geDMdquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan brengen we daar verandering in?
dat werkt nietquote:Op maandag 21 november 2011 11:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt winrar toch ookg gewoon voor de mac downen?
He ik wil jou ook MSN.quote:
Ja maar kan thuis hier helaas nietquote:
Dat mag niet van ome Jobs?quote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat werkt niet
Maar het is gelukt op de 1 of andere manier
ik snap nog niet alles van mijn macquote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag niet van ome Jobs?
Flauw hoor.
Mijn pa ook. Niet dat ik anders een kat had gewild, hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja maar kan thuis hier helaas nietMoeders is allergisch.
Okay, even kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Myr ik stuur de link eerst naar jou, kan jij kijken of het werkt?
Ik werd gewoon om 6:00 wakker. Geen idee waarom.quote:Op maandag 21 november 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hee chick, waarom ben jij eigenlijk zo vroeg wakker?
Ik kan 'm iig downloaden.quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Myr ik stuur de link eerst naar jou, kan jij kijken of het werkt?
Oh oke, moet je werken vandaag?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik werd gewoon om 6:00 wakker. Geen idee waarom.
even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ze heeft net gebeld om het af te zeggen, nee dusquote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, moet je werken vandaag?
[..]
even kijken
okidoki!quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat die het wel doet, want het is bijna 50MB.
quote:
Dan is 't wel een hele grote filequote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki!
[..]![]()
Het zijn er niet veel
Stuk of 8 waren wazig/mislukt, dus die heb ik verwijderd
quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef robdriessen het volgende:
Maandag.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |