Te jong waarvoor precies?quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierig
En helaas is ze als de informatie juist is sowieso te jong
Maar nieuwsgierig zijn is leuk, maar tevens HEEL irritant.
Alles meer dan gezellig meetenquote:
Ga er maar vanuit dat de informatie klopt. Ik heb ondertussen een man of 15 van hier gezien, je had het ongetwijfeld gehoord als het niet zo was.quote:Op zondag 20 november 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sssst, ik ben gewoon nieuwsgierig
En helaas is ze als de informatie juist is sowieso te jong
Maar nieuwsgierig zijn is leuk, maar tevens HEEL irritant.
Het enige wat ik gehoord heb is 19 jaarquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de informatie klopt. Ik heb ondertussen een man of 15 van hier gezien, je had het ongetwijfeld gehoord als het niet zo was.
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:30 schreef SiIk het volgende:
Facebook en Opera, loopt dat een beetje tegenwoordig?
Chrome.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.
Niet te snel oordelen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het enige wat ik gehoord heb is 19 jaar
Maar vind het wel mooi dat je ook meer voor Scandinavië voelt als voor het mediterraanse gebied, dat kom je maar weinig tegen en ik haat hitte dus valt dat dubbel op
Dat is natuurlijk de browser bij uitstek wil het niet dat ik nog steeds Safari gebruik omdat ik het zo mooi vind.quote:
Ik zal ff kijken, moet nog ff een paar dingen doen.quote:
Mijn Chrome is met roze bloemen, dat maakt het koning. Ik zou ook best een chromebook willen. Ik gebruik toch alleen internet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de browser bij uitstek wil het niet dat ik nog steeds Safari gebruik omdat ik het zo mooi vind.
Goed om te horen. Dan geef ik het ook maar weer eens een kans.quote:Op zondag 20 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier wel, Facebook en Safari dan weer niet.
Brazilië en België.quote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen zwak voor geen enkel land.
Of nou ja misschien voor Griekenland, maar dat kwam meer door de mensen.
Dat is de charme van het internet, je kan zo vrij denkenquote:Op zondag 20 november 2011 23:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen.
Ik heb immers een half jaar in Zuid-Frankrijk gewoond, en daarnaast ben ik een koukleum
Ik ook niet, vind bijna alle landen wel iets moois hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen zwak voor geen enkel land.
Of nou ja misschien voor Griekenland, maar dat kwam meer door de mensen.
Amerika wil ik ook graag naar toequote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Ik wil zooo graag nog eens het rondje doen wat ik ooit in Amerika gemaakt heb. Geweldig.
En mijn zwak ligt in Nieuw-Zeeland denk ik.
Ik zou heeeeeeeeel graag een keer door Amerika/Canada willen reizen. Lijkt me geweldig.quote:Op zondag 20 november 2011 23:36 schreef SiIk het volgende:
Ik wil zooo graag nog eens het rondje doen wat ik ooit in Amerika gemaakt heb. Geweldig.
En mijn zwak ligt in Nieuw-Zeeland denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |