Iedereen weet dat tochquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs. Ik ben het overigens met je eens dat 6mnd geen ver verleden is.
Dankje, hoezo nu weer?quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind je maar een rare kerel naatje
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doetquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik het weer zeggen? Dat ik je leuk vond toen.
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef ValHallen het volgende:
Oké, ben ik gewoon vaag of praat iedereen compleet langs elkaar heen hier?
Ik zal het opschrijven.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doet
Dat komt door het kapsel.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aanquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)
_Fanta is het niet met je eens.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef stefanhaan het volgende:
VH is ook gewoon een baas. Iedereen word wel bevriend met hem
Ik doe het met smeltkralen en stuur het op via de post.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |