12 euro voor een glaasje. Was het waard. Nooit gedacht dat een whisky kon smaken naar zure appel, rozijn, speculaas en kaneel. Maar ik heb het er allemaal in geproefd.quote:Op maandag 21 november 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mag wel wat gekost hebben, lijkt me!
Ik heb 'm een tel geleden verstuurdquote:
Hij weet waar het goed toeven isquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehhee, ik hoor de kattenpootjes aan komen springen en hij gaat meteen op mn tieten liggen. Like a boss.
Ow... nu wel.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tel geleden verstuurd. Kijk nog eens.
Ja, dat ging niet, want zaterdag sliep ik de hele dag, zondag had ik dingen te doen en heb ik ander huiswerk gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 11:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had je je huiswerk wel gewoon moeten maken.![]()
Nu ook voor de consequenties instaan.
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij weet waar het goed toeven is
Wat wil je.... komt uit 1966 en heeft toen al 41 jaar op vat gelegen. Komt effectief dus uit 1925. Heel veel uit 1925 is al dearly departed hoorquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
You are here: Home > Helpful Selections > Dearly Departed Whiskies > Past Tullibardine Bottlings
quote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
12 euro voor een glaasje. Was het waard. Nooit gedacht dat een whisky kon smaken naar zure appel, rozijn, speculaas en kaneel. Maar ik heb het er allemaal in geproefd.
"Everybody needs a bosom for a pillow", zongen de wijze mannen van Cornershop ooit.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?
Whehehe tuurlijk, maar wel leuk omschreven!quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat wil je.... komt uit 1966 en heeft toen al 41 jaar op vat gelegen. Komt effectief dus uit 1925. Heel veel uit 1925 is al dearly departed hoor
Omdat. mijn tieten.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het daar goed toeven is?
Wie start het adoratietopic?quote:
Ik deed f5, maar niets.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tel geleden verstuurd. Kijk nog eens.
Breasts are the devil's pillows!quote:Op maandag 21 november 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Everybody needs a bosom for a pillow", zongen de wijze mannen van Cornershop ooit.
Whoa, jou ben ik vergetenquote:Op maandag 21 november 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed f5, maar niets.
Moet ook helemaal naar Zwolle natuurlijk.
True thatquote:
Wat is dat ookal weer?quote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Ooooeeeeh, zal ik French toast voor lunch maken![]()
!
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken wordenquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken worden. Maar ik heb geen melk.... Dan maar alleen ei, en kaas
!
Zijn dat niet gewoon wentelteefjes, of is dat weer wat anders?quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ei en melk geweekte boterhammen die daarna in de pan gebakken worden. Maar ik heb geen melk.... Dan maar alleen ei, en kaas
!
Wentelteefjes met kaas?quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |