Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wij hebben buren, die doen dingen met design en die heeft gewoon altijd de windows 98 lookOok al is het xp/vista/7
Kut hipstersquote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
ik heb gestemd:quote:
Kan kloppen, die man gebruikt ook gewoon geen word.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk te doen. En het is vet hipster.
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Arme jij. Ik ben gisteren rond een uur of een gaan slapen en ben nu rond elf uur opgestaan.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging om 6 uur slapen en ik werd om 10 uur wakker, ik kan dat niet handelen..
Ja maar ik kan het gewoon niet handelen. Ik heb gisteren trouwens 10 uur gewerkt, ik heb het recht om moe te zijnquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging om 5 uur slapen en werd om 10 uur wakker en ik ben kiplekker.
Deze nummerquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb niet geslapen en ben kiplekker
Wholla zemmer deze nummertje chilla bezemquote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Die lyrics van deze nummer: http://open.spotify.com/track/00NHaMq0CVsCbKKvWdhkB7
watquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Het is toch godverdomme ook niet meer te geloven met dat kut Feyenoord.
Niemand houdt van jou.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Shhhh, besteed nou geen moeite meer aan hem faye.quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh dus dat kutjoch is nu al over me heen? Wanneer gaat hij nou eerlijk toegeven dat hij niet van me hield
Wie?quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, nou ja... Iddquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daar bovenop een link naar Spotify.
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem houquote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: jij begon met die 3 zoendates of zo he!
Snap ikquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Dat merk ik aan allesquote:Op zondag 20 november 2011 12:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ik kan ook niet verliefd worden omdat ik nog van hem hou
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.quote:
True dat bro.quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar nu is het écht gemeen en op de man. Beter dan dat halfbakken gedoe toen ze nog een setje waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je dan niet dat ik gekwetst en boos ben omdat degene van wie ik hou me dumpt? Wat ben jij een jostiquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit topic vervalt in nerdshit of ruzies.
Vanaf nu gaat het over:Apple is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Snuf. het volgende:
Soms is het uit, soms is het aan, maar opblaaspoppen zullen altijd bestaan.
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ik gekwetst en boos ben omdat degene van wie ik hou me dumpt? Wat ben jij een josti
Laat hem gaan.... ok het is even kut enzo. Maar het gaat overquote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit topic vervalt in nerdshit of ruzies.
Vanaf nu gaat het over:AppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval is dit kut met peren:
[ afbeelding ]
Eens met Sam.quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.
Mijne wel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apple. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fee, houd in godesnaam op te zeiken op/over Naatje via Fok! Doe dat ergens anders of blijf verdomme van Fok weg zoals je zelf al meerdere malen liep te schreeuwen.
Mijne overleefde een klein wasje in mijn jaszak nietquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam die quote nou eigenlijk uit Schatjes of uit Mama is boos?Volgens mij Schatjes he?
mijn iphone kan anders mooi zwemmenquote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apple. Kunnen niet eens tegen een beetje water, wat een troep.
Oh ik had het over computerquote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne overleefde een klein wasje in mijn jaszak niet.
Lijkt me ook jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn iphone kan anders mooi zwemmen
Hmzzz misschien dat de batterij daarom zo snel leeg is
Whehehequote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn telefoon nam een bad. Toen deed de batterij ook raar. Nu is die weer normaalquote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je hem daarna uitzet en eerst compleet droogt voor hem aan te zetten is dat inderdaad vaak geen probleem.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn telefoon nam een bad. Toen deed de batterij ook raar. Nu is die weer normaal
Oh, ik geloof best dat de computers top zijn, maar ik heb liever iets waar microsoft op werkt en ik had begrepen dat je dan bij Apple een hele meuk aan aanpassingen moet doorvoeren of zo...quote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ik had het over computer![]()
Maar het is ook niet de bedoeling om zoiets in de was te doen he
Heb je 'm al eens uitgezet en een nacht in de rijst gelegd zodat hij echt goed droog is?quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk is het tijd voor een nieuwe iphone, maar ik weiger de 4S te kopen
Omdat de 5 in aantocht is?quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Die van mij is gerepareerdquote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je hem daarna uitzet en eerst compleet droogt voor hem aan te zetten is dat inderdaad vaak geen probleem.
Ik zou wachten op de iPhone 5.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste keer dat hij is gaan zwemmen is een half jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens uitgezet en een nacht in de rijst gelegd zodat hij echt goed droog is?
Zomer 2012quote:
Ja dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de iPhone 5.__!
Stelletje noobs.
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi isquote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
De familie whatsapp wordt weer eens volgespamd door mijn zusje en moeder zeg djeez
Mijn moeder is Apple fanboyquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi is
Wacht dan op de 6quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de iPhone 5.__!
Stelletje noobs.
Oh, dan heeft dat denk ik geen zin meerquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij is gaan zwemmen is een half jaar geleden ofzo.
Maar ik kan het eens proberen.... Zat er aan te denken om die duracell oplader erbij te kopen. Ik heb mijn iphone best gemist afgelopen zaterdag
ik check altijd overal in enzo
echt?quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een hippe familie. Mijn moeder weet niet eens wat WiFi is
Ik ben een Android nerdquote:Op zondag 20 november 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn moeder is Apple fanboy
Mijn zusje is BB sletje![]()
Mijn pa is Android Nerd
Dat is baasquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zelfs zitten twijfelen om een HTC te kopen
Ik heb ook 3GS, maar ik update niet want dat is zo mainstream.quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
Mja ik heb de 3GS, maar na een update naar OS5 doet hij het niet meer!
De enige telefoon die je een hele dag in de blubber kan laten liggen om 'm vervolgens schoon te spoelen met water en te laten drogen om vervolgens de volgende dag weer knetterhard snake te spelenquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nokia 3310, beter dan dat wordt het niet
Tikt vanaf Acer bazenlaptop met windows 7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |