SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
En ik heb 'with me' er nog wel achter weggelaten!quote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
Met zo een TT vraag je er ook om ook!
Jou TT dus dat was ook niet nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik heb 'with me' er nog wel achter weggelaten!
Oh, dat zijn jouw bliepjesquote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Komt dit een beetje goed door. (ja, ik weet, met TC bliepjes en alles, maar daar kan ik vooralsnog niets aan doen)
Het is ook zo zachtjes...quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Hier worden gewoon live nummers gemaakt, vandaar af en toe stilte
Zie vorige topic.quote:
Dat nummerquote:
Mwah. Valt mee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Silk wil gewoon neuken. Hoe moeilijk wil je t maken?
Je hebt mijn nummer.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan seks. Rot oppppppp
Die is leeeukquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan seks. Rot oppppppp
Ik vroeg hem vroeger altijd aan in de kroeg toen ik geilde op de DJquote:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon VH drogeren vrijdag
Wie dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef SiIk het volgende:
Nou Naat, ik heb iemand gevonden bij wie facebook vaker vastloopt hoor...
Zit je nou nog steeds om een foto te vragen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Silk: jag är intresserad hur du ser ut, skulle du inte kunna vara så snäll att skicka en bild på dig själv?
Het komt bijna in de horizon van de schaduw van KID606 inderdaad.quote:
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds om een foto te vragen?
quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Silk: jag är intresserad hur du ser ut, skulle du inte kunna vara så snäll att skicka en bild på dig själv?
quote:
Te jong waarvoor precies?quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierig
En helaas is ze als de informatie juist is sowieso te jong
Maar nieuwsgierig zijn is leuk, maar tevens HEEL irritant.
Alles meer dan gezellig meetenquote:
Ga er maar vanuit dat de informatie klopt. Ik heb ondertussen een man of 15 van hier gezien, je had het ongetwijfeld gehoord als het niet zo was.quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierig
En helaas is ze als de informatie juist is sowieso te jong
Maar nieuwsgierig zijn is leuk, maar tevens HEEL irritant.
Het enige wat ik gehoord heb is 19 jaarquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de informatie klopt. Ik heb ondertussen een man of 15 van hier gezien, je had het ongetwijfeld gehoord als het niet zo was.
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef SiIk het volgende:
Facebook en Opera, loopt dat een beetje tegenwoordig?
Chrome.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.
Niet te snel oordelen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het enige wat ik gehoord heb is 19 jaar
Maar vind het wel mooi dat je ook meer voor Scandinavië voelt als voor het mediterraanse gebied, dat kom je maar weinig tegen en ik haat hitte dus valt dat dubbel op
Dat is natuurlijk de browser bij uitstek wil het niet dat ik nog steeds Safari gebruik omdat ik het zo mooi vind.quote:
Ik zal ff kijken, moet nog ff een paar dingen doen.quote:
Mijn Chrome is met roze bloemen, dat maakt het koning. Ik zou ook best een chromebook willen. Ik gebruik toch alleen internet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de browser bij uitstek wil het niet dat ik nog steeds Safari gebruik omdat ik het zo mooi vind.
Goed om te horen. Dan geef ik het ook maar weer eens een kans.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.
Brazilië en België.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen zwak voor geen enkel land.
Of nou ja misschien voor Griekenland, maar dat kwam meer door de mensen.
Dat is de charme van het internet, je kan zo vrij denkenquote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen.
Ik heb immers een half jaar in Zuid-Frankrijk gewoond, en daarnaast ben ik een koukleum
Ik ook niet, vind bijna alle landen wel iets moois hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen zwak voor geen enkel land.
Of nou ja misschien voor Griekenland, maar dat kwam meer door de mensen.
Amerika wil ik ook graag naar toequote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Ik wil zooo graag nog eens het rondje doen wat ik ooit in Amerika gemaakt heb. Geweldig.
En mijn zwak ligt in Nieuw-Zeeland denk ik.
Ik zou heeeeeeeeel graag een keer door Amerika/Canada willen reizen. Lijkt me geweldig.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Ik wil zooo graag nog eens het rondje doen wat ik ooit in Amerika gemaakt heb. Geweldig.
En mijn zwak ligt in Nieuw-Zeeland denk ik.
Ja man, die Belgen in Brazilië, daar heb ik ook een zwak voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Brazilië is zo'n tof land. De sfeer, de natuurEn de belgen zijn gewoon tof. Plus ze hebben bergen.
Met je Atari?quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai en dit is een fokker, die live nummers maakt.
Story of my life.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk daar nog een keer terug alleen nu op zuipvakantie.
Jammer alleen dat ik geen vriendengroep heb en een gros die niet eens zuipt.
Dan ga je toch met mensen van hierquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Samen op zuipvakantie?quote:
Kwaliteit is goed hoor. Jullie zitten dus op TC?quote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit stream ik door via TC, vandaar kutkwaliteit wellicht.
Sinds wanneer doe jij aan tinychatquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit stream ik door via TC, vandaar kutkwaliteit wellicht.
Uhu. Nouja, jullie, diegene die dit maakt en een paar fans.quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed hoor. Jullie zitten dus op TC?
Count me in. Stephie en ik gaan trouwens naar sziget!quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Veel te weinig geslapen afgelopen weekendquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Én vroeg slapen, én uitslapen. Sloapert!
Sinds gisteren heb ik het goedgekeurd, maar niet als vervanging van topic.quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan tinychat
Koelquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Count me in. Stephie en ik gaan trouwens naar sziget!
Ok, legitiemquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te weinig geslapen afgelopen weekendBen helemaal op.
Ik ga sowieso Lowlands vragen als verjaardagscadeau.quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon weer naar parkpop.
Nou. Nog 2 mensen en we kunnen goedkoop.quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
Wil ook nog wel weer een keer op zuipvakantie.
Wss geen lowlands, balen, maar daarvoor in de plaats wil ik naar i love techno. Das net geweestquote:
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
Wil ook nog wel weer een keer op zuipvakantie.
Like a baws.quote:Op zondag 20 november 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon weer naar parkpop.
Maak van Sziget je zuipvakantie en je hebt een groep gevonden.quote:
Ableton is proquote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
naatje: Met wat doe je dit?
[11:46 PM] mais: ableton live
Wanneer is dat?quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Volgens mij zou Sziget qua financien nog rond kunnen krijgen.
Alleen mijn moeder, oh god mijn moeder.
als je 18 bent mag je toch wel het een en ander zelf beslissen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Volgens mij zou Sziget qua financien nog rond kunnen krijgen.
Alleen mijn moeder, oh god mijn moeder.
Augustus maar je moet er vroeg bij zijn want het is een hoop geregel.quote:
Dat kan je alleen doen als je iedereen al kent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef -Datdus- het volgende:
Zou wel de ultieme fok! meet zijn. Gewoon in plaats x een 10 persoons vila huren.
Het een en ander ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
als je 18 bent mag je toch wel het een en ander zelf beslissen?
Jij hoeft dan alleen wat zwoeler te kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar soms moet ik ook gewoon uit enzo.
Waarom heb ik het hier met jou over?quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ietsje meer wel, maar ergens ongeveer. Dus 50s sneller..
Oh.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het een en ander ja.
Maar ze is net gewend aan het feit dat ik pas de volgende ochtend thuis kom na het stappen.
We hebben nog een hele lange weg te gaan tot ze me ongeveer twee weken alleen naar Hongarije laat gaan.
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij hoeft dan alleen wat zwoeler te kijken.
Ik ben dan net jarig geweest, dus ik ga daar met sjerp en tiara rondlopen dat ik jarig ben. Ik begin ook geen relaties meer nu, want met sziget moet ik vrij zijnquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het een en ander ja.
Maar ze is net gewend aan het feit dat ik pas de volgende ochtend thuis kom na het stappen.
We hebben nog een hele lange weg te gaan tot ze me ongeveer twee weken alleen naar Hongarije laat gaan.
Dat is wel tof ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef -Datdus- het volgende:
Zou wel de ultieme fok! meet zijn. Gewoon in plaats x een 10 persoons vila huren.
En een tikkel duur om met mensen te zitten die je misschien net niet goed genoeg kent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik zou vegas voor willen stellen maar dat heeft geen zin onder de 21
Ja sorry, ik was er nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.
Ik mocht 1 ding in de gokkast gooien, gelijk 10 beveiligers dat we een boete zouden krijgen. Vegasquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik zou vegas voor willen stellen maar dat heeft geen zin onder de 21
Ik zag dat je verliefd was dus ik stopte mijn ontluikende liefde voor jou maar diep weg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Turkije een beetje meh.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
Ik ben volgend jaar zomer weer te vinden in Turkije als het aan mij ligt
Ik was serieus verbaasd dat ze sliep toen ik om 7 uur thuis kwam.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh.Mijn moeder blijft altijd op als ik uit ga. Kenker, ik zou nooit een meisje mee kunnen nemen.
Ik wil daar echt nog een keer naar toe om te pokerenquote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mocht 1 ding in de gokkast gooien, gelijk 10 beveiligers dat we een boete zouden krijgen. Vegas
Ik vind verliefd zijn niet leuk. Haal het weg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag dat je verliefd was dus ik stopte mijn ontluikende liefde voor jou maar diep weg.
Ja, duh. Iedereen dacht. "Neh, iets te hoog gegrepen voor mij".quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zijn niet leuk. Haal het weg.
Slaap lekker zonnestraaltjequote:
Le sziget! Al zou ik het voor camping b wel doenquote:
lol zijn alleen maar voordelen vriendquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik zie langzaam de voordelen van 18 worden in.
Geloof me. Niets bijzonders.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Jij gaat wierie voor me halenquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Wij staan volgend jaar gewoon weer op camping B. Je bent van harte welkom om te buurtenquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Le sziget! Al zou ik het voor camping b wel doendie avond dat ik jou ging zoeken en dat we je tent kwijt waren en die foto's gaaaast
Heeft alleen maar voordelen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, duh. Iedereen dacht. "Neh, iets te hoog gegrepen voor mij".
Ik neem mijn eigen tent mee.quote:Op maandag 21 november 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wij staan volgend jaar gewoon weer op camping B. Je bent van harte welkom om te buurten
Slapen!quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ffuuuuuck, herkansinguur vervalt! Wat nu?
Si seņor, doe hitzone bende, maar verzoekjes vind ik leuker.quote:
Rijbewijsquote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Enige voordeel is studiefinaciering en OV jaarkaart.
Voor de rest zijn er geen voordelen.
En nee Faye ik ga geen wierie voor je halen.
Grapje tochquote:Op maandag 21 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Enige voordeel is studiefinaciering en OV jaarkaart.
Voor de rest zijn er geen voordelen.
En nee Faye ik ga geen wierie voor je halen.
Beginnen, niet halen, toch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die kan je nu al halen vanaf je 17e...
Ga ik niet halen, zonde van me geld.quote:
Maar dan mag je toch alleen met een volwassene naast je rijden?quote:Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die kan je nu al halen vanaf je 17e...
Ik zie wel.quote:
Ik zou best weer 18 willen zijn, niks mis mee.quote:
Niet helemaal, vraag maar aan WT.quote:Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga ik niet halen, zonde van me geld.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou wel weer kind willen zijn op de basisschool.
Deze man hosselt als Lucky Lukequote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag een meisje "economie uitleggen voor haar tentamen"
Doe het wel veilig he, straks ben je zwanger van een iPhone.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga naar bed met mijn telefoon.Kusjekroel.
Cheap ass date is dat, de laatste tijd heb ik elke week date en elke week kost het klauwen met geld.quote:
Owned.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
Volgens mij krijg ik als MBO retard geen stufi, dat wordt wachten tot ik 20 ben.
Je bedoelt een iClone.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe het wel veilig he, straks ben je zwanger van een iPhone.
Je gaat haar snoeihard uit elkaar trekken dus, begrepen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag een meisje "economie uitleggen voor haar tentamen"
Niet haten bitch.quote:
Ik zal haar eens mijn Laffer curve laten zienquote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat haar snoeihard uit elkaar trekken dus, begrepen.
Hoe ziet die eruit? Beetje als de curve van Lorenz?quote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal haar eens mijn Laffer curve laten zien
Nu je het zegt, mijn geslachtsdeel is een Lorenz curve, maar haar boezem zijn 2 Laffer curvesquote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit? Beetje als de curve van Lorenz?
Je haalt toch wel binnen 10 jaar een papiertje? Anders kun je altijd nog naar InHolland gaanquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Oh wacht ik mag nog wel een prestatiebeurs nemen.
Maar ik faal toch wel dus dat durf ik niet.
Ik had aangegeven binnen twee jaar, haal ik dat niet heb ik een schuld 7000 euro.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je haalt toch wel binnen 10 jaar een papiertje? Anders kun je altijd nog naar InHolland gaan
WTF Gquote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had aangegeven binnen twee jaar, haal ik dat niet heb ik een schuld 7000 euro.
21 was wel een vruchtbare leeftijdquote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond rond de 21 de mooiste leeftijd
Uhuhquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
21 was wel een vruchtbare leeftijd
Kluizenaar met internet zou me eerder ongelukkig maken. Ik wil juist meer gaan zien en ervaren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet constant. Ik zou het liefste nu lekker niets doen en als een kluizenaar met internet willen leven. Maar aan de andere kant wil ik het liefste ook weer werken en alles om mensen te ontmoeten en relaties op te bouwen. Dilemma van het leven.
Ik wil gaan hosselen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet constant. Ik zou het liefste nu lekker niets doen en als een kluizenaar met internet willen leven. Maar aan de andere kant wil ik het liefste ook weer werken en alles om mensen te ontmoeten en relaties op te bouwen. Dilemma van het leven.
Blanesquote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
oja: tofste vakantie was de eerste vakantie met alle vrienden naar Blanes
Tofste was op mijn 19e met vrienden op terschelling.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
oja: tofste vakantie was de eerste vakantie met alle vrienden naar Blanes
Ik wil ook baanquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gaan hosselen.
Maar ik durf niet.
Dus hou alles bij het oude.
Maar ik moet wel serieus een baan zoeken want ik heb tot mijn 20ste geen stufi en tot die tijd puur afhankelijk zijn van mijnm moeder is ook niks.
Ik zou heel graag meer gaan reizen, maar ja, tijd en geld ontbreektquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kluizenaar met internet zou me eerder ongelukkig maken. Ik wil juist meer gaan zien en ervaren.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck, mijn wekker gaan over 4,5 uur om merel naar de bus te schoppen maar ik ben nog niet mooi.
Ik zal nooit meer het vertrek vergeten. Wij moesten de bus halen om 11.00 en iedereen lag pas rond 07.00 in bed. Om half 11 werden we gewoon allemaal door de schoonmakers uit bed gegooidquote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tofste was op mijn 19e met vrienden op terschelling.
Waren bijna allemaal nog vrijgezel, was een top vakantie
Doe haar de groetjes.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck, mijn wekker gaan over 4,5 uur om merel naar de bus te schoppen maar ik ben nog niet moe.
Nee ik niet. Ik heb wel gemerkt dat ik ook een woon carričre nastreefquote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou rustig 100 kunnen worden in een kamer van 15m˛, mits bed en pc + internet (en meubel) aanwezig zijn.
Niet dat ik dat zou wensen, maar zou het zeker kunnen.
Sowieso volgend collegejaar, maar nu wacht ik nog heel eventjes, kan ik nog even rustig wat geld sparen en mijn rijbewijs halen (plus wat studiepunten, altijd handig). Toch zou ik het liefst nu al op kamers gaan. Alleen als ik 7 maanden wacht scheelt dat vooral financieel heel veel.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
gewoon doen
Ik geniet er elke dag van
Zonder vrienden of relaties?quote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou rustig 100 kunnen worden in een kamer van 15m˛, mits bed en pc + internet (en meubel) aanwezig zijn.
Niet dat ik dat zou wensen, maar zou het zeker kunnen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Moet morgen veel doen
Ik weet ook nog niet wat ik nu echt wilquote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil misschien moet ik dat eens uitzoeken.
Dat niet, maar als "hok" om te slapen en computeren.quote:
Ik weet het ook niet meer. ofja, ik wil wel dingen maar die gaan niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil misschien moet ik dat eens uitzoeken.
Dat zou ik ook wel kunnen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat niet, maar als "hok" om te slapen en computeren.
Al is het wel lastig mensen uitnodigen dan
Waarom gaat het niet?quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. ofja, ik wil wel dingen maar die gaan niet.
wat dacht je van een opleiding Media & Entertainment? Of vrijetijdsmanagementquote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben teveel bezig met het worden van DJ/Presentator/Journalist dat ik geen flauw idee heb wat ik ga doen als dat allemaal niet lukt. Maar ik ben te narcistisch om daar over na te denken.
Is een optie al hoop ik straks Journalistiek te studeren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat dacht je van een opleiding Media & Entertainment? Of vrijetijdsmanagement
doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Is een optie al hoop ik straks Journalistiek te studeren.
Het heeft mij altijd geweldig geleken om in een dierentuin te werkenquote:Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef sararaats het volgende:
Ik wil ook nog een opleiding doen maar voorlopig gaat het niet omwille van omstandigheden
Ik zou dan "Dierenzorg" willen doen via NHA
Ik voel je pijn man. Ik was om half 7 al buiten in de kou.quote:
veel plezier manquote:Op maandag 21 november 2011 07:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu tas pakken,bakje koffie drinken en dan naar school![]()
En ik vind het persoonlijk ook lekkerder. En niemand loopt bij je te bietsenquote:Op maandag 21 november 2011 07:15 schreef stefanhaan het volgende:
Toch maar eens aan de sheq gaan. Is wat goedkoper
Kvind het draaien alleen kut. En die draadjes af en toe in je bekquote:Op maandag 21 november 2011 07:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik vind het persoonlijk ook lekkerder. En niemand loopt bij je te bietsen.
Als je het draaien een beetje onder de knie hebt valt het met de draadjes wel mee. Hoe meer je draait, hoe makkelijker het gaatquote:Op maandag 21 november 2011 07:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kvind het draaien alleen kut. En die draadjes af en toe in je bek
dat zal wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 07:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het draaien een beetje onder de knie hebt valt het met de draadjes wel mee. Hoe meer je draait, hoe makkelijker het gaat.
Je kunt bij de Kiosk ook gewoon vloei kopen hoorquote:Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat zal wel jamijn eersten waren opzicht wel redelijk goed. Goed gevuld, niet te los. Alleen had toen maar 1 dag sheq
En kan nu bij kiosk wel sheq halen maar san heb Ik geen vloei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |