Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wij hebben buren, die doen dingen met design en die heeft gewoon altijd de windows 98 lookOok al is het xp/vista/7
Kut hipstersquote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
ik heb gestemd:quote:
Kan kloppen, die man gebruikt ook gewoon geen word.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Arme jij. Ik ben gisteren rond een uur of een gaan slapen en ben nu rond elf uur opgestaan.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Ja maar ik kan het gewoon niet handelen. Ik heb gisteren trouwens 10 uur gewerkt, ik heb het recht om moe te zijnquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.
Deze nummerquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb niet geslapen en ben kiplekker
Wholla zemmer deze nummertje chilla bezemquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
watquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Het is toch godverdomme ook niet meer te geloven met dat kut Feyenoord.
Niemand houdt van jou.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Shhhh, besteed nou geen moeite meer aan hem faye.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Wie?quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, nou ja... Iddquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daar bovenop een link naar Spotify.
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem houquote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!
Snap ikquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Dat merk ik aan allesquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.quote:
True dat bro.quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je dan niet dat ik gekwetst en boos ben omdat degene van wie ik hou me dumpt? Wat ben jij een jostiquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit topic vervalt in nerdshit of ruzies.
Vanaf nu gaat het over:Apple is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |