Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer is er dan een meet in Eindhoven?
Dat zie ik eerder zitten dan weer Utrecht eigenlijk
Dat niet eens hoor, maar die ken ik ondertussen wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Jaloers op je aanranding?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden zijn jaloers, voor het eerst voel ik me baas.
Dat is niet waar.... in die ene tent was het best leuk, lekker dansenquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht het Utrecht zijn, en mocht ik er bij zijn, verwacht niet dat ik een goede stapgids ben. Ik ga nooit stappen in Utrecht, behalve naar mijn gaykroegje
.
Jaloers op wat?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Stairwayquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eigenlijk ook Eindhoven, maar toen kwamen ze al met Utrecht. Achja, ik vind het allemaal wel best, maar niet de stairway.
Terecht wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is hier trouwens een haat tegen de stairway
Oh de havana weet ik wel te vinden. Ook dicht bij een snackbar die de hele nacht open isquote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
Stairway is stervende. Beter gaan we naar de Ekko (entree) of de Havana ofzo
Ben je ook.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
Als we Eindhoven doen... mijn broertje is chefkok in een hippe tent met regelmatig DJ's. www.stads.nlquote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stairway
Maar Eindhoven moeten we ook echt doen hoor
Dan komt Priem
vrijdagquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef JJH het volgende:
Wanneer is de volgende meet? Weer op een zaterdag zeker?
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.quote:
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.quote:Op maandag 21 november 2011 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, heb je nog een libidodaler nodig?
vertelquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dingen natuurlijk net iets mooier gemaakt, dat begrijp je wel.
[..]
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.
Dat is voor mij hetzelfde laken en pak.quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag20-01
Wij meeten alleen op vrijdag, omdat OV
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/11/top_die_kop_183.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al vermoedens, maar stuur maar door.
Of in de Off-Corso of zo, als er een Everybody Loves The 80s en 90s party isquote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dan vind ik ook dat we een keer moeten gaan stappen in Rotterdam.... (Get Back)
hier staat hij op 22quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kachel op 21, en lekker warme kleren aan.
Soms ben ik een mietjes.
Ja maar Get Back is sowieso 70/80/90'squote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of in de Off-Corso of zo, als er een Everybody Loves The 80s en 90s party is
quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef ValHallen het volgende:
Zullen we een keer gaan stappen in Zaltbommel? Kan ik ook eens op de fiets naar een FOK! meet en ben ik eens niet als laatste thuis.
70/80/90s is altijd goed.quote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Get Back is sowieso 70/80/90's
Of foute party in Off-Corso
Je zag een meisje in de kroeg, ze was beeldschoon, maar er stond een foute man met haar te praten. Je sloeg de man weg en als dank zoende ze je passievol. Nu blijft ze je maar stalken omdat ze helemaal verliefd is, maarja, eigenlijk heb jij geen zin in der. Zoiets?quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zag een meisje in de kroeg, ze was beeldschoon, maar er stond een foute man met haar te praten. Je sloeg de man weg en als dank zoende ze je passievol. Nu blijft ze je maar stalken omdat ze helemaal verliefd is, maarja, eigenlijk heb jij geen zin in der. Zoiets?
Ja 1001% zeker!quote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
70/80/90s is altijd goed.
Is die 20ste trouwens 1001% zeker?Dan kan ik die misschien dan wel gewoon vrij vragen.
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?quote:Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanaf 1 december eens 3 maanden lang keihard daten. Gratis full-abo bij een nieuwe site.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef Zokunen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_was_weer_raak.html
Mijn date komt van iets ergersquote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?
Het lijkt me veiliger als daten in Thailandquote:Op maandag 21 november 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn daten via zoiets?
Vertel!quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn date komt van iets ergers.
Ik heb nog nooit gedate.quote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel!
De helft van mijn dates komen van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |