quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Wanneer hij zich weer helemaal de oude voelt, lijkt me.
VH zei van niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet? Ik dacht dat het een mocro was.
Die met die chick, die gilde dat het haar neef was
Een wigger?quote:Op maandag 21 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Over bontkraagjes gesproken, er werd wel een Marokkaan opgepakt vlak voor onze neus.
Of nou ja het was geen Marokkaan maar goed.
Operatie gehad aan zijn lies.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat hij nog een ban had, maar er is dus wat persoonlijk met hem aan de hand?
Meteen ff geprobeerd om in te loggen om wat te draaien, maar ik kan idd niet connecten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef robdriessen het volgende:
Bah, geen leuke muziek meer op het werk nu.
- Radio49 in handen van muziekbot
- Spotify is verboden
- Last.fm radio doet het niet meer omdat ik ben gestopt met abo
Gelukkig heb ik geen collega op de kamer die fan is van het Sky Radio Xmas Channel.
Dan maar Radio6 Soul & Jazz.
Oh? Dat van die ban weet ik dan weer niet, hehe. Alles wat ik weet is dat het op privé vlak even een tijdje minder ging en dat hij voor een tijdje dag tegen FOK! moest zeggen om het Echte Leven te tackelen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat hij nog een ban had, maar er is dus wat persoonlijk met hem aan de hand?
Of dat dus.quote:
dat was echt wel een mocro jonguh!quote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef heloef het volgende:
[..]
VH zei van niet.
Dat was wel hilarisch.
Ook niet met die nieuwe link?quote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meteen ff geprobeerd om in te loggen om wat te draaien, maar ik kan idd niet connecten.
Op z'n heloefs?quote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Aww, die foto waarop ik Erik een kusje geef.
die is liefquote:Op maandag 21 november 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Aww, die foto waarop ik Erik een kusje geef.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ook niet met die nieuwe link?
Ow dat mailadres check ik zelden!quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Zokunen het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een mail gehad.
OEH! Coolquote:
die van ons 4 vond ik wel leukquote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Wat een slechte foto's. Tenminste, die waar ik op sta
.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was echt wel een mocro jonguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |