SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
En ik heb 'with me' er nog wel achter weggelaten!quote:Op zondag 20 november 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
Met zo een TT vraag je er ook om ook!
Jou TT dus dat was ook niet nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik heb 'with me' er nog wel achter weggelaten!
Oh, dat zijn jouw bliepjesquote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Komt dit een beetje goed door. (ja, ik weet, met TC bliepjes en alles, maar daar kan ik vooralsnog niets aan doen)
Het is ook zo zachtjes...quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Hier worden gewoon live nummers gemaakt, vandaar af en toe stilte
Zie vorige topic.quote:
Dat nummerquote:
Mwah. Valt mee.quote:Op zondag 20 november 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Silk wil gewoon neuken. Hoe moeilijk wil je t maken?
Je hebt mijn nummer.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan seks. Rot oppppppp
Die is leeeukquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan seks. Rot oppppppp
Ik vroeg hem vroeger altijd aan in de kroeg toen ik geilde op de DJquote:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon VH drogeren vrijdag
Wie dan?quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef SiIk het volgende:
Nou Naat, ik heb iemand gevonden bij wie facebook vaker vastloopt hoor...
Zit je nou nog steeds om een foto te vragen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Silk: jag är intresserad hur du ser ut, skulle du inte kunna vara så snäll att skicka en bild på dig själv?
Het komt bijna in de horizon van de schaduw van KID606 inderdaad.quote:
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 20 november 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds om een foto te vragen?
quote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Silk: jag är intresserad hur du ser ut, skulle du inte kunna vara så snäll att skicka en bild på dig själv?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |