Wanneer is dat?quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Volgens mij zou Sziget qua financien nog rond kunnen krijgen.
Alleen mijn moeder, oh god mijn moeder.
als je 18 bent mag je toch wel het een en ander zelf beslissen?quote:Op zondag 20 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Volgens mij zou Sziget qua financien nog rond kunnen krijgen.
Alleen mijn moeder, oh god mijn moeder.
Augustus maar je moet er vroeg bij zijn want het is een hoop geregel.quote:
Dat kan je alleen doen als je iedereen al kent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef -Datdus- het volgende:
Zou wel de ultieme fok! meet zijn. Gewoon in plaats x een 10 persoons vila huren.
Het een en ander ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
als je 18 bent mag je toch wel het een en ander zelf beslissen?
Jij hoeft dan alleen wat zwoeler te kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar soms moet ik ook gewoon uit enzo.
Waarom heb ik het hier met jou over?quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ietsje meer wel, maar ergens ongeveer. Dus 50s sneller..
Oh.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het een en ander ja.
Maar ze is net gewend aan het feit dat ik pas de volgende ochtend thuis kom na het stappen.
We hebben nog een hele lange weg te gaan tot ze me ongeveer twee weken alleen naar Hongarije laat gaan.
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.quote:Op zondag 20 november 2011 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij hoeft dan alleen wat zwoeler te kijken.
Ik ben dan net jarig geweest, dus ik ga daar met sjerp en tiara rondlopen dat ik jarig ben. Ik begin ook geen relaties meer nu, want met sziget moet ik vrij zijnquote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het een en ander ja.
Maar ze is net gewend aan het feit dat ik pas de volgende ochtend thuis kom na het stappen.
We hebben nog een hele lange weg te gaan tot ze me ongeveer twee weken alleen naar Hongarije laat gaan.
Dat is wel tof ja.quote:Op zondag 20 november 2011 23:51 schreef -Datdus- het volgende:
Zou wel de ultieme fok! meet zijn. Gewoon in plaats x een 10 persoons vila huren.
En een tikkel duur om met mensen te zitten die je misschien net niet goed genoeg kent.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik zou vegas voor willen stellen maar dat heeft geen zin onder de 21
Ja sorry, ik was er nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.
Ik mocht 1 ding in de gokkast gooien, gelijk 10 beveiligers dat we een boete zouden krijgen. Vegasquote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja.
Ik zou vegas voor willen stellen maar dat heeft geen zin onder de 21
Ik zag dat je verliefd was dus ik stopte mijn ontluikende liefde voor jou maar diep weg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.
Ik vind Turkije een beetje meh.quote:Op zondag 20 november 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
Ik ben volgend jaar zomer weer te vinden in Turkije als het aan mij ligt
Ik was serieus verbaasd dat ze sliep toen ik om 7 uur thuis kwam.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh.Mijn moeder blijft altijd op als ik uit ga. Kenker, ik zou nooit een meisje mee kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |