Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer is er dan een meet in Eindhoven?
Dat zie ik eerder zitten dan weer Utrecht eigenlijk
Dat niet eens hoor, maar die ken ik ondertussen wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Jaloers op je aanranding?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden zijn jaloers, voor het eerst voel ik me baas.
Dat is niet waar.... in die ene tent was het best leuk, lekker dansenquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht het Utrecht zijn, en mocht ik er bij zijn, verwacht niet dat ik een goede stapgids ben. Ik ga nooit stappen in Utrecht, behalve naar mijn gaykroegje
.
Jaloers op wat?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Stairwayquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.
Terecht wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Oh de havana weet ik wel te vinden. Ook dicht bij een snackbar die de hele nacht open isquote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
Stairway is stervende. Beter gaan we naar de Ekko (entree) of de Havana ofzo
Ben je ook.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Als we Eindhoven doen... mijn broertje is chefkok in een hippe tent met regelmatig DJ's. www.stads.nlquote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stairway
Maar Eindhoven moeten we ook echt doen hoor
Dan komt Priem
vrijdagquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef JJH het volgende:
Wanneer is de volgende meet? Weer op een zaterdag zeker?
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.quote:
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, heb je nog een libidodaler nodig?
vertelquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.
[..]
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.
Dat is voor mij hetzelfde laken en pak.quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag20-01
Wij meeten alleen op vrijdag, omdat OV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |