Ik houd m'n hart vast dinsdag tegen Lyon.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: Zelfs in gezeik overtreffen we elke andere club
Gek genoeg heb ik er wel vertrouwen in. Europees gaat het dit seizoen vrij aardig, we verneuken het alleen in de competitie.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast dinsdag tegen Lyon.
Tjongejonge de verdediging is echt geitenkaas
Heb je weer een nieuwe gehosseld?quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Oh god, de chick die mij ging hosselen heeft gisteren op Facebook gezet dat ze sushi gaat eten "met de meiden" en ze heeft er ook een foto bij gezetHet is er zo een..
Je hebt een mede hipster gevonden?quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Oh god, de chick die mij ging hosselen heeft gisteren op Facebook gezet dat ze sushi gaat eten "met de meiden" en ze heeft er ook een foto bij gezetHet is er zo een..
Gister hadden jullie kansen genoeg om het af te maken, maar hij wilde er niet in.quote:Op zondag 20 november 2011 12:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik er wel vertrouwen in. Europees gaat het dit seizoen vrij aardig, we verneuken het alleen in de competitie.
En we hebben een waardeloze keepert.quote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister hadden jullie kansen genoeg om het af te maken, maar hij wilde er niet in.
Uit/Thuis? En tegen wie? Ik ben compleet van de buitenwereld afgesloten gisteren en 's nachts stond er in de kroeg wel voetbal aan maar ik keek nietquote:
Ze wil wel met mij in de Starbucks zitten enzo dus jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt een mede hipster gevonden?
Eens, denk dat cillisen zijn kans nog wel gaat krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En we hebben een waardeloze keepert.
Als we die 3 punten maar meenemen dan zal het mij aan mijn ballen jeuken hoe het stadion er uit zietquote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje is aangekomen in de fabriekshal in Arnhem
Stadion ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op zondag 20 november 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we die 3 punten maar meenemen dan zal het mij aan mijn ballen jeuken hoe het stadion er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |