Ik wil daar echt nog een keer naar toe om te pokerenquote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mocht 1 ding in de gokkast gooien, gelijk 10 beveiligers dat we een boete zouden krijgen. Vegas
Ik vind verliefd zijn niet leuk. Haal het weg.quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag dat je verliefd was dus ik stopte mijn ontluikende liefde voor jou maar diep weg.
Ja, duh. Iedereen dacht. "Neh, iets te hoog gegrepen voor mij".quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, iedereen werd gehosselt afgelopen vrijdag, behalve ik.
Ik voel je pijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zijn niet leuk. Haal het weg.
Slaap lekker zonnestraaltjequote:
Le sziget! Al zou ik het voor camping b wel doenquote:
lol zijn alleen maar voordelen vriendquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik zie langzaam de voordelen van 18 worden in.
Geloof me. Niets bijzonders.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Jij gaat wierie voor me halenquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Wij staan volgend jaar gewoon weer op camping B. Je bent van harte welkom om te buurtenquote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Le sziget! Al zou ik het voor camping b wel doendie avond dat ik jou ging zoeken en dat we je tent kwijt waren en die foto's gaaaast
Heeft alleen maar voordelen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, duh. Iedereen dacht. "Neh, iets te hoog gegrepen voor mij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |