Iedereen weet dat tochquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs. Ik ben het overigens met je eens dat 6mnd geen ver verleden is.
Dankje, hoezo nu weer?quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind je maar een rare kerel naatje
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doetquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik het weer zeggen? Dat ik je leuk vond toen.
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef ValHallen het volgende:
Oké, ben ik gewoon vaag of praat iedereen compleet langs elkaar heen hier?
Ik zal het opschrijven.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doet
Dat komt door het kapsel.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aanquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)
_Fanta is het niet met je eens.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef stefanhaan het volgende:
VH is ook gewoon een baas. Iedereen word wel bevriend met hem
Ik doe het met smeltkralen en stuur het op via de post.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aan
quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dit onze eerste ruzie?Alsof we een relatie met elkaar hebben.
Nee, dit is een hele melige fayequote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dit onze eerste ruzie?Alsof we een relatie met elkaar hebben.
Geen lange afstand nee?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alles wat jong, onervaren, ver weg en autistisch is wil ik vermijde
Ja hai.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MYRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hé. Wat toevallig.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ver weg ziet. En voor je eigen veiligheid, is dat maar beter ookquote:
Socios?quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.
Ik heb een kuthumeur omdat ik een 7 had voor mijn marketing tentamen, maar ik toch marketing niet heb gehaald omdat ik de deadline niet heb gehaald en nu moet ik haar op mijn knietjes gaan smeken of ze me alsjeblieft toch een voldoende voor de praktische opdracht wil geven zodat ik het volgend jaar niet hoef te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed, of heb je gewoon zin om die PI te gebruiken?
Oh god, toch niet tijn hequote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.
Kutjeplof loempia... Das minder. Kusje op je niet gehaalde deadline.quote:Op maandag 21 november 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een kuthumeur omdat ik een 7 had voor mijn marketing tentamen, maar ik toch marketing niet heb gehaald omdat ik de deadline niet heb gehaald en nu moet ik haar op mijn knietjes gaan smeken of ze me alsjeblieft toch een voldoende voor de praktische opdracht wil geven zodat ik het volgend jaar niet hoef te doen.
quote:Op maandag 21 november 2011 09:44 schreef ValHallen het volgende:
Cryptogrammen #26 :? :? :? :? :? :?.....:? :?....:)...^O^
Lelijkste TT ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |