SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Anonimity is a bliss
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 november 2011 10:51 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Duitsland: dikke 10 voor lef, een absolute 1 voor de ontwikkeling van een geweten:
Duitse fiscus stuurt ex-dwangarbeiders naheffing
xxxxxxxxxDDDDDquote:
Alles waar ik heel stom op sta, gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Waar zal ik de foto's uploaden?
Dit geldt voor mij.quote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles waar ik heel stom op sta, gewoon niet.
Ik heb een leuke foto van ons drietjes op facebook geplaatst.quote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles waar ik heel stom op sta, gewoon niet.
Oh, die net uit de trein.quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto van ons drietjes op facebook geplaatst.
Daar staan we alledrie leuk op vond ik
Ik heb het nooit gedaan volgens mij, maar het moet vast wel kunnen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Myr kan je op de mac, foto's samenvoegen? Zoals winrar? En dat ik ze dan kan uploaden op megaupload.com ofzo?
Ja en er is nog een leuke van ons 4... alleen Silk staat er niet opquote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die net uit de trein.die is wel tof.
ben echt aan het klotenquote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan volgens mij, maar het moet vast wel kunnen.
Daar komt verandering in.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zijn er geen toffe mensen op msn?
Omdat je mij niet hebtquote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zijn er geen toffe mensen op msn?
Je kunt winrar toch ookg gewoon voor de mac downen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Myr kan je op de mac, foto's samenvoegen? Zoals winrar? En dat ik ze dan kan uploaden op megaupload.com ofzo?
geDMdquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan brengen we daar verandering in?
dat werkt nietquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt winrar toch ookg gewoon voor de mac downen?
He ik wil jou ook MSN.quote:
Ja maar kan thuis hier helaas nietquote:
Dat mag niet van ome Jobs?quote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat werkt niet
Maar het is gelukt op de 1 of andere manier
ik snap nog niet alles van mijn macquote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag niet van ome Jobs?
Flauw hoor.
Mijn pa ook. Niet dat ik anders een kat had gewild, hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja maar kan thuis hier helaas nietMoeders is allergisch.
Okay, even kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Myr ik stuur de link eerst naar jou, kan jij kijken of het werkt?
Ik werd gewoon om 6:00 wakker. Geen idee waarom.quote:Op maandag 21 november 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hee chick, waarom ben jij eigenlijk zo vroeg wakker?
Ik kan 'm iig downloaden.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Myr ik stuur de link eerst naar jou, kan jij kijken of het werkt?
Oh oke, moet je werken vandaag?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik werd gewoon om 6:00 wakker. Geen idee waarom.
even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ze heeft net gebeld om het af te zeggen, nee dusquote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, moet je werken vandaag?
[..]
even kijken
okidoki!quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat die het wel doet, want het is bijna 50MB.
quote:
Dan is 't wel een hele grote filequote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki!
[..]![]()
Het zijn er niet veel
Stuk of 8 waren wazig/mislukt, dus die heb ik verwijderd
quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef robdriessen het volgende:
Maandag.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh.
Maandag.....Whehehe herkenbaar voor velen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey maar ff 2 vraagjes!![]()
Waarom heeft de Bot zo'n beperkte muziekkeuze, en wat is er met Gup gebeurd?![]()
Maandag.....Ik voel je pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister avond eventjes.quote:Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef robdriessen het volgende:
Drommels, nog steeds Muziekbot aan de macht? Iemand Viro nog gesproken de laatste tijd?
zijn maar 17 foto's ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is 't wel een hele grote file. Bijna 50 MB.
Bot is normaal gesproken maar een noodopvang, niet bedoeld om dagen achter elkaar muziek te spelen, dus groot repertoire zou overbodig moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe herkenbaar voor velen!
Hey maar ff 2 vraagjes!![]()
Waarom heeft de Bot zo'n beperkte muziekkeuze, en wat is er met Gup gebeurd?
quote:
Er is zaterdagavond sowieso gedraaid door melting. Of zijn dit alweer nieuwere problemen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bot is normaal gesproken maar een noodopvang, niet bedoeld om dagen achter elkaar muziek te spelen, dus groot repertoire zou overbodig moeten zijn.
Gup wil dolgraag draaien en staat er klaar voor, maar er is iets in de instellingen gewijzigd waardoor Bot niet van de stream af wil. DJ's en Gup kunnen geen van allen op de stream. Bot says NO!
quote:Op maandag 21 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bot is normaal gesproken maar een noodopvang, niet bedoeld om dagen achter elkaar muziek te spelen, dus groot repertoire zou overbodig moeten zijn.
Gup wil dolgraag draaien en staat er klaar voor, maar er is iets in de instellingen gewijzigd waardoor Bot niet van de stream af wil. DJ's en Gup kunnen geen van allen op de stream. Bot says NO!
Hummm, da's bijzonder. Volgens mij is het Viro dan toen gelukt om Bot even de mond te snoeren.quote:Op maandag 21 november 2011 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zaterdagavond sowieso gedraaid door melting. Of zijn dit alweer nieuwere problemen?
Bot is van Viro, staat bij hem, dus leg het verzoek bij hem neer zou ik zeggen. Ik zeg doen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]Oew klote!
Nee maar buiten deze situatie om hoor je de bot ook wel regelmatig ff tussendoor, en ik persoonlijk word een beetje gallisch van steeds dezelfde nummers te horen!![]()
Zouden er wat meer MP3'tjes bij geplempt kunnen worden?
quote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bot is van Viro, staat bij hem, dus leg het verzoek bij hem neer zou ik zeggen. Ik zeg doen.
Uhm... dit is nieuws voor mij. Wil je dit even in een PM naar mij en Hiryu zetten?quote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef Zokunen het volgende:
Je moet nu connecten naar een host ipv een IP, heb je dat in gup al aangepast rob?
Nee, geen idee. Wanneer hij zich weer helemaal de oude voelt, lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]Is cool!
Enig idee wanneer hij weer terug op Fok kan komen?
Over bontkraagjes gesproken, er werd wel een Marokkaan opgepakt vlak voor onze neus.quote:Op maandag 21 november 2011 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]Niks ernstigs, gewoon een soa opgelopen door het tongen van die griet nadat ze een geile Marokkaans bontkraagje gepijpt had!
Even de mail openen. Komt er aan.quote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhm... dit is nieuws voor mij. Wil je dit even in een PM naar mij en Hiryu zetten?
Succes.quote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik stap op de fiets in de kou naar mijn ouders
Even wat dingen uitprinten
Tot later
niet? Ik dacht dat het een mocro was.quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Over bontkraagjes gesproken, er werd wel een Marokkaan opgepakt vlak voor onze neus.
Of nou ja het was geen Marokkaan maar goed.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Wanneer hij zich weer helemaal de oude voelt, lijkt me.
VH zei van niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet? Ik dacht dat het een mocro was.
Die met die chick, die gilde dat het haar neef was
Een wigger?quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Over bontkraagjes gesproken, er werd wel een Marokkaan opgepakt vlak voor onze neus.
Of nou ja het was geen Marokkaan maar goed.
Operatie gehad aan zijn lies.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat hij nog een ban had, maar er is dus wat persoonlijk met hem aan de hand?
Meteen ff geprobeerd om in te loggen om wat te draaien, maar ik kan idd niet connecten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef robdriessen het volgende:
Bah, geen leuke muziek meer op het werk nu.
- Radio49 in handen van muziekbot
- Spotify is verboden
- Last.fm radio doet het niet meer omdat ik ben gestopt met abo
Gelukkig heb ik geen collega op de kamer die fan is van het Sky Radio Xmas Channel.
Dan maar Radio6 Soul & Jazz.
Oh? Dat van die ban weet ik dan weer niet, hehe. Alles wat ik weet is dat het op privé vlak even een tijdje minder ging en dat hij voor een tijdje dag tegen FOK! moest zeggen om het Echte Leven te tackelen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat hij nog een ban had, maar er is dus wat persoonlijk met hem aan de hand?
Of dat dus.quote:
dat was echt wel een mocro jonguh!quote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef heloef het volgende:
[..]
VH zei van niet.
Dat was wel hilarisch.
Ook niet met die nieuwe link?quote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meteen ff geprobeerd om in te loggen om wat te draaien, maar ik kan idd niet connecten.
Op z'n heloefs?quote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Aww, die foto waarop ik Erik een kusje geef.
die is liefquote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Aww, die foto waarop ik Erik een kusje geef.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ook niet met die nieuwe link?
Ow dat mailadres check ik zelden!quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een mail gehad.
OEH! Coolquote:
die van ons 4 vond ik wel leukquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Wat een slechte foto's. Tenminste, die waar ik op sta
.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was echt wel een mocro jonguh!
Shit, dan ben ik uit de gratie gevallen. Is het omdat ik ben gestopt met die 50 euro maandelijkse contributie aan jou, Zook?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Deze foto vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
Toen hij begon te schreeuwen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan zijn mocro stem
wie is iedereen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Blossomquote:
Riep hij ook dat dat niet zijn winkel was?quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen hij begon te schreeuwen.
"IK WIL MET JOU PRATEN"
En daarna
"JIJ MOET NIET KOMEN PRATEN VRIEND"
Wist ik dat het wel een Marokkaan moest zijn.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen hij begon te schreeuwen.
"IK WIL MET JOU PRATEN"
En daarna
"JIJ MOET NIET KOMEN PRATEN VRIEND"
Wist ik dat het wel een Marokkaan moest zijn.
Geen idee, maar viro had het gemailed via de radio mail.quote:
Dat nog net niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Riep hij ook dat dat niet zijn winkel was?
ik niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
heb niks ontvangenquote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee, maar viro had het gemailed via de radio mail.
Jawel man, die stem was alles behalve Anitlliaans.quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Het was echt geen mocro. Het was een lichtgetinte Antilliaan.
was een mocroquote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Het was echt geen mocro. Het was een lichtgetinte Antilliaan.
Hij zag er totaal niet Berbers uit. Zijn gezicht was delicater.quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Hij gebruikte..... zzzzzz zzzz in zijn woorden
quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Of het was een Antiliaan die een vlieg had ingeslikt?quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Draaien kan gewoon idd. We hebben daarvoor een nieuw adres gekregen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hummm, da's bijzonder. Volgens mij is het Viro dan toen gelukt om Bot even de mond te snoeren.
Ik welquote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
Nou, volgens mij heeft niemand die mail gekregen als ik het zo lees.
Volgens mij is er nog geen mail verstuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
Nou, volgens mij heeft niemand die mail gekregen als ik het zo lees.
Hoi! Hoi! Hoi!quote:
Goed plan!quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Plan van aanpak:
Stuur mail.
Einde Plan van aanpak.
Niet ziek melden als je niet ziek bent.quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik me ziek meld vandaag.
Ik heb 'm, ik ga even een massa PM maken.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die een beetje verstand van whisky hebben, hier heb ik gisteren een glaasje van op. Goddelijk:
http://www.royalmilewhiskies.com/product.asp?pf_id=0010000037012
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet ziek melden als je niet ziek bent.
Dan had je je huiswerk wel gewoon moeten maken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.
Ziek dus!quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.
Ik ben geen Whisky-drinker, maar deze zou ik ook wel eens willen proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mag wel wat gekost hebben, lijkt me!
Nee man.... dat is geen instelling.quote:
Jij bent mijn nieuwe held.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand actief wil draaien, laat het dan maar even weten dan ga ik er uit.
Zo is er in ieder geval weer wat afwisseling.
Dat lijkt me best een bazig whisky'te.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die een beetje verstand van whisky hebben, hier heb ik gisteren een glaasje van op. Goddelijk:
You are here: Home > Helpful Selections > Dearly Departed Whiskies > Past Tullibardine Bottlingsquote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb geen pm gehad.quote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... volgens mij vergeet ik mensen in de PM, maar goed, als je geen PM hebt gehad, zeg het dan eventjes, dan stuur ik 'm alsnog.
12 euro voor een glaasje. Was het waard. Nooit gedacht dat een whisky kon smaken naar zure appel, rozijn, speculaas en kaneel. Maar ik heb het er allemaal in geproefd.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mag wel wat gekost hebben, lijkt me!
Ik heb 'm een tel geleden verstuurdquote:
Hij weet waar het goed toeven isquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehhee, ik hoor de kattenpootjes aan komen springen en hij gaat meteen op mn tieten liggen. Like a boss.
Ow... nu wel.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tel geleden verstuurd. Kijk nog eens.
Ja, dat ging niet, want zaterdag sliep ik de hele dag, zondag had ik dingen te doen en heb ik ander huiswerk gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 11:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had je je huiswerk wel gewoon moeten maken.![]()
Nu ook voor de consequenties instaan.
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij weet waar het goed toeven is
Wat wil je.... komt uit 1966 en heeft toen al 41 jaar op vat gelegen. Komt effectief dus uit 1925. Heel veel uit 1925 is al dearly departed hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
You are here: Home > Helpful Selections > Dearly Departed Whiskies > Past Tullibardine Bottlings
quote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
12 euro voor een glaasje. Was het waard. Nooit gedacht dat een whisky kon smaken naar zure appel, rozijn, speculaas en kaneel. Maar ik heb het er allemaal in geproefd.
"Everybody needs a bosom for a pillow", zongen de wijze mannen van Cornershop ooit.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?
Whehehe tuurlijk, maar wel leuk omschreven!quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat wil je.... komt uit 1966 en heeft toen al 41 jaar op vat gelegen. Komt effectief dus uit 1925. Heel veel uit 1925 is al dearly departed hoor
Omdat. mijn tieten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?
Wie start het adoratietopic?quote:
Ik deed f5, maar niets.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tel geleden verstuurd. Kijk nog eens.
Breasts are the devil's pillows!quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Everybody needs a bosom for a pillow", zongen de wijze mannen van Cornershop ooit.
Whoa, jou ben ik vergetenquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed f5, maar niets.
Moet ook helemaal naar Zwolle natuurlijk.
True thatquote:
Wat is dat ookal weer?quote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Ooooeeeeh, zal ik French toast voor lunch maken![]()
!
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken wordenquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken worden. Maar ik heb geen melk.... Dan maar alleen ei, en kaas
!
Zijn dat niet gewoon wentelteefjes, of is dat weer wat anders?quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken worden. Maar ik heb geen melk.... Dan maar alleen ei, en kaas
!
Wentelteefjes met kaas?quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Dat is met suiker en kaneel, die ken ik dan weer wel.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon wentelteefjes, of is dat weer wat anders?``
Ja, zijn wentelteefjesquote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon wentelteefjes, of is dat weer wat anders?``
De wattes?quote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
En ik zit aan de stollenkonfekt zimt - zucker!
Oh, dat is wel lekker. Hier ligt nog een kerstbrood, maar ik houd daar nooit zo van.quote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Duitse 2-haps minikerststolletjes met kaneel en poedersuiker!
Die eet ik alleen met kerst en alleen omdat de moeder van m'n vriendin daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
En ik zit aan de stollenkonfekt zimt - zucker!
Mja hier in Nederland vind ik het ook gewoon vet kut dat er al Sinterklaas- of Kerstspullen in de winkel liggen terwijl het nog 20 graden is buiten, maar in Duitsland vind ik het om één of andere reden toch net wat anders!quote:Op maandag 21 november 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eet ik alleen met kerst en alleen omdat de moeder van m'n vriendin daar gelukkig van wordt.
Ik heb net ontbeten met 2 sandwiches met een boel kaas, spek, sla, komkommer, tomaat, en slatuinkruidendressing.quote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat ik ga eten straks waarschijnlijk Mexicano, want dat is goedkoop.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Duitse 2-haps minikerststolletjes met kaneel en poedersuiker!
quote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb net ontbeten met 2 sandwiches met een boel kaas, spek, sla, komkommer, tomaat, en slatuinkruidendressing.
Ik zit wel vol tot vanavond.
Nee, ik eet vast vitaminen voor de rest van de week.quote:Op maandag 21 november 2011 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]Wil je een vitaminevergiftiging oplopen of zo?
Mja, Sinterklaas snap ik wel, hij is immers in het land. Kerst vind ik stom, dat kan na Sinterklaas. En Duitsland is gewoon tofquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja hier in Nederland vind ik het ook gewoon vet kut dat er al Sinterklaas- of Kerstspullen in de winkel liggen terwijl het nog 20 graden is buiten, maar in Duitsland vind ik het om één of andere reden toch net wat anders!
Ik wil dit jaar eigenlijk weer eens naar zo'n kerstmarkt toe.quote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, Sinterklaas snap ik wel, hij is immers in het land. Kerst vind ik stom, dat kan na Sinterklaas. En Duitsland is gewoon tof.
Dat soort dingen vind ik echt afschuwelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar eigenlijk weer eens naar zo'n kerstmarkt toe.
Boodschappen doen in Duitsland isquote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, Sinterklaas snap ik wel, hij is immers in het land. Kerst vind ik stom, dat kan na Sinterklaas. En Duitsland is gewoon tof.
Zullen we samen niet gaan?quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik echt afschuwelijk.En veel te druk.
Volgens mij ben ik er überhaupt nog nooit geweest zit ik me nu te bedenken.quote:Op maandag 21 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik echt afschuwelijk.En veel te druk.
Voor mij loont het niet, ik woon net te ver bij de grens vandaan. Maar als ik er toch in buurt ben.quote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Boodschappen doen in Duitsland is
Anderhalve liter Pepsi is standaard 85 cent!In de aanbieding soms 55 cent!
Heerlijke whisky kost ¤7,99
Als ik de deur achter m'n reet dichttrek sta ik al bijna in Duitsland!quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij loont het niet, ik woon net te ver bij de grens vandaan. Maar als ik er toch in buurt ben.
Ik was 2 jaar terug met een vriendin in Duitsland, snel langs de kerstkraampjes gerent naar de normale winkels.quote:Op maandag 21 november 2011 12:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er überhaupt nog nooit geweest zit ik me nu te bedenken.
De kerstmarkt van Munsterquote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar eigenlijk weer eens naar zo'n kerstmarkt toe.
Kloptquote:Op maandag 21 november 2011 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Boodschappen doen in Duitsland is
Anderhalve liter Pepsi is standaard 85 cent!In de aanbieding soms 55 cent!
Heerlijke whisky kost ¤7,99
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug met een vriendin in Duitsland, snel langs de kerstkraampjes gerent naar de normale winkels.En het jaar daarvoor met familie in Limburg, afschuwelijk.
Maarja, ik vind dat soort dingen sowieso maar nep, veel te duur, veel te druk. Ik ga liever in een mooi stadje warme chocomel drinken.
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug met een vriendin in Duitsland, snel langs de kerstkraampjes gerent naar de normale winkels.En het jaar daarvoor met familie in Limburg, afschuwelijk.
Maarja, ik vind dat soort dingen sowieso maar nep, veel te duur, veel te druk. Ik ga liever in een mooi stadje warme chocomel drinken.
Keulen, schuin tegenover de Dom. Italiaans ijscafeetje dat in de winter een stuk of 15 verschillende soorten warme choco verkoopt. Bijna vloeibare chocolade. Puur, melk, wit, met hazelnoot, met Ferrero Rocher.... CULINAIRE PORNEAU!quote:
OEH! Die ken ik, die ken ikquote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Keulen, schuin tegenover de Dom. Italiaans ijscafeetje dat in de winter een stuk of 15 verschillende soorten warme choco verkoopt. Bijna vloeibare chocolade. Puur, melk, wit, met hazelnoot, met Ferrero Rocher.... CULINAIRE PORNEAU!
VRIEND DAAR BEN IK GEWEESTquote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Keulen, schuin tegenover de Dom. Italiaans ijscafeetje dat in de winter een stuk of 15 verschillende soorten warme choco verkoopt. Bijna vloeibare chocolade. Puur, melk, wit, met hazelnoot, met Ferrero Rocher.... CULINAIRE PORNEAU!
quote:
En net als ik zullen jullie als gelukkig mens sterven.quote:
Samen gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef heloef het volgende:
Zo even een ochtendje aankloten in Photoshop en je hebt wel wat.Tof. Alleen de header komt wat chaotisch over met die slogan zo geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooooooooooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad dat ga ik nog aanpassen want ik vind het er echt niet uit zien.quote:Op maandag 21 november 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof. Alleen de header komt wat chaotisch over met die slogan zo geplaatst.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooooooooooitNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy panda
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Wil jij de hele TROS?!quote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef ValHallen het volgende:
Waarom zijn bananen zo lekker. Ik wil er nog 1, of 2. De hele tros desnoods.
Ik vind je er echt leuk uitzien daar. Ik zag hem gister al.quote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die linker foto tof, nu wil een foto waarop mijn haar en ogen hetzelfde zijn, maar dan zonder dat ik mijn oren bedek.
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vind je er echt leuk uitzien daar. Ik zag hem gister al.
Terecht ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.
ik had hem al gezien, mooie belichting ookquote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die linker foto tof, nu wil een foto waarop mijn haar en ogen hetzelfde zijn, maar dan zonder dat ik mijn oren bedek.
Ik zette dit topic centraal, en toen stond het nog openquote:Op maandag 21 november 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.
Ik heb hem raw geschoten, dus ik heb wel met wat balkjes geschoven, maar verder niets geshopt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hem al gezien, mooie belichting ook
Of heb je hem bewerkt?
vind hem mooiquote:Op maandag 21 november 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem raw geschoten, dus ik heb wel met wat balkjes geschoven, maar verder niets geshopt.
Heuh?quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer is er dan een meet in Eindhoven?
Dat zie ik eerder zitten dan weer Utrecht eigenlijk
Nou het plan was om in Eindhoven te gaan stappen.... maar er is nu een topic geopend voor een meet in Utrecht....quote:
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou het plan was om in Eindhoven te gaan stappen.... maar er is nu een topic geopend voor een meet in Utrecht....
Ik ben in de war jeweetzzz
Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer is er dan een meet in Eindhoven?
Dat zie ik eerder zitten dan weer Utrecht eigenlijk
Dat niet eens hoor, maar die ken ik ondertussen wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Jaloers op je aanranding?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden zijn jaloers, voor het eerst voel ik me baas.
Dat is niet waar.... in die ene tent was het best leuk, lekker dansenquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht het Utrecht zijn, en mocht ik er bij zijn, verwacht niet dat ik een goede stapgids ben. Ik ga nooit stappen in Utrecht, behalve naar mijn gaykroegje
.
Jaloers op wat?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Stairwayquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.
Terecht wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Oh de havana weet ik wel te vinden. Ook dicht bij een snackbar die de hele nacht open isquote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
Stairway is stervende. Beter gaan we naar de Ekko (entree) of de Havana ofzo
Ben je ook.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Als we Eindhoven doen... mijn broertje is chefkok in een hippe tent met regelmatig DJ's. www.stads.nlquote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stairway
Maar Eindhoven moeten we ook echt doen hoor
Dan komt Priem
vrijdagquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef JJH het volgende:
Wanneer is de volgende meet? Weer op een zaterdag zeker?
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.quote:
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, heb je nog een libidodaler nodig?
vertelquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.
[..]
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.
Dat is voor mij hetzelfde laken en pak.quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag20-01
Wij meeten alleen op vrijdag, omdat OV
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/11/top_die_kop_183.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.
Of in de Off-Corso of zo, als er een Everybody Loves The 80s en 90s party isquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dan vind ik ook dat we een keer moeten gaan stappen in Rotterdam.... (Get Back)
hier staat hij op 22quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kachel op 21, en lekker warme kleren aan.
Soms ben ik een mietjes.
Ja maar Get Back is sowieso 70/80/90'squote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of in de Off-Corso of zo, als er een Everybody Loves The 80s en 90s party is
quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef ValHallen het volgende:
Zullen we een keer gaan stappen in Zaltbommel? Kan ik ook eens op de fiets naar een FOK! meet en ben ik eens niet als laatste thuis.
70/80/90s is altijd goed.quote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Get Back is sowieso 70/80/90's
Of foute party in Off-Corso
Je zag een meisje in de kroeg, ze was beeldschoon, maar er stond een foute man met haar te praten. Je sloeg de man weg en als dank zoende ze je passievol. Nu blijft ze je maar stalken omdat ze helemaal verliefd is, maarja, eigenlijk heb jij geen zin in der. Zoiets?quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zag een meisje in de kroeg, ze was beeldschoon, maar er stond een foute man met haar te praten. Je sloeg de man weg en als dank zoende ze je passievol. Nu blijft ze je maar stalken omdat ze helemaal verliefd is, maarja, eigenlijk heb jij geen zin in der. Zoiets?
Ja 1001% zeker!quote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
70/80/90s is altijd goed.
Is die 20ste trouwens 1001% zeker?Dan kan ik die misschien dan wel gewoon vrij vragen.
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanaf 1 december eens 3 maanden lang keihard daten. Gratis full-abo bij een nieuwe site.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef Zokunen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_was_weer_raak.html
Mijn date komt van iets ergersquote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?
Het lijkt me veiliger als daten in Thailandquote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?
Vertel!quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date komt van iets ergers.
Ik heb nog nooit gedate.quote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel!
De helft van mijn dates komen van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |