Wil jij de hele TROS?!quote:Op maandag 21 november 2011 12:51 schreef ValHallen het volgende:
Waarom zijn bananen zo lekker. Ik wil er nog 1, of 2. De hele tros desnoods.
Ik vind je er echt leuk uitzien daar. Ik zag hem gister al.quote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die linker foto tof, nu wil een foto waarop mijn haar en ogen hetzelfde zijn, maar dan zonder dat ik mijn oren bedek.
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vind je er echt leuk uitzien daar. Ik zag hem gister al.
Terecht ook wel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.
ik had hem al gezien, mooie belichting ookquote:Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die linker foto tof, nu wil een foto waarop mijn haar en ogen hetzelfde zijn, maar dan zonder dat ik mijn oren bedek.
Ik zette dit topic centraal, en toen stond het nog openquote:Op maandag 21 november 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oerbeer, ik word soms bang je, jij komt altijd net binnen als iemand een foto plaatst of een roddel.
Ik heb hem raw geschoten, dus ik heb wel met wat balkjes geschoven, maar verder niets geshopt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hem al gezien, mooie belichting ook
Of heb je hem bewerkt?
vind hem mooiquote:Op maandag 21 november 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem raw geschoten, dus ik heb wel met wat balkjes geschoven, maar verder niets geshopt.
Heuh?quote:Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wanneer is er dan een meet in Eindhoven?
Dat zie ik eerder zitten dan weer Utrecht eigenlijk
Nou het plan was om in Eindhoven te gaan stappen.... maar er is nu een topic geopend voor een meet in Utrecht....quote:
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op maandag 21 november 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou het plan was om in Eindhoven te gaan stappen.... maar er is nu een topic geopend voor een meet in Utrecht....
Ik ben in de war jeweetzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |