Succes.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Nee je bent een knulletjequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij dat je kerel tegen mij zei
Neequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Alleen guitar Heroquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef stefanhaan het volgende:
. Kan er iemand hier drummen ofso? Of bassen,gitaar spelen?
Kheb zin om een keer te jammen
OOOHHHH dat is ook goedquote:
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Faye had vrijdag gewoon mee moeten gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OOOHHHH dat is ook goed![]()
![]()
dat is zoooo vet![]()
![]()
: D
Word ik echt weer een klein kind van
ik wil ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga straks maar even gamen denk ik
1. Je wilt me niet hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kwam zo'n beetje met het idee trutje
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijkenquote:
1. Kloptquote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Je wilt me niet hosselen
2. Je moest alleen hosselen als ik weer voor een Klootzak ging
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijken
Oe oe gamen op mijn nieuwe 55 inch Samsung
1. Nou dan, niet zo boosquote:
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zatquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.
1. Ik ben redelijk vrolijkquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Nou dan, niet zo boos
2. Als ik weer op een autist val, dan moet je hosselen, zodat ik afgeleid raak![]()
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensenquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zat
(per 1-11)
Wat moet je daar doen en nog belangrijker: Heb je daarvoor een diploma nodig?quote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensen
Energiedirect.nl in bestbazenbedrijf
Jij hebt dat eerder door dan ik, dus dan ben je op tijdquote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1. Ik ben redelijk vrolijk
2. Is het dan al niet te laat?
Woon in Spijkenisse. Wat is het voor werk dan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensen
Energiedirect.nl in bestbazenbedrijf
Dus ik ben dan een soort pityhosselquote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt dat eerder door dan ik, dus dan ben je op tijd
Killing in the name of staat op repeat nu.quote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens Faye.
Dit soort muziek hielp mij heel erg nadat mijn ex het uitmaakte
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeldquote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen en nog belangrijker: Heb je daarvoor een diploma nodig?
Zie het als een oefeningquote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus ik ben dan een soort pityhossel.
Facking goeie muzieksmaakquote:Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Killing in the name of staat op repeat nu.
Kan dat ook savonds en hoe oud moet je zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeld
Ik werk hier als student. Dus geen diploma nodig. Maar als je belervaring / calcenter ervaring hebt is dat alleen maar een bonus
Beggars can't be choosers.quote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus ik ben dan een soort pityhossel.
Volgens mij ben ik te oud, maar zie er wel jonger uit. Maak ik een kansquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeld
Ik werk hier als student. Dus geen diploma nodig. Maar als je belervaring / calcenter ervaring hebt is dat alleen maar een bonus
Kan ook s'avonds.quote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat ook savonds en hoe oud moet je zijn?
En dan ga ik springen en headbangenquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Facking goeie muzieksmaak
zal ik mijn gitaar en versterkers meenemen en die samen voor zijn huis loeihard spelen en schreeuwen?
Dat is niet te oud hoorquote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te oud, maar zie er wel jonger uit. Maak ik een kans
33 jaar
quote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is niet te oud hoor.
Dan is er eindelijk een hosselwaardige collega hier
HUP solliciteren jij!
Wat ga je hard to get doen. Jezus ik ben meligquote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oefenen. Of de real deal, of niks babeh.
Nah dan geef ik je wel een gitaar van mij en leer ik het je welquote:Op maandag 21 november 2011 10:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan ga ik springen en headbangen
Tof! Ik heb wel een gitaar thoquote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nah dan geef ik je wel een gitaar van mij en leer ik het je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |