Mag ik ook even hard to get spelen ja? Zo vaak krijg ik die kans niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat ga je hard to get doen. Jezus ik ben melig
Voor mij een halfuur. En dus/quote:
Vetquote:Op maandag 21 november 2011 10:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tof! Ik heb wel een gitaar tho
Hoe durf jequote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik ook even hard to get spelen ja? Zo vaak krijg ik die kans niet.
Wat voor sjek heb je? Ik ga ook maar eens aan de rook.quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff sjekkie draaien en smoken. tot zo.
Tevens VH tering, sjek is wel sterk vergeleken met een sigaret man
en het draait nog steeds kut
Akoestischequote:Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vet, wat voor iets?
Ik heb een namaak les paul goldtop, en ibanez enzo. Nja kijk maar in FOBO daar staan ze allemaal
quote:
Ik heb ook een zwarte akoestischequote:
callcenter die goed betaaldquote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor mij een halfuur. En dus/
Het betaalt goed
Pall mall, maar ik draai ze volgens mij ook echt veels te dikquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat voor sjek heb je? Ik ga ook maar eens aan de rook.
Ik ben 18, en krijg het minimumloon van een 23jarige 9,06 per uur. En ik werk via susa uitzendbureau als student.quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
callcenter die goed betaald
Zal vast wel meer zijn dan mijn uitkering, maar zeker niet zoveel als mijn vorige baan
Ik rook ook Pall Mall, zware sjek.quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pall mall, maar ik draai ze volgens mij ook echt veels te dik
als ik die van andere mensen zie
die hebben echt een strakke dunne toeter
en ik ehb echt een dikke sigaret
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaienquote:Op maandag 21 november 2011 10:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik rook ook Pall Mall, zware sjek.
Het ligt eraan wat je graag hebt. Ik begon ook met dikke toeters, nu draai ik ze een stuk dunner. Maar de moeder van twee goeie vriendinnen van me draait ze knetterdik
ik verdiende wel een poepie meer. Maar goed dat had ik ook opgebouwd in 14 jaarquote:Op maandag 21 november 2011 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben 18, en krijg het minimumloon van een 23jarige 9,06 per uur. En ik werk via susa uitzendbureau als student.
Vast contract fulltime krijg je nog een stuk meer
Ik draai ze redelijk los, anders sta je een kwartier te zuigen aan zo'n ding. En dat rookt echt niet lekker weg.quote:Op maandag 21 november 2011 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaien
ik moet er nog ff mee oefenenquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai ze redelijk los, anders sta je een kwartier te zuigen aan zo'n ding. En dat rookt echt niet lekker weg.
Dik is niet lekker, ik draai ze ongeveer net zo dik als een sigaret, maar dan iets losser.quote:Op maandag 21 november 2011 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaien
Dit was ook pas de 8e die ik gedraait had ofso.quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dik is niet lekker, ik draai ze ongeveer net zo dik als een sigaret, maar dan iets losser.
Sowieso, de eerste 's morgens.quote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef ValHallen het volgende:
Oh en als je s'morgensvroeg wil tollen op je benen: Zware Van Nelle roken als eerste sigaret. Alsof je stoned bent.
Ik rook geen shag eigenlijk, maar ik draaide toen ik 8 was altijd voor mijn oppas, dus draaien kan ik nog wel.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 8e die ik gedraait had ofso.
dus moet nog ff mijn draai erin vinden.
Kwist niet dat je rookte![]()
Ohquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rook geen shag eigenlijk, maar ik draaide toen ik 8 was altijd voor mijn oppas, dus draaien kan ik nog wel.
En die bak een bak koffie, die even snel tussendoor, die voor het eten, die na het eten, die na de sex. (O+) die laatste voordat je naar bed gaat.quote:
Ik wil nog rookfotos van jou makenquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef ValHallen het volgende:
Rokende meisjes, ik heb er een zwak voor
Ohja. Rookfoto's zijn cool.quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nog rookfotos van jou maken
Ik ben ook verslaafd, ik heb nu al weer zin in een sjekkie, maar ik mag het niet van mezelfquote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
En die bak een bak koffie, die even snel tussendoor, die voor het eten, die na het eten, die na de sex. (O+) die laatste voordat je naar bed gaat.![]()
![]()
Ik ben verslaafd.
bekent probleemquote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd, ik heb nu al weer zin in een sjekkie, maar ik mag het niet van mezelf.
jij en erik foto'squote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt te weinig foto's van de meet, alleen dat ik met Merel zoen. Ik wil foto's met Erik en VH en heloef enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |