Ja man, die Belgen in Brazilië, daar heb ik ook een zwak voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Brazilië is zo'n tof land. De sfeer, de natuurEn de belgen zijn gewoon tof. Plus ze hebben bergen.
Met je Atari?quote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai en dit is een fokker, die live nummers maakt.
Story of my life.quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk daar nog een keer terug alleen nu op zuipvakantie.
Jammer alleen dat ik geen vriendengroep heb en een gros die niet eens zuipt.
Dan ga je toch met mensen van hierquote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Samen op zuipvakantie?quote:
Kwaliteit is goed hoor. Jullie zitten dus op TC?quote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit stream ik door via TC, vandaar kutkwaliteit wellicht.
Sinds wanneer doe jij aan tinychatquote:Op zondag 20 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit stream ik door via TC, vandaar kutkwaliteit wellicht.
Uhu. Nouja, jullie, diegene die dit maakt en een paar fans.quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed hoor. Jullie zitten dus op TC?
Count me in. Stephie en ik gaan trouwens naar sziget!quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Veel te weinig geslapen afgelopen weekendquote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Én vroeg slapen, én uitslapen. Sloapert!
Sinds gisteren heb ik het goedgekeurd, maar niet als vervanging van topic.quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan tinychat
Koelquote:Op zondag 20 november 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Count me in. Stephie en ik gaan trouwens naar sziget!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |