Shit, dan ben ik uit de gratie gevallen. Is het omdat ik ben gestopt met die 50 euro maandelijkse contributie aan jou, Zook?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een mail gehad.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Deze foto vind ik ook leuk
[ afbeelding ]
Toen hij begon te schreeuwen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan zijn mocro stem
wie is iedereen?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Blossomquote:
Riep hij ook dat dat niet zijn winkel was?quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen hij begon te schreeuwen.
"IK WIL MET JOU PRATEN"
En daarna
"JIJ MOET NIET KOMEN PRATEN VRIEND"
Wist ik dat het wel een Marokkaan moest zijn.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen hij begon te schreeuwen.
"IK WIL MET JOU PRATEN"
En daarna
"JIJ MOET NIET KOMEN PRATEN VRIEND"
Wist ik dat het wel een Marokkaan moest zijn.
Geen idee, maar viro had het gemailed via de radio mail.quote:
Dat nog net niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Riep hij ook dat dat niet zijn winkel was?
ik niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
heb niks ontvangenquote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee, maar viro had het gemailed via de radio mail.
Jawel man, die stem was alles behalve Anitlliaans.quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Het was echt geen mocro. Het was een lichtgetinte Antilliaan.
was een mocroquote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef ValHallen het volgende:
Het was echt geen mocro. Het was een lichtgetinte Antilliaan.
Hij zag er totaal niet Berbers uit. Zijn gezicht was delicater.quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Hij gebruikte..... zzzzzz zzzz in zijn woorden
quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Of het was een Antiliaan die een vlieg had ingeslikt?quote:Op maandag 21 november 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was een mocro
Draaien kan gewoon idd. We hebben daarvoor een nieuw adres gekregen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hummm, da's bijzonder. Volgens mij is het Viro dan toen gelukt om Bot even de mond te snoeren.
Ik welquote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
Nou, volgens mij heeft niemand die mail gekregen als ik het zo lees.
Volgens mij is er nog geen mail verstuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
Nou, volgens mij heeft niemand die mail gekregen als ik het zo lees.
Hoi! Hoi! Hoi!quote:
Goed plan!quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Plan van aanpak:
Stuur mail.
Einde Plan van aanpak.
Niet ziek melden als je niet ziek bent.quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik me ziek meld vandaag.
Ik heb 'm, ik ga even een massa PM maken.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die een beetje verstand van whisky hebben, hier heb ik gisteren een glaasje van op. Goddelijk:
http://www.royalmilewhiskies.com/product.asp?pf_id=0010000037012
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.quote:Op maandag 21 november 2011 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet ziek melden als je niet ziek bent.
Dan had je je huiswerk wel gewoon moeten maken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.
Ziek dus!quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben brak, heb mijn huiswerk niet gemaakt en vind een herkansing maken belangrijker.
Ik ben geen Whisky-drinker, maar deze zou ik ook wel eens willen proberen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mag wel wat gekost hebben, lijkt me!
Nee man.... dat is geen instelling.quote:
Jij bent mijn nieuwe held.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand actief wil draaien, laat het dan maar even weten dan ga ik er uit.
Zo is er in ieder geval weer wat afwisseling.
Dat lijkt me best een bazig whisky'te.quote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die een beetje verstand van whisky hebben, hier heb ik gisteren een glaasje van op. Goddelijk:
You are here: Home > Helpful Selections > Dearly Departed Whiskies > Past Tullibardine Bottlingsquote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb geen pm gehad.quote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... volgens mij vergeet ik mensen in de PM, maar goed, als je geen PM hebt gehad, zeg het dan eventjes, dan stuur ik 'm alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |