SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
personeel is zeker leukquote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Karzai het volgende:
Ik ben niet zo van de feestcafe's, maar het was leuk.
Leuk personeel ook
quote:Op zondag 20 november 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
Typ eens bij Google "Neger wat" in bij afbeeldingen
De 14e hit
Magnolia.quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
Hartverscheurende keuze: Ga ik zometeen Magnolia kijken of Mononoke hime?
Makkelijk natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef ValHallen het volgende:
Hartverscheurende keuze: Ga ik zometeen Magnolia kijken of Mononoke hime?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Die blonde boven was echt een vreselijke flirter, was wel grappigquote:Op zondag 20 november 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik woon ook in Snuf. land
[..]
personeel is zeker leuk
Vitessequote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk.
Vitesse-feyenoord kijken
Haterquote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vitesse___________________!
Feyenoord_____________________________________________!
Vol passie achter blijven staanquote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat moet je anders met zulke clubs?
quote:
die met de hoed opquote:Op zondag 20 november 2011 11:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die blonde boven was echt een vreselijke flirter, was wel grappig
Ik hoop dat Edo Ophof het toch nog gaat doen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: Zelfs in gezeik overtreffen we elke andere club
Ik houd m'n hart vast dinsdag tegen Lyon.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: Zelfs in gezeik overtreffen we elke andere club
Gek genoeg heb ik er wel vertrouwen in. Europees gaat het dit seizoen vrij aardig, we verneuken het alleen in de competitie.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast dinsdag tegen Lyon.
Tjongejonge de verdediging is echt geitenkaas
Heb je weer een nieuwe gehosseld?quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Oh god, de chick die mij ging hosselen heeft gisteren op Facebook gezet dat ze sushi gaat eten "met de meiden" en ze heeft er ook een foto bij gezetHet is er zo een..
Je hebt een mede hipster gevonden?quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Oh god, de chick die mij ging hosselen heeft gisteren op Facebook gezet dat ze sushi gaat eten "met de meiden" en ze heeft er ook een foto bij gezetHet is er zo een..
Gister hadden jullie kansen genoeg om het af te maken, maar hij wilde er niet in.quote:Op zondag 20 november 2011 12:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik er wel vertrouwen in. Europees gaat het dit seizoen vrij aardig, we verneuken het alleen in de competitie.
En we hebben een waardeloze keepert.quote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister hadden jullie kansen genoeg om het af te maken, maar hij wilde er niet in.
Uit/Thuis? En tegen wie? Ik ben compleet van de buitenwereld afgesloten gisteren en 's nachts stond er in de kroeg wel voetbal aan maar ik keek nietquote:
Ze wil wel met mij in de Starbucks zitten enzo dus jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt een mede hipster gevonden?
Eens, denk dat cillisen zijn kans nog wel gaat krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En we hebben een waardeloze keepert.
Als we die 3 punten maar meenemen dan zal het mij aan mijn ballen jeuken hoe het stadion er uit zietquote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje is aangekomen in de fabriekshal in Arnhem
Stadion ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op zondag 20 november 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we die 3 punten maar meenemen dan zal het mij aan mijn ballen jeuken hoe het stadion er uit ziet
quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is niet echt niet koud buiten, dus doe maar een kortje aan
Nou ik ben in de Eerste Divisie in veel stadions geweest, dat is ook niet altijd een feestquote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje is aangekomen in de fabriekshal in Arnhem
Stadion ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
Ik heb altijd wel een beetje een zwak voor vitesse gehad.quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef ValHallen het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die voor Vitesse durven te zijn.
Dat is nooit een feest, je zult toch naar veendam moeten, dat wens je niemand toequote:Op zondag 20 november 2011 12:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik ben in de Eerste Divisie in veel stadions geweest, dat is ook niet altijd een feest
Mijn (aangetrouwde) oom is voor Vitesse want hij komt uit Arnhem.quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef ValHallen het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die voor Vitesse durven te zijn.
Ach ja, het is altijd wel leuk eigenlijk, je komt nog eens ergensquote:Op zondag 20 november 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nooit een feest, je zult toch naar veendam moeten, dat wens je niemand toe
Ja? Zwolle gaat eraan?quote:Op zondag 20 november 2011 12:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd wel leuk eigenlijk, je komt nog eens ergensMaar ja, volgend jaar weer Eredivisie
Ik heb gekozen voor skyrim.quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Of zal ik heel de dag lui gaan zijn, en lekker gaan gamen
Moet even MW3 nog uitspelen
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spelquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor skyrim.
Pas een uurtje gespeeld, maar is super vet
Als Sparta zo blijft spelen zoals de laatste wedstrijden spelen ze volgend jaar Europees omdat de beker gewonnen wordtquote:
Rpgquote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spel
Nerdgamequote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoor iedereen erover, maar wat is het precies voor spel
Dat trekt mijn pc niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
Skyrim moet je wel spelen op de PC met een controller anders is het kut.
Omdat ik met rimmen in de sig van mono sta?quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier nu weer mee?
Wat?quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik met rimmen in de sig van mono sta?
Laterquote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Even de demo gekeken, is niet echt een game voor mij
En nu aankleden, tot later
Staat Sef of Gers of Eminem erin?quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef ValHallen het volgende:
De keuzelijst van de Top 2000_! Wat een verschrikkelijk beperkte keuze zeg
KOTOR?quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verheug jij je ook op de nieuwe KOTOR?
Ben niet zo'n fan van de starwars reeks. Maar het spel zelf ziet er wel goed uit. Van wat ik er al gezien van hebquote:Op zondag 20 november 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knights of the old republic.
Star Wars.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
Ben Saunders staat in de keuzelijst. That's it, ik ga niet meer stemmen.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
Ben Saunders staat in de keuzelijst. That's it, ik ga niet meer stemmen.
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wij hebben buren, die doen dingen met design en die heeft gewoon altijd de windows 98 lookOok al is het xp/vista/7
Kut hipstersquote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
ik heb gestemd:quote:
Kan kloppen, die man gebruikt ook gewoon geen word.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Arme jij. Ik ben gisteren rond een uur of een gaan slapen en ben nu rond elf uur opgestaan.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Ja maar ik kan het gewoon niet handelen. Ik heb gisteren trouwens 10 uur gewerkt, ik heb het recht om moe te zijnquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.
Deze nummerquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb niet geslapen en ben kiplekker
Wholla zemmer deze nummertje chilla bezemquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
watquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Het is toch godverdomme ook niet meer te geloven met dat kut Feyenoord.
Niemand houdt van jou.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Shhhh, besteed nou geen moeite meer aan hem faye.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Wie?quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, nou ja... Iddquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daar bovenop een link naar Spotify.
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem houquote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!
Snap ikquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Dat merk ik aan allesquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.quote:
True dat bro.quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je dan niet dat ik gekwetst en boos ben omdat degene van wie ik hou me dumpt? Wat ben jij een jostiquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit topic vervalt in nerdshit of ruzies.
Vanaf nu gaat het over:Apple is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Snuf. het volgende:
Soms is het uit, soms is het aan, maar opblaaspoppen zullen altijd bestaan.
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ik gekwetst en boos ben omdat degene van wie ik hou me dumpt? Wat ben jij een josti
Laat hem gaan.... ok het is even kut enzo. Maar het gaat overquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit topic vervalt in nerdshit of ruzies.
Vanaf nu gaat het over:AppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval is dit kut met peren:
[ afbeelding ]
Eens met Sam.quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.
Mijne wel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apple. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.
Mijne overleefde een klein wasje in mijn jaszak nietquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam die quote nou eigenlijk uit Schatjes of uit Mama is boos?Volgens mij Schatjes he?
mijn iphone kan anders mooi zwemmenquote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apple. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
Oh ik had het over computerquote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne overleefde een klein wasje in mijn jaszak niet.
Lijkt me ook jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn iphone kan anders mooi zwemmen
Hmzzz misschien dat de batterij daarom zo snel leeg is
Whehehequote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn telefoon nam een bad. Toen deed de batterij ook raar. Nu is die weer normaalquote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je hem daarna uitzet en eerst compleet droogt voor hem aan te zetten is dat inderdaad vaak geen probleem.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn telefoon nam een bad. Toen deed de batterij ook raar. Nu is die weer normaal
Oh, ik geloof best dat de computers top zijn, maar ik heb liever iets waar microsoft op werkt en ik had begrepen dat je dan bij Apple een hele meuk aan aanpassingen moet doorvoeren of zo...quote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ik had het over computer![]()
Maar het is ook niet de bedoeling om zoiets in de was te doen he
Heb je 'm al eens uitgezet en een nacht in de rijst gelegd zodat hij echt goed droog is?quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk is het tijd voor een nieuwe iphone, maar ik weiger de 4S te kopen
Omdat de 5 in aantocht is?quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Die van mij is gerepareerdquote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je hem daarna uitzet en eerst compleet droogt voor hem aan te zetten is dat inderdaad vaak geen probleem.
Ik zou wachten op de iPhone 5.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste keer dat hij is gaan zwemmen is een half jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens uitgezet en een nacht in de rijst gelegd zodat hij echt goed droog is?
Zomer 2012quote:
Ja dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de iPhone 5.__!
Stelletje noobs.
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi isquote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
De familie whatsapp wordt weer eens volgespamd door mijn zusje en moeder zeg djeez
Mijn moeder is Apple fanboyquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi is
Wacht dan op de 6quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de iPhone 5.__!
Stelletje noobs.
Oh, dan heeft dat denk ik geen zin meerquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij is gaan zwemmen is een half jaar geleden ofzo.
Maar ik kan het eens proberen.... Zat er aan te denken om die duracell oplader erbij te kopen. Ik heb mijn iphone best gemist afgelopen zaterdag
ik check altijd overal in enzo
echt?quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi is
Ik ben een Android nerdquote:Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder is Apple fanboy
Mijn zusje is BB sletje![]()
Mijn pa is Android Nerd
Dat is baasquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zelfs zitten twijfelen om een HTC te kopen
Ik heb ook 3GS, maar ik update niet want dat is zo mainstream.quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
Mja ik heb de 3GS, maar na een update naar OS5 doet hij het niet meer!
De enige telefoon die je een hele dag in de blubber kan laten liggen om 'm vervolgens schoon te spoelen met water en te laten drogen om vervolgens de volgende dag weer knetterhard snake te spelenquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nokia 3310, beter dan dat wordt het niet
Tikt vanaf Acer bazenlaptop met windows 7quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef ToT het volgende:
Altijd als ik het merk HTC zie moet ik denken aan:
[ afbeelding ]![]()
Heb eigenlijk best wel weer zin in een shotje THC.quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef ToT het volgende:
Altijd als ik het merk HTC zie moet ik denken aan:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Okee dit is überbaas:quote:Op zondag 20 november 2011 13:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb eigenlijk best wel weer zin in een shotje THC.
die update moet ik nog doe, ik kan nu nog geen eens meer beltonen downloadenquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
Mja ik heb de 3GS, maar na een update naar OS5 doet hij het niet meer!
Heb je een jailbreak op je phone gedaan?quote:Op zondag 20 november 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die update moet ik nog doe, ik kan nu nog geen eens meer beltonen downloaden
neequote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een jailbreak op je phone gedaan?
Okee dan!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:06 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens gaan wij bij Vitesse gewoon winnen, daar wil ik best een kratje goede pils op zetten
Kat in het bakkiequote:Op vrijdag 11 november 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pizza ook goed? Ik zeg 3-1 voor Vitesse
Ik pak een dweilquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Muhaha op de vraag dat we een tweede date niet steeds moeten blijven uitstellen:
"Oh nee dat zeker niet, dat duurt te lang voor me. Daar ben je te lief en te leuk voor, mag je niet lang laten wachten natuurlijk"
Nou veeg mij maar op![]()
.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Muhaha op de vraag dat we een tweede date niet steeds moeten blijven uitstellen:
"Oh nee dat zeker niet, dat duurt te lang voor me. Daar ben je te lief en te leuk voor, mag je niet lang laten wachten natuurlijk"
.
dwijl ?quote:
Wat een hosselaar zeg.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Dit lijkt ergens opquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Leuk voor je!quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
hehequote:
Nee, niet echt. Maar dan nog, ik ben ook maar mens.quote:
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?quote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook zo iemand die helemaal in te pakken is met een paar lieve woordjes. Makkelijkste pick-up ooit.
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dan nog, ik ben ook maar mens.
HAHA NATAN ZIJ MIST WT GRAPIG ZECH XDquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En gaat het met een paar minder lieve woordjes meteen de mist in?
Die mist hangt hier al, en flink ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA NATAN ZIJ MIST WT GRAPIG ZECH XD
Godsammequote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mist hangt hier al, en flink ook.
Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij al Snow Patrol gebatst?quote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Broeder. Nog nieuwe muziek geluisterd?
Herkenbare shitquote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebben. Of teruggaan naar hun ex
.
MWah dan moet deze date je zelfvertrouwen ook een beetje een boost geven he?quote:Op zondag 20 november 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nooit bijzonder goed gegaan eerlijk gezegd, omdat de meeste na een eerste date geen interesse meer hebben. Of teruggaan naar hun ex
.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
MWah dan moet deze date je zelfvertrouwen ook een beetje een boost geven he?
Niet?quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Leuk clubje, geen gerommel in bestuur, prestaties zijn matig, maar de performance is om af te likken met die jonge spelers doorgaans
Ik heb niks gehosseld jongen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit hier nu al 2 uur te wachten tot jij online komt, vertel me alles over je hossel.
Ah, dus jij maakt misbruik van wilsonbekwame meisjes?quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehosseld jongen.
Ik dacht dat ze een grap maakte maar ze was zo dronken dat ze het nog daadwerkelijk deed.
Wobbiquote:
Insgelijks, waerde wobbi, insgelijks. En wat doet u op deze stralende zondagmiddag?quote:Op zondag 20 november 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wobbi
Wat leuk u hier te treffen.
Vertel ons eens dingen die we niet weten.quote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een teletekst supporter en hoor alleen maar van voetbalshit tijdens journaals...
In bed liggenquote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Insgelijks, waerde wobbi, insgelijks. En wat doet u op deze stralende zondagmiddag?
Meh lag ik dat nog maarquote:
Oh ik dacht dat copuleren dat was!quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is echt de beste zondagse besteding die er is!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gecombineerd worden.
Is lastig op een zondag wanneer de winkels niet open zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik doe het altijd in pashokjes van de V&D.
Vroeg je gewoon of ze wilde zoenen ofzo dan?quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehosseld jongen.
Ik dacht dat ze een grap maakte maar ze was zo dronken dat ze het nog daadwerkelijk deed.
Klinkt alsof je nog nooit gezoend hebtquote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je amandelen hebt zitten likken met een deerne die je niet kent?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is lastig op een zondag wanneer de winkels niet open zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |