21 was wel een vruchtbare leeftijdquote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond rond de 21 de mooiste leeftijd
Uhuhquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
21 was wel een vruchtbare leeftijd
Kluizenaar met internet zou me eerder ongelukkig maken. Ik wil juist meer gaan zien en ervaren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet constant. Ik zou het liefste nu lekker niets doen en als een kluizenaar met internet willen leven. Maar aan de andere kant wil ik het liefste ook weer werken en alles om mensen te ontmoeten en relaties op te bouwen. Dilemma van het leven.
Ik wil gaan hosselen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet constant. Ik zou het liefste nu lekker niets doen en als een kluizenaar met internet willen leven. Maar aan de andere kant wil ik het liefste ook weer werken en alles om mensen te ontmoeten en relaties op te bouwen. Dilemma van het leven.
Blanesquote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
oja: tofste vakantie was de eerste vakantie met alle vrienden naar Blanes
Tofste was op mijn 19e met vrienden op terschelling.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
oja: tofste vakantie was de eerste vakantie met alle vrienden naar Blanes
Ik wil ook baanquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gaan hosselen.
Maar ik durf niet.
Dus hou alles bij het oude.
Maar ik moet wel serieus een baan zoeken want ik heb tot mijn 20ste geen stufi en tot die tijd puur afhankelijk zijn van mijnm moeder is ook niks.
Ik zou heel graag meer gaan reizen, maar ja, tijd en geld ontbreektquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kluizenaar met internet zou me eerder ongelukkig maken. Ik wil juist meer gaan zien en ervaren.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck, mijn wekker gaan over 4,5 uur om merel naar de bus te schoppen maar ik ben nog niet mooi.
Ik zal nooit meer het vertrek vergeten. Wij moesten de bus halen om 11.00 en iedereen lag pas rond 07.00 in bed. Om half 11 werden we gewoon allemaal door de schoonmakers uit bed gegooidquote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tofste was op mijn 19e met vrienden op terschelling.
Waren bijna allemaal nog vrijgezel, was een top vakantie
Doe haar de groetjes.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck, mijn wekker gaan over 4,5 uur om merel naar de bus te schoppen maar ik ben nog niet moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |