Succes.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Nee je bent een knulletjequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij dat je kerel tegen mij zei
Neequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Alleen guitar Heroquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef stefanhaan het volgende:
. Kan er iemand hier drummen ofso? Of bassen,gitaar spelen?
Kheb zin om een keer te jammen
OOOHHHH dat is ook goedquote:
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Faye had vrijdag gewoon mee moeten gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OOOHHHH dat is ook goed![]()
![]()
dat is zoooo vet![]()
![]()
: D
Word ik echt weer een klein kind van
ik wil ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga straks maar even gamen denk ik
1. Je wilt me niet hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kwam zo'n beetje met het idee trutje
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijkenquote:
1. Kloptquote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Je wilt me niet hosselen
2. Je moest alleen hosselen als ik weer voor een Klootzak ging
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijken
Oe oe gamen op mijn nieuwe 55 inch Samsung
1. Nou dan, niet zo boosquote:
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zatquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.
1. Ik ben redelijk vrolijkquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Nou dan, niet zo boos
2. Als ik weer op een autist val, dan moet je hosselen, zodat ik afgeleid raak![]()
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensenquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zat
(per 1-11)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |