt gaan onderzoeken :Y
Ik zou niet weten bij wie of waar of wat :)
vosss is de naam,
  zondag 6 november 2011 @ 01:24:32 #44
42366 Staal
pi_104019516
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zou niet weten bij wie of waar of wat :)
Lijkt me niet te achterhalen, die mensjes zijn allemaal dood en schandalen worden heel rap vergeten.
Maar jouw verhaal is inderdaad wel opmerkelijk.
Un certain jeune homme
pi_104019614
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Lijkt me niet te achterhalen, die mensjes zijn allemaal dood en schandalen worden heel rap vergeten.
Maar jouw verhaal is inderdaad wel opmerkelijk.
Geen idee. Misschien kan ik eens wat rondvragen in de familie van mn vaders kant of iemand nog meer info heeft. Het lijkt me dat zoiets ook wel verder verteld is in de familie waarin die opgegroeid is zegmaar.

Is er niet zo een programma op zondag op radio 1 of radio 2 ofzo waar je zoiets kan aanmelden? Vroeger was dat toch, dat ze dan een verhaal hebben van iemand die iemand anders al 50 jaar niet gezien heeft en dat dan luisteraars kunnen bellen enzo als ze er iets van weten waar die persoon is wat ze zoeken?

Bestaat zoiets nog? :)
vosss is de naam,
  zondag 6 november 2011 @ 01:38:21 #46
42366 Staal
pi_104019935
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien kan ik eens wat rondvragen in de familie van mn vaders kant of iemand nog meer info heeft. Het lijkt me dat zoiets ook wel verder verteld is in de familie waarin die opgegroeid is zegmaar.

Is er niet zo een programma op zondag op radio 1 of radio 2 ofzo waar je zoiets kan aanmelden? Vroeger was dat toch, dat ze dan een verhaal hebben van iemand die iemand anders al 50 jaar niet gezien heeft en dat dan luisteraars kunnen bellen enzo als ze er iets van weten waar die persoon is wat ze zoeken?

Bestaat zoiets nog? :)
Ik heb echt geen idee of dat programma er nog is. Maar het zou wel onwijs tof zijn als je een topic hierover begint.
Je hebt wel echt een opmerkelijk verhaal. Zou leuk zijn als je het weet te achterhalen.
Un certain jeune homme
pi_104020240
Nouja echt opmerkelijk weet ik niet. Het boeit me verder niet heel erg ofzo. Ik zou het wel leuk vinden om er meer van te weten, maar om hier nou heel erg veel energie in te gaan steken; kweet niet, ik heb wel wat beters te doen met mn tijd.

Mijn opa vond het overigens verschrikkelijk. Ik hoorde dit verhaal pas nadat hij overleden was.
Hij had het schijnbaar ooit eens aan mn moeder verteld met tranen in zn ogen; hij schaamde zich kapot en of ze het alsjeblieft niet aan ons (de kinderen) wilde vertellen.

Geen idee waarom hij zich schaamde. Ik heb er geen last van verder.

:)
vosss is de naam,
  zondag 6 november 2011 @ 01:57:34 #48
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_104020423
Half Pools, half Koeweits. Ben in Polen geboren and I love it there _O_ _O_ _O_ _O_
Life is crap. And then you die ._.
  zondag 6 november 2011 @ 01:59:27 #49
42366 Staal
pi_104020481
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef vosss het volgende:
Nouja echt opmerkelijk weet ik niet. Het boeit me verder niet heel erg ofzo. Ik zou het wel leuk vinden om er meer van te weten, maar om hier nou heel erg veel energie in te gaan steken; kweet niet, ik heb wel wat beters te doen met mn tijd.

Mijn opa vond het overigens verschrikkelijk. Ik hoorde dit verhaal pas nadat hij overleden was.
Hij had het schijnbaar ooit eens aan mn moeder verteld met tranen in zn ogen; hij schaamde zich kapot en of ze het alsjeblieft niet aan ons (de kinderen) wilde vertellen.

Geen idee waarom hij zich schaamde. Ik heb er geen last van verder.

:)
Ik heb wel gemerkt dat je mensen op leeftijd gewoon geen groter plezier kunt doen dan stambooomgeneuzel. Ik heb de a-viertjes met plakbandjes wel gezien hier. :').

Laten we hier ook even eerlijk zijn, niemand neemt ooit TS serieus maar roots zijn best leuk natuurlijk. Dat vond jij ook anders post je dit hier niet.

Waarom niet Vosje? Hup! topic en FOK!kers willen wel helpen in de speurtocht.
Wrs. gaat het niet lukken maar je verhaal is wel apart natuurlijk. Dat moet je zelf maar afwegen uiteraard. Stel dat het wel lukt?
Un certain jeune homme
pi_104020545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Modjopower het volgende:
Indonesië
mn opa was kolonist, mn pa daar geboren en hier opgegroeit. heb er niks mee zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')