Deze man hosselt als Lucky Lukequote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag een meisje "economie uitleggen voor haar tentamen"
Doe het wel veilig he, straks ben je zwanger van een iPhone.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga naar bed met mijn telefoon.Kusjekroel.
Cheap ass date is dat, de laatste tijd heb ik elke week date en elke week kost het klauwen met geld.quote:
Owned.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
Volgens mij krijg ik als MBO retard geen stufi, dat wordt wachten tot ik 20 ben.
Je bedoelt een iClone.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe het wel veilig he, straks ben je zwanger van een iPhone.
Je gaat haar snoeihard uit elkaar trekken dus, begrepen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga donderdag een meisje "economie uitleggen voor haar tentamen"
Niet haten bitch.quote:
Ik zal haar eens mijn Laffer curve laten zienquote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat haar snoeihard uit elkaar trekken dus, begrepen.
Hoe ziet die eruit? Beetje als de curve van Lorenz?quote:Op maandag 21 november 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal haar eens mijn Laffer curve laten zien
Nu je het zegt, mijn geslachtsdeel is een Lorenz curve, maar haar boezem zijn 2 Laffer curvesquote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit? Beetje als de curve van Lorenz?
Je haalt toch wel binnen 10 jaar een papiertje? Anders kun je altijd nog naar InHolland gaanquote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Oh wacht ik mag nog wel een prestatiebeurs nemen.
Maar ik faal toch wel dus dat durf ik niet.
Ik had aangegeven binnen twee jaar, haal ik dat niet heb ik een schuld 7000 euro.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je haalt toch wel binnen 10 jaar een papiertje? Anders kun je altijd nog naar InHolland gaan
WTF Gquote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had aangegeven binnen twee jaar, haal ik dat niet heb ik een schuld 7000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |