SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Ik ook. Zoveel keus.quote:Op maandag 21 november 2011 07:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap waarom mensen rebounden
Nog 20 minuten, houdt vol.quote:Op maandag 21 november 2011 07:37 schreef stefanhaan het volgende:
Supermarkten moeten eerder opengaan voor de nicotine addicts onder ons
er zit een AH voor mijn werk gelukkig dus dan ff sjek en vloei halenquote:
I tried and failed. And nowquote:Op maandag 21 november 2011 07:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds niet doen
Heel goed.quote:Op maandag 21 november 2011 07:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds niet doen
Ik heb ongeveer alles fout gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 07:42 schreef stefanhaan het volgende:
Maar Kvind het wel knap van je hoe je ermee omgaat
Ik heb het kussen van mijn ex nog. Nadat ze het gruwelijk uitmaakte. En die heb Ik nog steeds elke avond als Ik thuis Ben in mijn armenquote:Op maandag 21 november 2011 07:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik knuffel wel met mijn deken. Nu ook in het weekend
dat zal echt wel meevallen denk Ik.quote:Op maandag 21 november 2011 07:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer alles fout gedaan
Gelukkig ben je 17 en heb je nog je hele leven om van al die fouten te leren.quote:Op maandag 21 november 2011 07:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer alles fout gedaan
Dit is de derde, de beste en de ergstequote:Op maandag 21 november 2011 07:46 schreef stefanhaan het volgende:
Idd wat faye zegt. Ik zit nu ook al aan mijn 2e of 3e en dat zullen er echt wel meer worden
voor wat warme chocomel speel Ik wel mee op de gitaarquote:Op maandag 21 november 2011 07:48 schreef gewoonfaye het volgende:
En jahoor, all i want for christmas is you zing ik wederom voor een kerstboom.
En nu zorgen dat nummer 4 alleen maar goed is.quote:Op maandag 21 november 2011 07:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is de derde, de beste en de ergste
idd meer kun je niet doen.quote:Op maandag 21 november 2011 07:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En nu zorgen dat nummer 4 alleen maar goed is.
Pff. Ik sta in de kou op best station. En Tis hier mistigquote:
En geen handschoen aan 1 kant voor mobielquote:Op maandag 21 november 2011 07:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff. Ik sta in de kou op best station. En Tis hier mistig
Ik Ben mijn handschoenen vergetenquote:Op maandag 21 november 2011 07:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En geen handschoen aan 1 kant voor mobiel
Ik moet een half uur fietsen, dusssquote:Op maandag 21 november 2011 07:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik Ben mijn handschoenen vergeten
Ik uurtje reizenquote:Op maandag 21 november 2011 07:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet een half uur fietsen, dusss
Goed hequote:Op maandag 21 november 2011 08:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik uurtje reizenen dalijk kwartiertje lopen. Maar wel baas hoor fietsend fokken in de kou
Ja, of je leest de OP heeeeeeel goed doorquote:Op maandag 21 november 2011 08:04 schreef stefanhaan het volgende:
Sowieso. Ik nu vanuit lekker warme bus
VH Ik wil ook keertje draaien. Moet Ik daar nog iemand voor benaderen?
xD mobiel enzoquote:Op maandag 21 november 2011 08:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, of je leest de OP heeeeeeel goed door.
Nieuwe DJ's kunnen we altijd gebruiken, dus ik ben blij dat je wil draaienquote:Op maandag 21 november 2011 08:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
xD mobiel enzozal hem vanavond eens lezen of dalijk. En dan kan Ik jullie trakteren op rock metal enzo
Ik heb ook allemaal bazenideeën voor shows, maar ik moet eerst nog mijn persoonlijke top 100 afdraaienquote:Op maandag 21 november 2011 08:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik een disco show ga houden
Ik kreeg net ring my bell in mijn hoofdquote:Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal bazenideeën voor shows, maar ik moet eerst nog mijn persoonlijke top 100 afdraaien.
Hey het is ook altijd 10 km naar mijn werk fietsenquote:Op maandag 21 november 2011 08:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Bijna thuis, toch mooi 10 km gefietst
Niet mijn dingquote:Op maandag 21 november 2011 08:11 schreef stefanhaan het volgende:
Classic rock showszijn er gewoon te weinig
Voor mij 7, maar kon halverwege weer terugquote:Op maandag 21 november 2011 08:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hey het is ook altijd 10 km naar mijn werk fietsen
Ik mag Jou welquote:Op maandag 21 november 2011 08:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik ziet nu een portie ouderwetsche stonerrock te luisteren
quote:
Morning.quote:Op maandag 21 november 2011 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, is de mobiele layout opeens grijzer?
Hier nietquote:Op maandag 21 november 2011 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, is de mobiele layout opeens grijzer?
lijkt me welquote:Op maandag 21 november 2011 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh hier nu ook niet. Zal nog wel half geslapen hebben.
Hoezo zie je niks?quote:
verschil bedoel ikquote:Op maandag 21 november 2011 08:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo zie je niks?
Je kan toch posten![]()
Ik was even mijn verslaving in stand houden.quote:Op maandag 21 november 2011 08:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar is VH nou, ik moet hem wat vertellen
Ik voelde er niks vanquote:Op maandag 21 november 2011 08:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was even mijn verslaving in stand houden.
2012.quote:Op maandag 21 november 2011 09:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Zelfs mijn moeder denkt dat ik ga rebounden. Wat is er aan de hand met de wereld?
Niet?quote:Op maandag 21 november 2011 09:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoort het ook niet te voelen als er mensen op je fappen.
Ik weet dat je van me houdtquote:Op maandag 21 november 2011 09:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoort het ook niet te voelen als er mensen op je fappen.
Weet ik, ik probeer je te trollenquote:
Doe es lief zegquote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weet ik, ik probeer je te trollen
Ow okéquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2011 09:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ow oké
Wil je een berenknuffel Faye?
Oké, want ik ben wel een beertjequote:
Underground fappenquote:Op maandag 21 november 2011 09:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee man. Fappen hoort stiekem en underground te zijn.
Nu klink je als mijn exquote:Op maandag 21 november 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké, want ik ben wel een beertje
Wel een met een hoedje en een gitaar
OKEDANquote:Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kom hier bubba, geef me een knuffel
Kut voor jequote:Op maandag 21 november 2011 09:15 schreef sararaats het volgende:
Kut, m'n linkerpols lijkt wel ontstoken
Ik ben rechtshandig dus het is bizar
Opnemen en uploaden op redtube.quote:Op maandag 21 november 2011 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Underground fappenHeb je ook mainstream fappen?
Je hebt er toch niet in gesneden dat het is gaan steken?quote:Op maandag 21 november 2011 09:15 schreef sararaats het volgende:
Kut, m'n linkerpols lijkt wel ontstoken
Ik ben rechtshandig dus het is bizar
Denk niet dat ik op hem lijk.quote:
Nee, ik heb het over mijn andere exquote:Op maandag 21 november 2011 09:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk niet dat ik op hem lijk.
Kijk maar: http://fotobok.fok.nl/stefanhaan
Of stiekem ben ik je ex
YES, ik ben ook hierin niet mainstream.quote:Op maandag 21 november 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Opnemen en uploaden op redtube.
Nee hoor, ik heb er wel eens meer last vanquote:Op maandag 21 november 2011 09:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet in gesneden dat het is gaan steken?
Hoe krijg je in vredesnaam dan een ontstoken pols voor elkaar?quote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er wel eens meer last van
Lijk ik er denk ik nog niet opquote:Op maandag 21 november 2011 09:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over mijn andere ex
Ik denk dat er ergens een spiertje dwars ligtquote:Op maandag 21 november 2011 09:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in vredesnaam dan een ontstoken pols voor elkaar?
Het gitaar en hoedjes gedeelte welquote:Op maandag 21 november 2011 09:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijk ik er denk ik nog niet op
quote:Op maandag 21 november 2011 09:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het gitaar en hoedjes gedeelte wel
Zeker wel, rock/metal was zijn ding. Hij heeft echt 3 gitaren ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 09:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar hij speelde zeker geen rock?
Is VH niet zo'n hosselbaas?quote:
Oh nu word het eng.quote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeker wel, rock/metal was zijn ding. Hij heeft echt 3 gitaren ofzo
Ik moet ook maar weer eens gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga deze week, het zal jullie wellicht verbazen, naar de kapper.
Het is echt te grappigquote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is VH niet zo'n hosselbaas?
[..]
Oh nu word het eng.
Ik ben een metal leadgitarist en heb 6 gitaren
Ik snap mezelf wel goed. En ja, dit is tevens een reactie op je DM.quote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij doet zo heerlijk vaag. Ik word giechelig mannn. Niet goed
quote:
Dat deed het ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
Binnen 2 dagen 2 keer te horen krijgen dat je haardracht richting wijf gaat is niet goed, dat is de grens.
In welke haardracht ga jij het overzetten?quote:Op maandag 21 november 2011 09:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens gaan.
Echt kutvaag jij. 6 maanden geleden, ja dus?quote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap mezelf wel goed. En ja, dit is tevens een reactie op je DM.
Ik zeg tegen mijn kapper wat ik altijd zeg. Van achteren een flink stuk korter en van voren tot net boven mijn ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In welke haardracht ga jij het overzetten?
Dat is toch geen ver verleden mang!quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt kutvaag jij. 6 maanden geleden, ja dus?
Uhm ja.quote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..].
hou je ook wel van wat rock enzo dan?
De standaard lookquote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg tegen mijn kapper wat ik altijd zeg. Van achteren een flink stuk korter en van voren tot net boven mijn ogen.
Ver genoeg om er klaar mee te zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is toch geen ver verleden mang!
Toen hebben VH en ik keihard geneukt natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
Waar the fack hebben jullie het over, 6 mnd geleden?
Faye zei dat ik haar in een ver verleden leuk vond. Ik zei dat 6 maanden geen ver verleden is. Thats it.quote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
Waar the fack hebben jullie het over, 6 mnd geleden?
Onwaar.quote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toen hebben VH en ik keihard geneukt natuurlijk
Dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ver genoeg om er klaar mee te zijn.
Waarom speel je nou niet meequote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye zei dat ik haar in een ver verleden leuk vond. Ik zei dat 6 maanden geen ver verleden is. Thats it.
Ohquote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye zei dat ik haar in een ver verleden leuk vond. Ik zei dat 6 maanden geen ver verleden is. Thats it.
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OhDat is toch geen geheim en iets om vaag over te doen?
Wat boeit jou dat nouquote:Op maandag 21 november 2011 09:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OhDat is toch geen geheim en iets om vaag over te doen?
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap isquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs. Ik ben het overigens met je eens dat 6mnd geen ver verleden is.
Iedereen weet dat tochquote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs. Ik ben het overigens met je eens dat 6mnd geen ver verleden is.
Dankje, hoezo nu weer?quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind je maar een rare kerel naatje
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar lang genoeg om te zeggen dat het een normale vriendschap is
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doetquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik het weer zeggen? Dat ik je leuk vond toen.
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef ValHallen het volgende:
Oké, ben ik gewoon vaag of praat iedereen compleet langs elkaar heen hier?
Ik zal het opschrijven.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hossel me de volgende keer voordat de verkeerde het doet
Dat komt door het kapsel.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik begreep je meteen broeder.
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aanquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uit een normale vriendschap zou theoretisch gezien weer iets kunnen bloeien. (of groeien)
_Fanta is het niet met je eens.quote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef stefanhaan het volgende:
VH is ook gewoon een baas. Iedereen word wel bevriend met hem
Ik doe het met smeltkralen en stuur het op via de post.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodat ik een vriend kwijtraak en misschien weer via de mail gedumpt word. Al zie ik VH daar niet voor aan
quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dit onze eerste ruzie?Alsof we een relatie met elkaar hebben.
Nee, dit is een hele melige fayequote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dit onze eerste ruzie?Alsof we een relatie met elkaar hebben.
Geen lange afstand nee?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alles wat jong, onervaren, ver weg en autistisch is wil ik vermijde
Ja hai.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MYRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hé. Wat toevallig.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ver weg ziet. En voor je eigen veiligheid, is dat maar beter ookquote:
Socios?quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.
Ik heb een kuthumeur omdat ik een 7 had voor mijn marketing tentamen, maar ik toch marketing niet heb gehaald omdat ik de deadline niet heb gehaald en nu moet ik haar op mijn knietjes gaan smeken of ze me alsjeblieft toch een voldoende voor de praktische opdracht wil geven zodat ik het volgend jaar niet hoef te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed, of heb je gewoon zin om die PI te gebruiken?
Oh god, toch niet tijn hequote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dat jong na, is dat juist helemaal waarvoor ik weer eens ben gevallen.
Kutjeplof loempia... Das minder. Kusje op je niet gehaalde deadline.quote:Op maandag 21 november 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een kuthumeur omdat ik een 7 had voor mijn marketing tentamen, maar ik toch marketing niet heb gehaald omdat ik de deadline niet heb gehaald en nu moet ik haar op mijn knietjes gaan smeken of ze me alsjeblieft toch een voldoende voor de praktische opdracht wil geven zodat ik het volgend jaar niet hoef te doen.
quote:Op maandag 21 november 2011 09:44 schreef ValHallen het volgende:
Cryptogrammen #26 :? :? :? :? :? :?.....:? :?....:)...^O^
Lelijkste TT ooit.
Succes.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Nee je bent een knulletjequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij dat je kerel tegen mij zei
Neequote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed, ik ga dus Faye hosselen blijkbaar.
Alleen guitar Heroquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef stefanhaan het volgende:
. Kan er iemand hier drummen ofso? Of bassen,gitaar spelen?
Kheb zin om een keer te jammen
OOOHHHH dat is ook goedquote:
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op maandag 21 november 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Faye had vrijdag gewoon mee moeten gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OOOHHHH dat is ook goed![]()
![]()
dat is zoooo vet![]()
![]()
: D
Word ik echt weer een klein kind van
ik wil ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga straks maar even gamen denk ik
1. Je wilt me niet hosselenquote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kwam zo'n beetje met het idee trutje
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijkenquote:
1. Kloptquote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Je wilt me niet hosselen
2. Je moest alleen hosselen als ik weer voor een Klootzak ging
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst administratie doen, en vacatures bekijken
Oe oe gamen op mijn nieuwe 55 inch Samsung
1. Nou dan, niet zo boosquote:
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zatquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet eerst tot 5 uur werken. Dan mijn bagger nazi studie huiswerk doen wat veel te veel tijd kost. en dan kan ik morgenochtend rond 3 uur misschien gamen.
1. Ik ben redelijk vrolijkquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1. Nou dan, niet zo boos
2. Als ik weer op een autist val, dan moet je hosselen, zodat ik afgeleid raak![]()
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensenquote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen met je, ben officieel werkeloos zijn nu al zat
(per 1-11)
Wat moet je daar doen en nog belangrijker: Heb je daarvoor een diploma nodig?quote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensen
Energiedirect.nl in bestbazenbedrijf
Jij hebt dat eerder door dan ik, dus dan ben je op tijdquote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1. Ik ben redelijk vrolijk
2. Is het dan al niet te laat?
Woon in Spijkenisse. Wat is het voor werk dan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je woont denk i kbeetje verweg. Maar ze zoeken hier nog mensen
Energiedirect.nl in bestbazenbedrijf
Dus ik ben dan een soort pityhosselquote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt dat eerder door dan ik, dus dan ben je op tijd
Killing in the name of staat op repeat nu.quote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens Faye.
Dit soort muziek hielp mij heel erg nadat mijn ex het uitmaakte
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeldquote:Op maandag 21 november 2011 10:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen en nog belangrijker: Heb je daarvoor een diploma nodig?
Zie het als een oefeningquote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus ik ben dan een soort pityhossel.
Facking goeie muzieksmaakquote:Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Killing in the name of staat op repeat nu.
Kan dat ook savonds en hoe oud moet je zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeld
Ik werk hier als student. Dus geen diploma nodig. Maar als je belervaring / calcenter ervaring hebt is dat alleen maar een bonus
Beggars can't be choosers.quote:Op maandag 21 november 2011 10:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus ik ben dan een soort pityhossel.
Volgens mij ben ik te oud, maar zie er wel jonger uit. Maak ik een kansquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bemand een 'Callcenter' Maar we verkopen niks. We nemen klantvragen over de telefoon aan loggen die door. En daarnaast heb je maildiensten dat je klantvragen via mail/telefoon behandeld
Ik werk hier als student. Dus geen diploma nodig. Maar als je belervaring / calcenter ervaring hebt is dat alleen maar een bonus
Kan ook s'avonds.quote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat ook savonds en hoe oud moet je zijn?
En dan ga ik springen en headbangenquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Facking goeie muzieksmaak
zal ik mijn gitaar en versterkers meenemen en die samen voor zijn huis loeihard spelen en schreeuwen?
Dat is niet te oud hoorquote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te oud, maar zie er wel jonger uit. Maak ik een kans
33 jaar
quote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is niet te oud hoor.
Dan is er eindelijk een hosselwaardige collega hier
HUP solliciteren jij!
Wat ga je hard to get doen. Jezus ik ben meligquote:Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oefenen. Of de real deal, of niks babeh.
Nah dan geef ik je wel een gitaar van mij en leer ik het je welquote:Op maandag 21 november 2011 10:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan ga ik springen en headbangen
Tof! Ik heb wel een gitaar thoquote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nah dan geef ik je wel een gitaar van mij en leer ik het je wel
Mag ik ook even hard to get spelen ja? Zo vaak krijg ik die kans niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat ga je hard to get doen. Jezus ik ben melig
Voor mij een halfuur. En dus/quote:
Vetquote:Op maandag 21 november 2011 10:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tof! Ik heb wel een gitaar tho
Hoe durf jequote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mag ik ook even hard to get spelen ja? Zo vaak krijg ik die kans niet.
Wat voor sjek heb je? Ik ga ook maar eens aan de rook.quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff sjekkie draaien en smoken. tot zo.
Tevens VH tering, sjek is wel sterk vergeleken met een sigaret man
en het draait nog steeds kut
Akoestischequote:Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vet, wat voor iets?
Ik heb een namaak les paul goldtop, en ibanez enzo. Nja kijk maar in FOBO daar staan ze allemaal
quote:
Ik heb ook een zwarte akoestischequote:
callcenter die goed betaaldquote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor mij een halfuur. En dus/
Het betaalt goed
Pall mall, maar ik draai ze volgens mij ook echt veels te dikquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat voor sjek heb je? Ik ga ook maar eens aan de rook.
Ik ben 18, en krijg het minimumloon van een 23jarige 9,06 per uur. En ik werk via susa uitzendbureau als student.quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
callcenter die goed betaald
Zal vast wel meer zijn dan mijn uitkering, maar zeker niet zoveel als mijn vorige baan
Ik rook ook Pall Mall, zware sjek.quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pall mall, maar ik draai ze volgens mij ook echt veels te dik
als ik die van andere mensen zie
die hebben echt een strakke dunne toeter
en ik ehb echt een dikke sigaret
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaienquote:Op maandag 21 november 2011 10:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik rook ook Pall Mall, zware sjek.
Het ligt eraan wat je graag hebt. Ik begon ook met dikke toeters, nu draai ik ze een stuk dunner. Maar de moeder van twee goeie vriendinnen van me draait ze knetterdik
ik verdiende wel een poepie meer. Maar goed dat had ik ook opgebouwd in 14 jaarquote:Op maandag 21 november 2011 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben 18, en krijg het minimumloon van een 23jarige 9,06 per uur. En ik werk via susa uitzendbureau als student.
Vast contract fulltime krijg je nog een stuk meer
Ik draai ze redelijk los, anders sta je een kwartier te zuigen aan zo'n ding. En dat rookt echt niet lekker weg.quote:Op maandag 21 november 2011 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaien
ik moet er nog ff mee oefenenquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai ze redelijk los, anders sta je een kwartier te zuigen aan zo'n ding. En dat rookt echt niet lekker weg.
Dik is niet lekker, ik draai ze ongeveer net zo dik als een sigaret, maar dan iets losser.quote:Op maandag 21 november 2011 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik draai ze ook echt knoerdik. anderhalf of 2x zoals sigaret. Maja ik kan ze niet echt dun en strak draaien
Dit was ook pas de 8e die ik gedraait had ofso.quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dik is niet lekker, ik draai ze ongeveer net zo dik als een sigaret, maar dan iets losser.
Sowieso, de eerste 's morgens.quote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef ValHallen het volgende:
Oh en als je s'morgensvroeg wil tollen op je benen: Zware Van Nelle roken als eerste sigaret. Alsof je stoned bent.
Ik rook geen shag eigenlijk, maar ik draaide toen ik 8 was altijd voor mijn oppas, dus draaien kan ik nog wel.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 8e die ik gedraait had ofso.
dus moet nog ff mijn draai erin vinden.
Kwist niet dat je rookte![]()
Ohquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rook geen shag eigenlijk, maar ik draaide toen ik 8 was altijd voor mijn oppas, dus draaien kan ik nog wel.
En die bak een bak koffie, die even snel tussendoor, die voor het eten, die na het eten, die na de sex. (O+) die laatste voordat je naar bed gaat.quote:
Ik wil nog rookfotos van jou makenquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef ValHallen het volgende:
Rokende meisjes, ik heb er een zwak voor
Ohja. Rookfoto's zijn cool.quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nog rookfotos van jou maken
Ik ben ook verslaafd, ik heb nu al weer zin in een sjekkie, maar ik mag het niet van mezelfquote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
En die bak een bak koffie, die even snel tussendoor, die voor het eten, die na het eten, die na de sex. (O+) die laatste voordat je naar bed gaat.![]()
![]()
Ik ben verslaafd.
bekent probleemquote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd, ik heb nu al weer zin in een sjekkie, maar ik mag het niet van mezelf.
jij en erik foto'squote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt te weinig foto's van de meet, alleen dat ik met Merel zoen. Ik wil foto's met Erik en VH en heloef enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |