Nee ik niet. Ik heb wel gemerkt dat ik ook een woon carrière nastreefquote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou rustig 100 kunnen worden in een kamer van 15m², mits bed en pc + internet (en meubel) aanwezig zijn.
Niet dat ik dat zou wensen, maar zou het zeker kunnen.
Sowieso volgend collegejaar, maar nu wacht ik nog heel eventjes, kan ik nog even rustig wat geld sparen en mijn rijbewijs halen (plus wat studiepunten, altijd handig). Toch zou ik het liefst nu al op kamers gaan. Alleen als ik 7 maanden wacht scheelt dat vooral financieel heel veel.quote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
gewoon doen
Ik geniet er elke dag van
Zonder vrienden of relaties?quote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou rustig 100 kunnen worden in een kamer van 15m², mits bed en pc + internet (en meubel) aanwezig zijn.
Niet dat ik dat zou wensen, maar zou het zeker kunnen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Moet morgen veel doen
Ik weet ook nog niet wat ik nu echt wilquote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil misschien moet ik dat eens uitzoeken.
Dat niet, maar als "hok" om te slapen en computeren.quote:
Ik weet het ook niet meer. ofja, ik wil wel dingen maar die gaan niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil misschien moet ik dat eens uitzoeken.
Dat zou ik ook wel kunnen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat niet, maar als "hok" om te slapen en computeren.
Al is het wel lastig mensen uitnodigen dan
Waarom gaat het niet?quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. ofja, ik wil wel dingen maar die gaan niet.
wat dacht je van een opleiding Media & Entertainment? Of vrijetijdsmanagementquote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben teveel bezig met het worden van DJ/Presentator/Journalist dat ik geen flauw idee heb wat ik ga doen als dat allemaal niet lukt. Maar ik ben te narcistisch om daar over na te denken.
Is een optie al hoop ik straks Journalistiek te studeren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat dacht je van een opleiding Media & Entertainment? Of vrijetijdsmanagement
doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Is een optie al hoop ik straks Journalistiek te studeren.
Het heeft mij altijd geweldig geleken om in een dierentuin te werkenquote:Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef sararaats het volgende:
Ik wil ook nog een opleiding doen maar voorlopig gaat het niet omwille van omstandigheden
Ik zou dan "Dierenzorg" willen doen via NHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |